"Minä olen muotitietoinen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pedrix
  • Aloitettu Aloitettu
Niiin. Eiköhän nuo better bodiesin ja gaspin kuteet sovi sinne salille ja that's it. Itse arvostan näitä Venice Beach - bench press club 300lb paitoja tosi korkealle. :D Totta kai voi verhoa itsensä noihin ja sit viel pakkispipo päähän niin aika valmista kauraa. Ihan sama mikä on muotia, mutta nuo nyt ei ainakaan. Jos jotain wannabe-bodarin leimaa haluaa niin noillahan sen saa.

Ymmärrän kyllä että jos oikeasti on todella ISO niin loppuuhan siinä koot ja mallit loppuun heti kättelyssä. Itselläni reidet on nyt hieman pumpatut ja kyllä saa ähkiä farkkuja sovitettaessa kuin muija. Farkuista parhaimipia malleja löytyy jo mainituista dieseliltä, nudielta ja hieman huokeampia Leen farkkuja.

Paidoista nyt siistejä kolttuja on Tiger Of Swedenillä, J. Lindeberg, Zoo York jne... blaa blaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pepe Jeansit näistä merkkifarkusista varmaan menee lihaksikkaan miehen jalkaan. Eivät ainakaan ole niin tiukkoja kuin Jack&Jonesin farkut.

Onhan noita isojen miesten vaatetukseen erikoistuneita liikkeitäkin nykyään jonkinverran etenkin isommissa kauppakeskuksissa (esim. Mr Big). Erikoistuneet siis vaatteisiin pitkille, raamikkaille, lihaville, isojalkaisille yms. keskimitoista poikkeaville äijille.

Vaikka hopparimuoti ei sinänsä kiehtoisi, isoreitisten miesten kannattaa joskus katsastaa myös ns. lökäpöksyosastojen tarjonta läpi. Velipojan reisille ei ole normifarkut istuneet enää vuosiin, mutta hopparimallin housut istuvat varsin mallikkaasti, ts. näyttävät ihan normifarkuilta.

Paidoista nyt siistejä kolttuja on Tiger Of Swedenillä, J. Lindeberg, Zoo York jne... blaa blaa.
Nyt puhut asiaa! Asiamerkkejä!

Laadun puolesta ainakin pyrkisin välttämään niitä H&M:n, J&J:n, Dressmanin jne liikkeiden tuotteita vaan ostaisin vaikka yhdet 150e pepet kuin kolmet tai neljät "halpis" farkut. Meinaan kestokin on aivan eri luokkaa.

Ja reisitaskuhousuista. Ei millään pahalla mutta kyllä meikän silmään ottaa jos joku koittaa pukeutua "tyylikkäästi" reisitaskuhousujen kera. Mut itse olen tämmöinen turhankin vaativan näissä asioissa :)

Bronxista tampereelta on tullu haettua muutamat "lökäpöksy" farkut. Ja yhet gaspitkin tullu tilattua. Kyllä noilla ainakin on hyvin pärjänny!

Halvemmista merkeistä Blendiltä löytyy malleja jotka sopivat reitevälle. Ne pitää vaan sovittaa aina ensin, sillä koot saattaa mennä miten sattuu. Jaska & jones rupesi huvittamaan kun W36 vai oliko peräti W38, housut juuttuivat auttamattomasti reisiin :) Kenelle ne on oikeasti suunniteltu kun minulla ei edes ole isot reidet?

tuskin oikeasti kovinkaan monella ne reidet niin isot on että se housujen ahdistus siitä johtuu. yleensä se johtuu läskisestä perseestä ja isosta mahasta/leveä lantio. miten sen nyt sitten kukin haluaa sanoa. terveisin jalat ku puli ukolla, mutta silti housut xl tai xxl :D

tuskin oikeasti kovinkaan monella ne reidet niin isot on että se housujen ahdistus siitä johtuu. yleensä se johtuu läskisestä perseestä ja isosta mahasta. terveisin jalat ku puli ukolla, mutta silti housut xl tai xxl :D

:lol2: Tuo pitää ainakin minun kohdalla paikkansa.... Silti tollasen W36 housun pitäis mittojen mukaan mennä hyvin päälle, mutta nuo jack&jonesin housut olisivat olleet melkoiset rikoot:) Saman huomasi motocrossia ajava 10% rasvoissa oleva kaverini.

Edit: nykyvaatteet ommellaan pitkälti jossain kaukoidässä. Nehän pitää kaikkia länsimaisia XXXL kokoisina.

Vittu, että porukalla on isot reidet... jos ei housuja (farkkuja) löydy. Nykymuotia ja oikeasti muodikkaita löytyy mm. jack & jonesilta, mallia en muista (siis samasta koosta ei kaikki mallit ole saman kokoisia).
Gaspit ym. on melko bodarijuntteja housuja, siis farkut. Gaspilla muuten hyvän näköisiä kuteita.
Itsellä siis nuo jack & jonesit on jotain kokoa 38. Ei ne tosin ole mitään hiphop kokoisia, mutta ei stretsejäkään.

Jep, aloittaja kertoi ettei löydä paitoja no itselläni on vielä huomattavasti pienemmät kädet ja juuri hankittu xl paita näyttää makkarankuorelta, hihat kiristää ja ovat liian lyhyet :hyper: . Itselleni farkkujen löytäminen ei ole ollut ongelma kun kuulun siihen pohjasakkaan jotka käyttävät löysiä farkkuja :rolleyes: mutta kerran olen törmännyt siihen että muuten jo melko valtavat housut(vyötärö, pituus) eivät mahtunee reisistä ylös :hyper:

Taitaa olla jack& jonesilla sama kuin blendilläkin, että sopivat löytyy sovittamalla. Kokolappu ei paljon merkkaa, kun malleissa on isoja eroja. Ilmankos nuo stretchmallit olivat tarjouksessa...:)

Kyllä taisi Neutraali pyyhkiä pöydän tältä keskustelulta. :lol:

Kauluspaitoja tosin ei meinaa löytää sellaisia, jotka mahtuisivat rinnan/selän kohdalta mutta ei lököttäisi mahasta ja kauluksesta... No kun neulepaitakausi menee ohi, onkin t-paitakauden vuoro. :)

Ai niin muodikkaita, I'll get me coat.

---
Ja reisitaskuhousuista. Ei millään pahalla mutta kyllä meikän silmään ottaa jos joku koittaa pukeutua "tyylikkäästi" reisitaskuhousujen kera. Mut itse olen tämmöinen turhankin vaativan näissä asioissa :)

Vaikeeta se on pukeutua... "tyylikkäästi" :rolleyes: farkkujenkaan kanssa ;)

Jos maailmalta tyylejä kattelee, niin aina se on joku puvun variaatio.

Vittu, että porukalla on isot reidet... jos ei housuja (farkkuja) löydy. Nykymuotia ja oikeasti muodikkaita löytyy mm. jack & jonesilta, mallia en muista (siis samasta koosta ei kaikki mallit ole saman kokoisia).
Gaspit ym. on melko bodarijuntteja housuja, siis farkut. Gaspilla muuten hyvän näköisiä kuteita.
Itsellä siis nuo jack & jonesit on jotain kokoa 38. Ei ne tosin ole mitään hiphop kokoisia, mutta ei stretsejäkään.

nimenomaan ja tämä kirjoittaja on kuitenki ihan oikea kehonrakentaja ainakin ex sellainen. joten hieman ihmetyttää ettei täällä muille kirjoittajille muka housuja löytyis kun kumminkin suurinosa tuiki tavallisen näköisiä ihmisiä, ei siis mitään mörköjä. kyllä löytyy kun laihuttaa :)

Avolle yritettiin housuja metsästää toissaviikonloppuna, tuloksetta. Pituutta herralla on 198cm, joten ennen salin aloittamista oli vain pari merkkiä (Pepe ja J&J) joita kannatti edes yrittää ahtaa jalkaan. Nyt kun painoa on saliharrastuksen myötä tullut noin 30kg ja reisiin tullut massaa, ei ole enää toivoakaan mahtua löysempiinkään perusfarkkuihin. Joissain liikkeissä oli tuumakokoa 40, mutta lahkeen pituus oli jotain 32.. Kyllä siinä myyjillä toivo loppui, tosin pari liikettä lupasi tilata kokoa 40/38 mutta ei sitäkään edes joka mallista valmisteta.

Seuraavaksi aiotaan suunnata Koskikeskuksen Mr Bigiin katsomaan, onko tarjonta ihan pappamallia. Myös Bronx pitää katsastaa. Kauhulla odotan, miten vaatteita löytyy sitten jos joskus on massaa vielä enemmän, koska pituuden (ja sitä kautta myös leveyden) takia on vaatteiden kanssa ongelmia jo ilman treenausta. Onneksi ollaan tänä vuonna menossa matkalle kaukoitään, siellä voi sitten teettää edullisesti vaatteita. Yltääköhän ne mini-ihmiset edes mittoja ottamaan :lol2:!

Tai pieni vyötärö. Sun reidenympärys on varmaan suurempi kuin mun rinnanympärys tai molemmat reidet, mutten mä siltikään mahdu jack & joneseihin. Siis oletuksena, että vyötärö on sopiva, eli 31-32 ". Kaikki puristaa reisistä ja varsinkin perseestä.

Onko kellään siis vinkkiä hankisääskelle sopivista farkuista, joissa olisi kuitenkin hieman väljyyttä ? Jotkut Gasp´it tällä vartalolla on aika overkill. :D

Neutraali on ihan oikeassa, en mitenkään jaksa uskoa että porukalla täällä olisi niin massiivisia reisiä järjestään ettei normaalien valmistajien hieman väljemmät mallitkaan mukamas sovi.

Ylävartalossa ongelma voi ehkä helpommin esiintyä, nykyään paidat tehdään melko ihonmyötäiseksi ja löysemmät paidat sitten meinaavat lepattaa vyötärön kohdalta. Varsinkin jos haluaisi vaatteiden olevan kauttaaltaan istuvat, on hankala löytää siten istuvaa paitaa että se olisi sekä käsistä, hartioista, kaula-aukoltaan että myös alempaa sopiva.

Itse en ole supermassiivinen, mutta tykkään pitää löysempiä vaatteita. Tästä johtuen Mecca, Pelle Pelle, yms. hieman rennompi-fittiset valmistajat ovat minun suosiossani. Eikä kiristä. : )

Neutraali on ihan oikeassa, en mitenkään jaksa uskoa että porukalla täällä olisi niin massiivisia reisiä järjestään ettei normaalien valmistajien hieman väljemmät mallitkaan mukamas sovi.

Tervetuloa mukaan vaateostoksille katsomaan :D! Toki ei tuon äijän (viitaten edelliseen postiini) kunto mikään ripped olekaan, mutta ei siinä kyllä ylimääräisiä bulkkiläskejäkään ole.

Toki nyt farkkumallit ovat hieman kapeampia (kunnes pillifarkut menevät muodista - toivottavasti pian), joten siinä osasyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom