Mimmit joukolla RAW-nostokisoihin 17.11.!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Miten muilla kisaan valmistautuvilla mimmeillä sujuu, joko piikkaus on alkanut? Itse ajattelin aloitella sitä ensi viikolla. :)

Mä en varsinaisesti piikkaa näihin kisoihin, toisaalta en oo pääliikkeissä tehnyt heinäkuun jälkeen yli vitosia muutenkaan. Syksy mennyt hullujen tekniikkaharjoitusten parissa ja tukilihasten vahvistamisessa. Kunnon kevennystäkään ei ohjelmassa näy, kisaviikon saan sentään huilia. ;) Mave jännittää aika paljon, se on ihan hukassa. Hassua, luulin aina että kyykky ois se jossa ois paras tilaisuus mokata totaalisesti...

Jee jee ja joo joo, kylläpä ketuttaakin... Ei pitäisi enää tässä iässä leikkiä Teräshenkilöä, edes vahingossa. No ensi vuonna sitten, vuotta vahvempana. Sillä sen verran hyvin valmistautuminen kuitenkin sujui, vaikeistakin olosuhteista huolimatta, että vaikka olisin todennäköisesti ollut häntäpään huippuja, en kuitenkaan surkeimmilla tuloksillani. Ja niinhän se toki on, ettei treenaaminen koskaan mene hukkaan, tästä on hyvä jatkaa.

Äskettäin kävin katsomassa tarkemmat kisainfot, ja huomasin, että nostajakiintiö on jo täynnä: 8 naisvoimanostajaa on jo ilmoittautunut, eikä enempiä ymmärtääkseni oteta.

Tilannekatsaus kuukautta myöhemmin: yksi nainen listoilla. Kaksi tunnustaa loukkaantuneensa, minne ne loput VIISI katosivat? Älkää väittäkö, että seitsemän naista kahdeksasta on loukkaantumisen vuoksi poissa pelistä? Penkkikisaan tulossa kaksi naista. Millä me saadaan naisia lavalle?

...Mä vähän epäilen, että tuossa "8 naisvoimanostajaa ilmoittautunut" on käynyt joku väärinkäsitys. Muistaakseni ainoa tieto oli, että yhteensä otetaan 24 nostajaa - tarkemmista kiintiöistä tai sarjajaoista ei ollut mainintaa. Mutta asiaa puhut assis; millä ihmeellä naiset saataisiin aktivoitumaan?? Pitäisi ehkä perustaa vapaamuotoinen "tiimi" tai ainakin treffailla silloin tällöin (ihan kuten mimmit tapaavat vapariharkkojen tai vahvuuslajienkin tiimoilta)? Muiden harrastajien tapaaminen face to face saattaisi madaltaa ainakin joidenkin kynnystä osallistua kisoihin. Tavallisia pulliaisia kun kerran kaikki ollaan.

Mä oon tosiaan täällä Länsirintamalla (USAssa), kuten vähän ennustelinkin. Saatan kyllä osallistua samana päivänä voimanostokisoihin täällä puolella Atlanttia, eli olen hengessä mukana varsin kirjaimellisesti!!!

Gillyanne: \0/ Wau! Hienoa kehitystä ollut sulla. Jännityksellä odotan, mitä lastaat tankoon 17.11. Viimeksi taisi jäädä kaikissa kolmessa nostomuodossa varaa - ota tällä kertaa kaikki irti, äläkä pelkää korottaa kunnolla! Tsemppiä! :)

millä ihmeellä naiset saataisiin aktivoitumaan?? Pitäisi ehkä perustaa vapaamuotoinen "tiimi" tai ainakin treffailla silloin tällöin (ihan kuten mimmit tapaavat vapariharkkojen tai vahvuuslajienkin tiimoilta)?

Kannatetaan! Tämä on ollut itsellänikin mielessä aina välillä.

Kiitokset muutenkin tsempeistä, L :) Hyvällä mielellä olen kisaamaan lähdössä ja vähintään uusi ennätys tähtäimessä! :whip:

Pitäisi ehkä perustaa vapaamuotoinen "tiimi" tai ainakin treffailla silloin tällöin (ihan kuten mimmit tapaavat vapariharkkojen tai vahvuuslajienkin tiimoilta)? Muiden harrastajien tapaaminen face to face saattaisi madaltaa ainakin joidenkin kynnystä osallistua kisoihin. Tavallisia pulliaisia kun kerran kaikki ollaan.

Kannatetaan HEP! Voisi madaltaa ylipäätään tyttöjen/ naisten tuloa lajin pariin. Eka kynnys kuitenkin on päätös panostaa (täysillä) voimailuun ja siihen, että tähtäimessä on kolme maksiminostoa. Motivaation pitää olla vahvasti sisäinen, koska ulkoisesti niitä tuloksia ja edistymistä ei oikein voi seurata. Jo pelkkä tekniikoiden opettelu vaatii kärsivällisyyttä ja päättäväisyyttä, "kaikki heti tänne nyt" -hätähousujen laji tämä ei todellakaan ole. Mä ainakin kaipaisin enemmän juttelua muiden naisnostajien kanssa.

Juu, mie olin erehtynyt naisnostajien määrässä, ei niitä kaheksaa ollut. Hmm, katotaan, mitä mie teen. Olin varustautunut pelkkään penaan, mutta Teemun kanssa vähän juteltiin, että jos peruutuksia tulee, voisin osallistua voimanostoon. Tai sitten molempiin. Olen kyllä tulossa ees jotakin tekemään. Huipputuloksista ei tarvihe onneksi haaveilla, enkä mitään enkkoja jahtaa. Kuhan huvikseni tsekkaan päivän kunnon. (Ja yritän olla naisille kannustavana esmerkkinä siitä, että ei tarvihe olla missään Gilly-karjukunnossa osallistuakseen kisoihin. :D Sori, Gilly! Ei pahalla vaan :worship::lla)

Mitään piikkauksia en ole tehnyt, mitä nyt parissa viime treenissä isommilla raudoilla ykkösiä penkannut. Ja tän viikon piän kokonaan taukoa penkistä. Kyykkyä ja mavea olen ährännyt niin kuin tavallisen treenikauden aikana. Vasta äsken huomasin, että voimanostossa olisi tilaa. Pitää harkita. Mitään piikkauksia muistuttavaakaan en ole näissä kahessa muussa liikkeessä tehnyt.

Ehotuksia? Mitä Metri tekee Metallilla?

..::L::..;1743015 Mutta asiaa puhut assis; millä ihmeellä naiset saataisiin aktivoitumaan?? Pitäisi ehkä perustaa vapaamuotoinen "tiimi" tai ainakin treffailla silloin tällöin (ihan kuten mimmit tapaavat vapariharkkojen tai vahvuuslajienkin tiimoilta)? Muiden harrastajien tapaaminen face to face saattaisi madaltaa ainakin joidenkin kynnystä osallistua kisoihin. Tavallisia pulliaisia kun kerran kaikki ollaan. Mä oon tosiaan täällä Länsirintamalla (USAssa) sanoi:
Kannatetaan täälläkin! Ja tsemiä siulle omiin kisoihisi.

Sorry :offtopic:

Mutta kertokaas tytöt, että jos innostuisi joskus lähtemään kokeilemaan penkkikisoihin niin millasia tuloksia tytöt nostelee? Mistä voisi kattoa, että kannattaako itseään lähteä häpäisemään? Oon penkki+voimannostokisoja käynyt katsomassa ja periaatteessa jutut on selvät, mutta varsinaisia kisanostoja en ole koskaan treenannut.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mutta kertokaas tytöt, että jos innostuisi joskus lähtemään kokeilemaan penkkikisoihin niin millasia tuloksia tytöt nostelee? Mistä voisi kattoa, että kannattaako itseään lähteä häpäisemään? Oon penkki+voimannostokisoja käynyt katsomassa ja periaatteessa jutut on selvät, mutta varsinaisia kisanostoja en ole koskaan treenannut.

Siis kisoihinhan mennään testaamaan oma kunto. Ei sillä pitäisi olla väliä, mitä muut nostelee - varsinkaan alkuvaiheessa. Mä ainakin menen a)testaamaan, miten pää kestää nostaa yleisön edessä b)kokeilemaan, mitä lihakset tekee kun mua jännittää c)tavoittelemaan hyväksyttyä yhteistulosta. Ai niin ja d)muistanko kuunnella tuomarin käskyjä. :D

Vanhojen raw-kisojen tuloksia on öö jossainpäin nettiä, SVNL:n sivuilla on liiton kisojen tuloksia. SVNL:n tulokset sit varustenostoja, että ei kannata suoraan vertailla omiin salinostoihin. Jos nyt tarttee vertailla. Kisoissa sen näkee, paljonko jaksaa nostaa (verrattuna muihin).

Gilly: NELJÄ yötä. Joko jännittää? Mua ei. Ihme. Lähinnä odotan, että kisoissa pääsen syömään kuivattuja hedelmiä (=sokeria). Pientä tiukkailua tää viikko (tunnustan käyväni vaa'alla), lauantaina en mee nimittäin paastossa vaakaan.

^^ Totta puhut assis. Ei niillä muiden nostoilla olekkaan mitään merkitystä, mutta kunhan kiinnostaa ;) Käyn googlaamassa vähän sieltä täältä noita tuloksia... Tiedän, että kisatilanteessa nostaminen on ihan eriasia kun salilla, eikä niitä voi ees verrata.

Tsemppiä teille tytöille joka tapauksessa kisoihin.

Uih, minua jo jännittää teidän puolesta :D Itseäni kisatilanteessa jännittäisi eniten että kestääkö pää (eli pyörrynkö matkalla kyykkypaikalle) ja miten sitten nuo merkit menee ja onko tekniikka hyväksyttävä.

Carinalla ei mitään hätää painojen puolesta, blogisi perusteella nousee jo sarjoina sen verran hurjia rautoja, että varmasti maksimit oikeenlaisella treenillä olisi tosi kunnioitettavat :D

Juu, pitää mennä treenaamaan (huomenna), että itsekin joskus vahvistus ja kehtais oikeestikin osallistua kisoihin.

^^ kiitos vaan Taskuamatsonille. Katotaan jos sitä innostuis kysymään neuvoa ja rupeis treenaamaan enemmänkin, niin vois tulla ainakin kokeilumielessä joku kerta nostamaan. Viimeistään sit kun tää bikineissä kekkuloiminen alkaa nyppimään :)

..::L::.. Joo treenipäiväkirjat ja blogit löytyy tuolta VIP-puolelta, eli sieltä voi vaklailla immeisten tekemisiä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom