Minihameet ja topit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ramona
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Säde sanoi:
Minihameita en ihan julkisilla paikoilla kehtaa käyttää, koska en pidä huomion herättämisestä, vaikka huomio olisikin positiivista :( . Haluan kävellä rauhassa kadulla. Toppeja käytän aina. Rannalle ja omaan pihaan toki voin mennä vaikka pelkissä bikineissä.

Juurikin näin. Todella veemäistä, kun "joka ikinen" pää kääntyy perään kun minihameessa painaa menemään. Ja lisäksi ne ovat äärimmäisen epäkäytännöllisiä. Polvipituiset hameet on in (vaikka pohkeisiin täytyy saada lihaa lisää :curs: en vaan oo ikinä tyytyväinen..), isot korot ja topit. Niskalenkkejä onnistuin talven aikan haalimaan kaappiini kokoelman, eli varsinkin niitä tulee käytettyä, toki myös perinteisiä ohut olkaimisia.

Joskus iltamenoihin tulee mini laitettua, riippuen fiiliksestä (ja kännin määrästä, heh, kun ei enää muiden vislailut häiritse..):D

Minusta on jotenkin outoa, että käytetään minihameita ja sitten inistään, kun miehet tuijottaa perään. :jahas: Onko tässäkin se juttu, että "mä käytän minihametta vain itseäni varten"?

Arizonassa tuli käytännössä elettyä minihameessa ja treenivaatteissa vuoron perään. Kiloja oli, mutta jos ne jotakuta häiritsi niin se oli sitten hänen ongelmansa. Ei ole pakko katsoa. :D Nyt en ole vielä minihameessa käynyt kuin kerran baarissa, kun ulkona vietetyt minuutit päivästä voi laskea kahden käden sormilla. Kunhan tulee oikea kesä ja kärpäset niin... aah, mulla on farkku(mini)hameita ja kesäkenkiä kaappi täynnä. :kuola:

edit: Tytöt, jotka kärsii mustasukkaisuussyndroomasta: pistäkää itse se minihame päälle, niin ukko tuijottelee viereen eikä vieraita naisia. ;)

Faidra sanoi:
Minusta on jotenkin outoa, että käytetään minihameita ja sitten inistään, kun miehet tuijottaa perään. :jahas: Onko tässäkin se juttu, että "mä käytän minihametta vain itseäni varten"?

No, ei musta vaan ole kivaa, että JOKA IKINEN tuijottaa perään, ja on se kuitenkin jotenkin aika ihmeellistäkin, kun kuitenkin kesällä tuo mini tuppaa olemaan aika yleinen vaate. Ennemminkin käsittäisin, jos keskellä paukkupakkasia mennään sellaisella vaatetuksella -silloin se on vähän niinkuin ihmeellistä.

Tietysti ajattelen näin varattuna naisena. En tiedä, mitä sitten ajattelisin, jos olisin sinkku ja miehen metsästyksessä. En käytä välttämättä miniä (tai mitään muutakaan) vain itseäni varten, vaan vaikkapa myös "Miehen mieliksi" tms.

Äh, en mä osaa selittää. Anti olla.

Tunnen itseni minihameessa yms. vaatteissa seksikkääksi ja naiselliseksi, eli periaatteessa voisin laittaa minihameen nimenomaan itseäni varten, sitä Naisellista fiilistä varten, mutta en halua kuitenkaan altistaa itseäni kaikkien limaisten tuijotusten kohteeksi. Toiset naiset taas tykkää herättää huomiota miehissä ja noin yleisestikin, nauttii nuolevista katseista ja vislauksista, mutta minä taas ahdistun, varsinkin siinä vaiheessa, jos katsojat on jotain "vanhoja setiä" tms.. :( . Hyvähän se tietysti on, jos ei välitä tai peräti ottaa reaktiot positiivisena palautteena, kuten ne siis pohjimmiltaan ovatkin myönteistä huomiota :thumbs:

Topit ja hameet (joista iso osa on niitä minejä) on kaivettu esille. Äsken kävin just muutaman uuden topin ja parit kengät ostamassa :hyper:. Vielä en ole hametta käyttänyt, mutta kyllä mä kesäisin useinmiten hameessa liikun. Ja ihan itseäni varten pukeudun; on kiva käyttää kivoja vaatteita :).

Tähtityttö sanoi:
No, ei musta vaan ole kivaa, että JOKA IKINEN tuijottaa perään, ja on se kuitenkin jotenkin aika ihmeellistäkin, kun kuitenkin kesällä tuo mini tuppaa olemaan aika yleinen vaate. Ennemminkin käsittäisin, jos keskellä paukkupakkasia mennään sellaisella vaatetuksella -silloin se on vähän niinkuin ihmeellistä.

Antaa tuijottaa. Minä en ainakaan välitä. :)

Itse käytän minihametta siksi, että se on viileä kuumalla kesäsäällä ja sitäpaitsi minulla on jaloissa psoriasis johon aurinko auttaa. Oikein kiusallanikin käytän muiden harmiksi tänäkin kesänä hametta ihottumaisissa jaloissani. :D

Mäyräkoira sanoi:
Antaa tuijottaa. Minä en ainakaan välitä. :)

Itse käytän minihametta siksi, että se on viileä kuumalla kesäsäällä ja sitäpaitsi minulla on jaloissa psoriasis johon aurinko auttaa. Oikein kiusallanikin käytän muiden harmiksi tänäkin kesänä hametta ihottumaisissa jaloissani. :D

Tein kans periaatepäätöksen, vaikka kintut on koppelonkirjavat, niin minä pidän hametta. Lihan vähyyttä ei tarvitse itkeä, enkä jaksa itkeä edes sitä rasvakerrosta, joka niissä vielä on. Se joka ei kestä katsoa, pistäkööt silmät kiinni. Mie nautin kesästä. :hyper:

Faidra sanoi:

Arizonassa tuli käytännössä elettyä minihameessa ja treenivaatteissa vuoron perään. Kiloja oli, mutta jos ne jotakuta häiritsi niin se oli sitten hänen ongelmansa. Ei ole pakko katsoa. :D Nyt en ole vielä minihameessa käynyt kuin kerran baarissa, kun ulkona vietetyt minuutit päivästä voi laskea kahden käden sormilla. Kunhan tulee oikea kesä ja kärpäset niin... aah, mulla on farkku(mini)hameita ja kesäkenkiä kaappi täynnä. :kuola:

edit: Tytöt, jotka kärsii mustasukkaisuussyndroomasta: pistäkää itse se minihame päälle, niin ukko tuijottelee viereen eikä vieraita naisia. ;)

Veit jalat suusta!!! Jos ahdistaa katseet ja (pääasiassa hyväntahtoiset) vihellykset, niin ei kun housua jalkaan! En käsitä mikä siinä on niin ylitsepääsemättömän ahdistavaa jos miehet antaa huomiota, oltiin sitä sitten sinkkuja tai varattuja. Poisluettuna tietenkin suoranaiset henkiset tai fyysiset ahdistelut, niitä ei tartte kenenkään katsoo/kuunnella sekuntiakaan. Katsotaanhan me naisetkin innolla komeita miehiä vähemmässä vaatetuksessa kesällä, pitäskö niidenkin avautua siitä muille miehille miten traumaattiselta se tuntuukaan kun misut kuolaa perään? Come on, tää elämä ei oo niin helvetin vakavaa!

Lemon sanoi:
En käsitä mikä siinä on niin ylitsepääsemättömän ahdistavaa jos miehet antaa huomiota, oltiin sitä sitten sinkkuja tai varattuja.Katsotaanhan me naisetkin innolla komeita miehiä vähemmässä vaatetuksessa kesällä, pitäskö niidenkin avautua siitä muille miehille miten traumaattiselta se tuntuukaan kun misut kuolaa perään? Come on, tää elämä ei oo niin helvetin vakavaa!

Toiset tykkää olla keskipisteenä, toiset seinäruusuna. Toinen valitsee stringibikinit ja nauttii huomiosta kun toinen taas valitsee kokouikkarin. Toinen pitää mielellään esitelmiä, kun joillekin se on kauhistus. Kaikki ei vaan tykkää huomiosta, ainakaan liiasta sellaisesta, eikä se ole vakavaa vaan yksi piirre muiden joukossa :)

Ps. toisten naisten myrkylliset katseet myös vähentää kiinnostusta pitää pieniä vaatteita, ainakin täällä suht pienessä kaupungissa naiset osaa olla toisilleen suht... koppeloita :lol2: Typerää, mutta minkäs sille voi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua ei kyllä ukot häiritse..yks idiootti kun sattui mainitsemaan jotain takapuolen tasosta, ilmotin hänelle että "liian hyvä sulle,setä" :D mutta hameita en oo osannu kyl käyttää vasta ku viime kesästä...nuorempana omistin mielestäni liian paksut kintut,ja siihen mielikuvaan jämhdin. Kunnes viime kesänä tajusin että mun jalat on ihan riuùt! :itku: mut nyt kyllä tänä kesänä vedän hamosen päälle...ja topit kyllä on aina ollu lähellä sydäntä :)

Pien sellaisia vaatteita, jotka pyöräilijälle sopii (liikun siis joka paikkaa pyörällä, ettei varmaan minonen kovin sopiva). Kyllä minusta Faidra on siinä ihan oikeassa, että kuka nyt itsensä takia miniä pitäis, niinkuin meikkiäkin (meikkihän on oikeasti EPÄMUKAVA)ja on monta muutakin tapaa korostaa naisellisuutta, kuin mini. Te kaikki enemmän tai vähemmän hienot sääret omavat punttimimmit saatte varmasti katseita osaksenne pikku kesävaatteissa ;)

E: Sellaisessa puoli minissä ois kai kiva olla...Ja en mitenkään peittele sääriäni...

Mä omistan mielestäni liian paksut kintut (lähinnä pohkeet), joten minari ei mun päällä näytä "tarpeeksi" hyvältä. Siitä huolimatta mä kyllä jonkin verran minihametta käytän. Pidempiä hameita tulee kuitenkin käytettyä vähän enemmän. Ja baariin mä en koskaan lähde minihameessa. Mä saan baareissa mielestäni liikaa huomiota housut jalassakin, joten en enää tahdo mtn minaria siihen kuvioon. :rolleyes:
Ja topit.. :kuola: :kuola: Mä pidän toppeja kesät talvet. Talvella ne nyt ei tietysti näy muiden vaatteiden alta (paitsi kotona ollessa). Etenkin niskalenkkitopit on mun mieleen.

Taidankin töiden jälkeen tsekata, että kaipaako mun hame- ja toppivarastot jotain uutta, niin sais taas syyn lähteä shoppaamaan. ;)

Tarkoitin tuolla lausahduksellani "kuka miniä nyt itsensä vuoksi käyttäisi" sitä, että jos minillä haetaan seksikästä ja naisellista oloa... niin eikö se jo suoranaisesti ole sitä, että vapaaehtoisesti ns. altistuu miesten katseille?

Kyllä mä ainakin miniä pidän juuri noista syistä - se on seksikäs ja se päällä on naisellinen olo. Sitä paitsi oma mies tykkää niistä ja nimenomaan hänen silmissään haluan näyttää hyvältä ja seksikkäältä. Pitää suhteen paremmin elossa, kun ei olla missään verkkareissa 24/7... Jos joku muu tuijottaa, niin sen kun tuijottaa - oli henkilö mitä mieltä hyvänsä, niin se ei minua (enää) hetkauta. :) Ja jos niitä huuteluja satelee vanhoilta sediltä niin eikös siihen voi letkauttaa takaisin jotain samansuuntaista kuin Jemelyn teki? Tai sitten vaan kävellä ohi ja antaa olla, molempi parempi. ;)

Faidra sanoi:
Tarkoitin tuolla lausahduksellani "kuka miniä nyt itsensä vuoksi käyttäisi" sitä, että jos minillä haetaan seksikästä ja naisellista oloa... niin eikö se jo suoranaisesti ole sitä, että vapaaehtoisesti ns. altistuu miesten katseille?

Kyllä mä ainakin miniä pidän juuri noista syistä - se on seksikäs ja se päällä on naisellinen olo. Sitä paitsi oma mies tykkää niistä ja nimenomaan hänen silmissään haluan näyttää hyvältä ja seksikkäältä. Pitää suhteen paremmin elossa, kun ei olla missään verkkareissa 24/7... Jos joku muu tuijottaa, niin sen kun tuijottaa - oli henkilö mitä mieltä hyvänsä, niin se ei minua (enää) hetkauta. :) Ja jos niitä huuteluja satelee vanhoilta sediltä niin eikös siihen voi letkauttaa takaisin jotain samansuuntaista kuin Jemelyn teki? Tai sitten vaan kävellä ohi ja antaa olla, molempi parempi. ;)

Samoilla linjoilla Faidran kanssa. Kuka mies jaksaa kattoa naistaan aina verkkarit jalassa. Miksi emme näyttäisi hyvältä ja seksikkäältä? Ja jos varsinkin on hyvän näköinen. Lihakset kunnossa eikä mitään ylimääräistä missään. ;)
Minäkin miehen iloksi ja omaksi iloksi mineissä ja topeissa liikuskelen kotosalla ja kaupungilla. Ken kahtoo (mies) niin siitä kahtoo. Täällä kainuussa ollaan tunnetusti "tuulipuku-kansaa", joten katsojia ja arvostelijoita riittää. :rock:

Zone-sarja -42%
Toppeja, erityisesti niskalenkkimalleja tykkään käyttää usein...minihametta käytän satunnaisesti baarissa, arkena en juurikaan. Se on kyllä valitettavan totta, että niitä ehdotuksia alkaa tulemaan vähän liikaakin jos kaupungilla liikkuu minarissa...:rolleyes:

sirpukka sanoi:
Lihakset kunnossa eikä mitään ylimääräistä missään. ;)
:D Meillähän on keskuudessamme kunnon optimisti!;)

Tottakai mini päälle helteillä! Ja pikkutoppi. Nimenomaan sen seksikkään ja naisellisen olon takia. (Ja tietenkin vilpoisuuden.) Ja alkuperäisiin pohdintoihin: nuo pienet vaatteet näyttävät aina paremmalta treenatun henkilön päällä kuin jonkun luisevan anorektikko"mallityypin". Mutta silloin ei kannata tosiaan itkeä siitä tuijottelusta...
Tytteli sanoi:
Se on kyllä valitettavan totta, että niitä ehdotuksia alkaa tulemaan vähän liikaakin jos kaupungilla liikkuu minarissa...:rolleyes:
Riippuu vähän millä fiiliksellä on liikenteessä. Jos on sellainen reipas "ja minähän omistan koko maailman"-olo niin nuo huutelut ja kommentitkin ovat ihan jees, mutta jos haluaa olla enemmänkin omassa rauhassa niin sitten peittävämpää päälle. Esim. nyt viikonlopun helteissä olin jo lähdössä farkkuminissä, mutta puolen korttelin jälkeen tein u-käännöksen ja kävin vaihtamassa sen polvipituiseen. Joku totaalinen ujous iski! Ehkä sitten kesemmällä taas uskaltaa paremmin, nyt talvipalttoiden jälkeen tuli vähän turhan naku olo!

Rowena sanoi:
Riippuu vähän millä fiiliksellä on liikenteessä. Jos on sellainen reipas "ja minähän omistan koko maailman"-olo niin nuo huutelut ja kommentitkin ovat ihan jees, mutta jos haluaa olla enemmänkin omassa rauhassa niin sitten peittävämpää päälle. Esim. nyt viikonlopun helteissä olin jo lähdössä farkkuminissä, mutta puolen korttelin jälkeen tein u-käännöksen ja kävin vaihtamassa sen polvipituiseen. Joku totaalinen ujous iski! Ehkä sitten kesemmällä taas uskaltaa paremmin, nyt talvipalttoiden jälkeen tuli vähän turhan naku olo!

Täälläkin menee hameen pituus kyl aikalailla mielialan mukaan :) Sillon ku on positiivinen asenne ja usko itseensä päällä, niin tulee käytettyy niitä pienimpiä hameita mitä kaapista löytyy. Sitten ku taas masentaa ja maha pömpöttää ja on maailman surkein otus (omasta mielestänsä) niin mieluummi vetää jalkaa jokku lökäpöksyt ja hupparin :D

Sama pätee mun salipukeutumiseen... (kuulostaapa turhanpäiväiseltä :jahas: )
sillon ku tuntuu et on taas päässy askeleen verran eteenpäin niin on kiva salillaki käyttää tiukkoja vaatteita ja olla ylpee itsestään. Kun taas plösö-olo yllättää nii tulee vedetty ne verkkarit ja t-paita päälle ja yrittää saada itestänsä jotai irti. Nyt on kyllä tullu käytettyy nuita bahia-storen kamppeita kui onhan ne niin ihania :kuola:

Sori ku meni vähä :offtopic:

Ei näillä lyhyillä elefantin pihtikintuilla minareita pidetä! Topit sen sijaan on ahkerassa käytössä, mitä pienempi sen parempi. Ja kun pitää nokan tarpeeksi pystyssä, niin ei kukaan huutelekaan :jahas:

Suurin este minihameiden ostamiselle ja pitämiselle on se, et meen kesällä pyörällä joka paikkaan ja minissä ei tosiaan oo kiva pyöräillä (kokeiltu on, muutaman kerran). Topeista tykkään niskalenkki ja painijanselkäisistä malleista, spagettiolkaimista en tykkää yhtään. Eniten mä taidan kesällä liikkua topissa ja caprihousuissa/shortseissa.

Back
Ylös Bottom