Minä viikonpäivänä teette penkin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Jesuiitta
Jos sulla ei ookaan se penkki jumissa vaan se on sun oikee tasos?
..

Eiih, ilmaisin asian huonosti: Ei tietenkään ole väliä mikä päivä tekee penkin kehityksen kannalta vaan tarkoitin että salilla penkkipaikat oli yhtä varattuja keskiviikkoisin kuin maanantaisin joten ihan hyvin voin tehdä penkin maanantainakin tai mikä tahansa päivä itselle sopii.

Joo ei ole mitään tiettyä päivää koska rinta tehdään voiko sellaista ollakkaan.....

Mulla se tulee silloin ku kierrossa se vastaan tulee, joskus saattaa olla pari lepopäivää enemmän tai jotain muita esteitä, kuten nyt esimerkiksi vuorotyössä käyvillä ihmisillä.

valaiskaa tyhmää ihmistä ja kertokaa mitä toi dynaaminen penkki meinaa:confused:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
penkkiä treenaan aina kun sattuu tulee oikea päivä.
Viimeks tossa 3pv sitten ja on noi penkit vielki vähä kipeät. Miten yleensä venytätte penkkejä?

Kierron toisena treenipäivänä eli tiistaina. Normaalit treenipäivät Ma, Ti, To ja Pe. Tarvittaessa myös viikonloppuna, jos kierto on jostain syystä mennyt sekaisin.

Originally posted by harde20
valaiskaa tyhmää ihmistä ja kertokaa mitä toi dynaaminen penkki meinaa:confused:
n. 50% painoilla räjähtäviä toistoja, yleensä kolmosia. tanko punnerretaan siis AIVAN täysiä rinnalta ylös asti. rinnallelaskukin oman käsitykseni mukaan täytyy olla vauhdikas, mutta hallittu koppi rinnalla.
eli nopeasti alas, koppi, ja vitun nopeasti ylös

Mun oli vähän pakko mennä viikonpäivien kanssa naimisiin, koska viikonloppusin ei oo mitään tsänssiä että ehtis salille. Ja penkki reenataan tiistaina :)

Originally posted by beginner
n. 50% painoilla räjähtäviä toistoja, yleensä kolmosia. tanko punnerretaan siis AIVAN täysiä rinnalta ylös asti. rinnallelaskukin oman käsitykseni mukaan täytyy olla vauhdikas, mutta hallittu koppi rinnalla.
eli nopeasti alas, koppi, ja vitun nopeasti ylös

oho, olen tietämättäni tehnyt dynaamista penkkiä silloin tällöin jo parin vuoden ajan. tosin teen rinnallelaskun hitaasti. tuoko on sitten wsb-systeemistä lainattu?

Originally posted by meitsi
oho, olen tietämättäni tehnyt dynaamista penkkiä silloin tällöin jo parin vuoden ajan. tosin teen rinnallelaskun hitaasti. tuoko on sitten wsb-systeemistä lainattu?
en tiedä missä systeemissä tämä dynaaminen penkki on alunperin ollut, mutta ainakin westsidessa se on mukana. ja toi jako mitä mä käytän (ke kova pena ja su dynaaminen), on myös siis westsidessa. perustuu palautumiseen

Originally posted by Iivili
Joo ja kai myös hermotukseen osittain. Eli opetetaan kropalle nopeutta tekemällä liike nopeesti.
eli siis tämä jako perustuu palautumiseen. kovan penkin (tms. maksimivoimaliikkeen) jälkeen pitää olla reilusti aikaa palautua, että dynaamisesta saa parhaan hyödyn. dynaamisen jälkeen ei taasen tarvitse paljoa palautusaikaa

Originally posted by beginner
eli siis tämä jako perustuu palautumiseen. kovan penkin (tms. maksimivoimaliikkeen) jälkeen pitää olla reilusti aikaa palautua, että dynaamisesta saa parhaan hyödyn. dynaamisen jälkeen ei taasen tarvitse paljoa palautusaikaa

72h lienee se absoluutttinen totuus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom