Minä viikonpäivänä teette penkin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Eli minä päivänä teette yleensä penkin? Itse teen aina maanantaina kun on koko viinlopun lepo takana. Oon myös ajatellut siirtää sen torstaille mut jotenkin loogista alottaa viikko penkkireenillä:evil:

Ilmankos salilla on maanantaisin niin ahdasta kun kaikki tulee tekemään sitä penkkiä. :confused:
Minä teen sen sinä päivänä kun se sattuu kierrossa (7-9 päivää) kohdalle.

Originally posted by mho
Ilmankos salilla on maanantaisin niin ahdasta kun kaikki tulee tekemään sitä penkkiä. :confused:
Minä teen sen sinä päivänä kun se sattuu kierrossa (7-9 päivää) kohdalle.

Sama homma mulla, rinta tehdään kun se tulee kierrossa vastaan.

Mä en yleensäkään ymmärrä näitä "päivien kanssa naimisissa" olevia treenajia.

Mulla on 8 päivän kierto, mutta teen kaksi penkki treeniä kierrossa, nopeus ja voima (WSB-systeemin sovellus). Taukoa pidän aina tarpeen vaatiessa. En siis ole päiväorjentoitunut.

Noh, kaikki treenaa omalla tavallaan. Mulle ei vaan sovi että aina tiettynä päivänä treenataan esim. rinta, koska jos treeni ei maistu juuri sinä päivänä niin sitten tulee mentyä salille puoli väkisin ja tuloksena huono treeni kun esim. seuraavanana päivänä olisi treeni kulkenut paremmin.

:kippis1:

Jos katsoo yleensäkin salilla käyviä kavereita, voisi melkein vannoa että 95 prosenttia tekee penkkiä maanantaina... ja tiistaina, keskiviikkona, torstaina, perjantaina (lauantaina vaihtelun vuoksi vinopenkkiä ja hauista, sunnuntai on sapattivapaa). ;)

Originally posted by Peetu
Että pitikin mun mennä taas avaamaan suuni :(
Älä nyt sitä sure! mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin. Kuten Superman77 sanoi, kaikki menee omalla tavallaan. Sä tiedät mikä sopii sulle ja se on sillon hyvä! :)

Originally posted by Peetu
Itse teen aina maanantaina kun on koko viinlopun lepo takana.

Jaajaa, no jos viikonloppuna saat levätä paljon, niin onko tosiaan penkki mielestäsi se raskain liike. Miksei maanantaina ole kyykky tai maastanosto? Eivätkö ne ole kuitenkin hieman raskaampia liikkeitä? Mitä häh? Hulkki jälleen apuun. Ei vaiteskaaan, kuhan skojailen :p

Se vaihtelee pitkälti miten oon pystynyt käymään salilla. Penkkin ja rintatreenin pyrin tekemään joka kerta erilaisesti. Oon lukenut, että näin lihakset eivät juuri koskaan pääse tottumaan rasitukseen ja tuloskunto olisi kasvavaa koko ajan.

Kokemuksia?

nyt olen taas tehnyt universumin tärkeintä lihasryhmää eli penkkiä maanantaisin, tein vähän aikaan keskiviikkoisin mutta yhtä tukossa oli penkit silloin. en mä periaatteessa ole naimisissa päivien kanssa mutta kierto on seitsemän päivää ja yritän siinä väkertää kropan läpi. Kyllä siinä päivät vaihtuu tosi usein enkä mene väkisin treenaamaan jos joku paikka ei tunnu palautuneen.

Ma:nopea-penkki
To:maksimi-penkki
joka kolmas Pe:5x5x60-70% työmäärän lisäämiseksi:D

onks penkki joku lihasryhmä:D

Originally posted by meitsi
nyt olen taas tehnyt universumin tärkeintä lihasryhmää eli penkkiä maanantaisin, tein vähän aikaan keskiviikkoisin mutta yhtä tukossa oli penkit silloin. en mä periaatteessa ole naimisissa päivien kanssa mutta kierto on seitsemän päivää ja yritän siinä väkertää kropan läpi. Kyllä siinä päivät vaihtuu tosi usein enkä mene väkisin treenaamaan jos joku paikka ei tunnu palautuneen.

Jos sulla ei ookaan se penkki jumissa vaan se on sun oikee tasos?
Ma ke pe on se mun perushomma, rinta keskiviikkona.

Mun treenipäivät on ti-to- la ja su,rinta ja olkapäät lauantaina,jalat sunnuntaina eli raskaimmat päivät viikonloppuisin kun on saanut nukkua kunnolla.Tiistaisin kädet ja torstaisin yläselkä,vatsoja aina kun huvittaa.soorry suuperman,olen päivä fakki-idiootti

Vastaisikohan "Jack of all trades" tähän että " Treenaa liikettä, älä viikonpäivää" ? :)

Miksei maanantaina ole kyykky tai maastanosto? Eivätkö ne ole kuitenkin hieman raskaampia liikkeitä? Mitä häh? Hulkki jälleen apuun. Ei vaiteskaaan, kuhan skojailen

Kaikki ei treenaa kyykkyä ja maastanostoa ollenkaan. Varsinkin penkkipunnertajat, koska haluavat säästää energiaa penkkitreeniin ja eivät halua reisien kasvavan ja näin tuoda lisää elopainoa itselleen. Voisi tulla nimittäin sarjanvaihto eteen ellei satu olemaan vapaassa painoluokassa. Mutta ei kaikki penkkaajat tee näin vaan vetelevät ja kyykkäävät ihan normaalisti eivätkä siten ole "rintahauispellekynäniskanössiköitä". :D

Back
Ylös Bottom