Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säde sanoi:Minihameita en ihan julkisilla paikoilla kehtaa käyttää, koska en pidä huomion herättämisestä, vaikka huomio olisikin positiivista :( . Haluan kävellä rauhassa kadulla. Toppeja käytän aina. Rannalle ja omaan pihaan toki voin mennä vaikka pelkissä bikineissä.
Faidra sanoi:Minusta on jotenkin outoa, että käytetään minihameita ja sitten inistään, kun miehet tuijottaa perään. :jahas: Onko tässäkin se juttu, että "mä käytän minihametta vain itseäni varten"?
Tähtityttö sanoi:No, ei musta vaan ole kivaa, että JOKA IKINEN tuijottaa perään, ja on se kuitenkin jotenkin aika ihmeellistäkin, kun kuitenkin kesällä tuo mini tuppaa olemaan aika yleinen vaate. Ennemminkin käsittäisin, jos keskellä paukkupakkasia mennään sellaisella vaatetuksella -silloin se on vähän niinkuin ihmeellistä.
Mäyräkoira sanoi:Antaa tuijottaa. Minä en ainakaan välitä.
Itse käytän minihametta siksi, että se on viileä kuumalla kesäsäällä ja sitäpaitsi minulla on jaloissa psoriasis johon aurinko auttaa. Oikein kiusallanikin käytän muiden harmiksi tänäkin kesänä hametta ihottumaisissa jaloissani. :D
Faidra sanoi:Minusta on jotenkin outoa, että käytetään minihameita ja sitten inistään, kun miehet tuijottaa perään. :jahas: Onko tässäkin se juttu, että "mä käytän minihametta vain itseäni varten"?
Arizonassa tuli käytännössä elettyä minihameessa ja treenivaatteissa vuoron perään. Kiloja oli, mutta jos ne jotakuta häiritsi niin se oli sitten hänen ongelmansa. Ei ole pakko katsoa. :D Nyt en ole vielä minihameessa käynyt kuin kerran baarissa, kun ulkona vietetyt minuutit päivästä voi laskea kahden käden sormilla. Kunhan tulee oikea kesä ja kärpäset niin... aah, mulla on farkku(mini)hameita ja kesäkenkiä kaappi täynnä.
edit: Tytöt, jotka kärsii mustasukkaisuussyndroomasta: pistäkää itse se minihame päälle, niin ukko tuijottelee viereen eikä vieraita naisia. ;)
Lemon sanoi:En käsitä mikä siinä on niin ylitsepääsemättömän ahdistavaa jos miehet antaa huomiota, oltiin sitä sitten sinkkuja tai varattuja.Katsotaanhan me naisetkin innolla komeita miehiä vähemmässä vaatetuksessa kesällä, pitäskö niidenkin avautua siitä muille miehille miten traumaattiselta se tuntuukaan kun misut kuolaa perään? Come on, tää elämä ei oo niin helvetin vakavaa!
Faidra sanoi:Tarkoitin tuolla lausahduksellani "kuka miniä nyt itsensä vuoksi käyttäisi" sitä, että jos minillä haetaan seksikästä ja naisellista oloa... niin eikö se jo suoranaisesti ole sitä, että vapaaehtoisesti ns. altistuu miesten katseille?
Kyllä mä ainakin miniä pidän juuri noista syistä - se on seksikäs ja se päällä on naisellinen olo. Sitä paitsi oma mies tykkää niistä ja nimenomaan hänen silmissään haluan näyttää hyvältä ja seksikkäältä. Pitää suhteen paremmin elossa, kun ei olla missään verkkareissa 24/7... Jos joku muu tuijottaa, niin sen kun tuijottaa - oli henkilö mitä mieltä hyvänsä, niin se ei minua (enää) hetkauta. Ja jos niitä huuteluja satelee vanhoilta sediltä niin eikös siihen voi letkauttaa takaisin jotain samansuuntaista kuin Jemelyn teki? Tai sitten vaan kävellä ohi ja antaa olla, molempi parempi. ;)
:D Meillähän on keskuudessamme kunnon optimisti!;)sirpukka sanoi:Lihakset kunnossa eikä mitään ylimääräistä missään. ;)
Riippuu vähän millä fiiliksellä on liikenteessä. Jos on sellainen reipas "ja minähän omistan koko maailman"-olo niin nuo huutelut ja kommentitkin ovat ihan jees, mutta jos haluaa olla enemmänkin omassa rauhassa niin sitten peittävämpää päälle. Esim. nyt viikonlopun helteissä olin jo lähdössä farkkuminissä, mutta puolen korttelin jälkeen tein u-käännöksen ja kävin vaihtamassa sen polvipituiseen. Joku totaalinen ujous iski! Ehkä sitten kesemmällä taas uskaltaa paremmin, nyt talvipalttoiden jälkeen tuli vähän turhan naku olo!Tytteli sanoi:Se on kyllä valitettavan totta, että niitä ehdotuksia alkaa tulemaan vähän liikaakin jos kaupungilla liikkuu minarissa...
Rowena sanoi:Riippuu vähän millä fiiliksellä on liikenteessä. Jos on sellainen reipas "ja minähän omistan koko maailman"-olo niin nuo huutelut ja kommentitkin ovat ihan jees, mutta jos haluaa olla enemmänkin omassa rauhassa niin sitten peittävämpää päälle. Esim. nyt viikonlopun helteissä olin jo lähdössä farkkuminissä, mutta puolen korttelin jälkeen tein u-käännöksen ja kävin vaihtamassa sen polvipituiseen. Joku totaalinen ujous iski! Ehkä sitten kesemmällä taas uskaltaa paremmin, nyt talvipalttoiden jälkeen tuli vähän turhan naku olo!