Mimmimiitti Tampereella: Kisaopastusta valkokankaalta - Julie Lohre&Pauline Nordin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
42
Koska edellinen valkokankaantuijotusmiitti sai suuren suosion, niin ajattelin järjestää jatkoa sille. Miitti järjestetään siis mun ja Pullan kotona hyvin lähellä Tampereen keskustaa (tarkempaa infoa lähempänä). Tällä kertaa olen tilaamassa USA:sta IFBB Figure pro Julie Lohren dvd:n "Julie Lohre's Ultimate Posing Guide for Fitness & Figure". Olin Julien kanssa mailitse yhteydessä. Hän ystävällisesti tsekkasi meidän kisakuvia ja totesi, että asennot ovat niin samanlaisia että takuulla saamme hyviä neuvoja hänen videostaan. Kerroin, että aiomme katsoa dvd:n mimmiporukalla ja mainitsin myös tulevista syksyn kisoista. Tässä osa mailista, hiukan terveisiä ison meren takaa kaikille tytöille:

Julie Lohren maili sanoi:
"....In the US shows, you have to stay a little more to the side. Other than that, I believe the DVD will be very applicable to you. I think it is amazing what you have planned together with your friends. I really want to promote the sport and this makes me very happy. Please let me know what you guys think of the DVD itself!

Best of luck and thank you!
Julie Lohre
www.julielohre.com"

Viimeksi jäin hiukan miinuksen puolelle kuluissa, mutta tällä kertaa dvd:n+postikulujen hinta on hiukan alhaisempi joten veikkaisin taas "pääsymaksuksi" noin 5e. Ja tiedoksi jo tässä vaiheessa että tällä kertaa ruokailut suosivat dieettaavia sillä olen itsekin jo dieetillä. :lol2:
[mod]edit 26.6.2006: Päivämäärä vaihtuu, miitti järjestetään 19.8.2006. :) (aiempi päivämäärä 12.8. ei siis enää voimassa...)Lisää infoa.[/mod]
[mod]edit 24.7.2006: HUOM! Miitissä pääsee katselemaan näitä videoita.[/mod]
[mod]edit 18.8.2006: Täältä löytyy lista ilmoittautuneista tytöistä. [/mod]

Tänne voi sitten kirjoitella ajatuksia tai suoraan ilmoittautumisia niin päivitän listaa sitä mukaan tähän viestiin (tällä kertaa lasken nuo kulut hiukan tarkemmin, siksi ainakin jonkinlaiset ilmoittautumiset).

Huom! Tervetulleita ovat kaikki tytöt jotka ovat kiinnostuneet kisoista, haluavat oppia poseeraamaan tai ylipäätään ymmärtämään kilpailujen kulkua. Ei ole mitään pääsyvaatimuksia kunnon, harrastuksen keston, kisahaaveiden tms. osalta. Ketään ei pakoteta poseeraamaan eikä mitään yhteistä pakkoposetusta järjestetä. Ne saavat kokeilla asentoja jotka haluavat.

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämä tyttö voisi nyt vihdoin nostaa kätösensä ylös, sillä viimeksi jänistin ja koko miitti meni jotenkin ohi simmujen :) Toi DVD kuulostaa enemmän kuin hyvältä :D Kisaaminen kiinnostaa ja olisi hienoa tavata muita mimmilöitä, joilla on samanlaisia intressejä. Liputan tuon viimeisen päivämahdollisuuden puolesta (eli 12.8.). Eli Helsingistä olisi näillä näkymin yksi ainakin suunnistamassa Tampesteriin..

Määkin ilmoittaudun mukaan tällä kertaa kun viimeksi en uskaltanut:nolo: Tai ehkä olisin uskaltanut mutta aika vaan ei sopinut. Mullekin sopisi tuo viimeinen vaihtoehto eli 12.8. Olis niin mukava päästä mukaan nyt kun teillä oli ollut hyvä meetinki viimeksi...Eli näillä näkymin mukana ollaan!

Viimeksi oli sen verran mukavaa, että mukana olen nytkin. Kaikki sopivat tällä näkymin (en ole vielä varma viikonloppu hukista töissä), parhaiten kuitenkin 22.7. :)

Zone-sarja -42%
Mimmimiiteistä saa aina niin paljon puhtia ja motivaatiota, että tottakai mukana, kunhan aikataulu varmistuu. Parhaiten näillä näkymin onnisuvat 22.7. ja 12.8. :)

En tiiä mitä sekoilin taas, mutta tarkotus oli sanoa että parhaiten sopisi 12.8:D

Minäkin ilmottautuisin mukaan, viimeksi ei aikatauluihin mahtunut, olisi kiva nähdä mimmejä isommallakin porukalla. 22.7. tai 5.8. kävisi minulle taas parhaiten, olen kaasona 12.8. Lähden Helsingistä omalla autolla, eli jos tuo päivä menee kohdilleen, niin kyytiin mahtuu muitakin punttimimmejä.

Otetaan tuo 12.8. kun näyttäis että suht moni pääsee silloin.

Tämä miitti ei sitten muuten tulekaan olemaan mikään ihan tavallinen miitti. TLP eli Timo Laaksonen lähetti minulle privaa ja esitti loistavan idean:

TLP sanoi:
Moni mimmi on tähän mennessä ollut kiinnostunut kuvattavana olemisesta, mutta enemmän kuvausten seuraamisesta, ottamatta itse varsinaisesti osaa mallin toimessa.

Ehkä syynä on osittain epätieto siitä, mitä tuollainen kuvaaminen pitää sisällään ja miten se noin käytännössä tapahtuu studio-oloissa.

Ajattelin ehdottaa, että tällaisessa mimmien miitissä voisi ihan hyvin näyttää tuon puolen toiminnasta. Ihan jotta porukka saa realistisen käsityksen tuollaisen toiminnan kulusta ja vaikkapa mahdollisuuden otattaa itsestään ne perusposet siinä ohessa.

Voitais siis lisätä miitin ohjelmaan ns. näytekuvaus. Miltäs kuulostaa? :) Ei ole siis pakko kuvauttaa itseään, mutta näette miten homma toimii. Mä voin ainakin vääntelehtiä kameran edessä vaikka mimmejä ois yleisönäkin - tuleepahan siitäkin lisää esiintymiskokemusta. Jos joku muu haluaa tarjoutua näytemalliksi niin sekin passaa, viestiä vaan tänne.

Kiitos Timolle mielettömän hyvästä ideasta ja hienosta tilaisuudesta tarjota tällainen juttu tytöille!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mahtavaa Faidra! Mä laitoin ton päivämäärän jo isolla kalententeriin ja toivon ettei mikään estä mua tulemasta. :D
Tuo kuvausjuttu on kyllä myös tosi kiva juttu.

Mukana ollaan:) .
Ja Kiitti Faidra jo etukäteen, ku jaksat järjestää! Omat voimat ja aikataulut ei anna periks kovin paljolle ylimääräselle, ni on Toosi kiva päästä tällai valmiisiin juttuihin mukaan.
Ja toi TLP:n idea on Niin Loistava:worship: !

Jesh, TLP:n idea kuulostaa todellakin mahtavalta mahdollisuudelta! Minkälaisella kuvausvaatetuksella olisi tarkoitus valmistautua? On kyllä hienoa, että saa jotain kommenttia omista poseerauksista, kun oma silmä ei niitä vahvuuksia ja heikkouksia niin hyvin erota ja aina oppii todella paljon uutta, kun pääsee katsomaan muiden taidonnäytteitä :) Laitanpa kalenteriin ton 12.8. TÄÄ ODOTTAA JO KOVASTI!!!! :hyper:

Voi itku. Mä en tuolloin pääse, mutta pitäkää te muut hauskaa. Toivottvasti joku kerta osuis sellainen miitti, mihin meikäläinenkin pääsisi mukaan.

Jos vaan millään pääsen niin täytyyhän tuonne tulla. Näytekuvaus kuulostaa hyvältä vaikka tää poffu kaukana kameroista pysyykin :D

Voi höh! Päivä ei passaa vaikka kesälomalla tuolloin olenkin mutta JUST TUOLLOIN (12/8) tietenki reisussa... Pitäkää hauskaa ja :kuvia: sitten tännekkin! :D :kippis1:

Vastaan nyt tähän viestiketjuun, vaikka tää on ' HUOM! Vain naisille!'- osastolla.

Lähdetään siitä liikkeelle, että Faidran kanssa ainakin näytetään tuo kuvaaminen ja miten se käytännön olosuhteissa tapahtuu. Otetaan pari mallisettiä, poseeraukset jne. Mitään tavattoman taiteellista ei keretä pahemmin kuvaamaan, sillä mä en halua sekoittaa teidän 'pakkaa' siltä osin, kun kyseessä on kuitenkin mimmien miitti.

Jos joku haluaa itseään kuvattavan, niin aivan ne tavalliset iltatamineet niskaan ja jos haluaa poset, niin kisa-asu tms., eli aivan vapaa valinta. Jokainen saa päättää itse, minkälaisena haluatte esiintyä ja haluaako ollenkaan kuvattavaksi.

Eli otetaan tuo kuvaushomma siinä heti alkupuolella tapahtumaa ja sitten voitte keskittyä DVD:hen ja muuhun aiemmin suunniteltuun toimintaan ja mä poistun takavasemmalle studiokamppeet kerättyäni.

Käytännön järjestelyt me sitten setvitään Faidan kanssa YV:llä
Jokainen osallistuja voi kysymyksiä esittää myös, jos on tarvis, pistää vaan YV:n tuleen, niin vastaan a.s.a.p.

Hyvä homma mimmit :thumbs:

Latest posts

Back
Ylös Bottom