- Ikä
- 42
Koska edellinen valkokankaantuijotusmiitti sai suuren suosion, niin ajattelin järjestää jatkoa sille. Miitti järjestetään siis mun ja Pullan kotona hyvin lähellä Tampereen keskustaa (tarkempaa infoa lähempänä). Tällä kertaa olen tilaamassa USA:sta IFBB Figure pro Julie Lohren dvd:n "Julie Lohre's Ultimate Posing Guide for Fitness & Figure". Olin Julien kanssa mailitse yhteydessä. Hän ystävällisesti tsekkasi meidän kisakuvia ja totesi, että asennot ovat niin samanlaisia että takuulla saamme hyviä neuvoja hänen videostaan. Kerroin, että aiomme katsoa dvd:n mimmiporukalla ja mainitsin myös tulevista syksyn kisoista. Tässä osa mailista, hiukan terveisiä ison meren takaa kaikille tytöille:
Viimeksi jäin hiukan miinuksen puolelle kuluissa, mutta tällä kertaa dvd:n+postikulujen hinta on hiukan alhaisempi joten veikkaisin taas "pääsymaksuksi" noin 5e. Ja tiedoksi jo tässä vaiheessa että tällä kertaa ruokailut suosivat dieettaavia sillä olen itsekin jo dieetillä. :lol2:
[mod]edit 26.6.2006: Päivämäärä vaihtuu, miitti järjestetään 19.8.2006. (aiempi päivämäärä 12.8. ei siis enää voimassa...)Lisää infoa.[/mod]
[mod]edit 24.7.2006: HUOM! Miitissä pääsee katselemaan näitä videoita.[/mod]
[mod]edit 18.8.2006: Täältä löytyy lista ilmoittautuneista tytöistä. [/mod]
Tänne voi sitten kirjoitella ajatuksia tai suoraan ilmoittautumisia niin päivitän listaa sitä mukaan tähän viestiin (tällä kertaa lasken nuo kulut hiukan tarkemmin, siksi ainakin jonkinlaiset ilmoittautumiset).
Huom! Tervetulleita ovat kaikki tytöt jotka ovat kiinnostuneet kisoista, haluavat oppia poseeraamaan tai ylipäätään ymmärtämään kilpailujen kulkua. Ei ole mitään pääsyvaatimuksia kunnon, harrastuksen keston, kisahaaveiden tms. osalta. Ketään ei pakoteta poseeraamaan eikä mitään yhteistä pakkoposetusta järjestetä. Ne saavat kokeilla asentoja jotka haluavat.
Julie Lohren maili sanoi:"....In the US shows, you have to stay a little more to the side. Other than that, I believe the DVD will be very applicable to you. I think it is amazing what you have planned together with your friends. I really want to promote the sport and this makes me very happy. Please let me know what you guys think of the DVD itself!
Best of luck and thank you!
Julie Lohre
www.julielohre.com"
Viimeksi jäin hiukan miinuksen puolelle kuluissa, mutta tällä kertaa dvd:n+postikulujen hinta on hiukan alhaisempi joten veikkaisin taas "pääsymaksuksi" noin 5e. Ja tiedoksi jo tässä vaiheessa että tällä kertaa ruokailut suosivat dieettaavia sillä olen itsekin jo dieetillä. :lol2:
[mod]edit 26.6.2006: Päivämäärä vaihtuu, miitti järjestetään 19.8.2006. (aiempi päivämäärä 12.8. ei siis enää voimassa...)Lisää infoa.[/mod]
[mod]edit 24.7.2006: HUOM! Miitissä pääsee katselemaan näitä videoita.[/mod]
[mod]edit 18.8.2006: Täältä löytyy lista ilmoittautuneista tytöistä. [/mod]
Tänne voi sitten kirjoitella ajatuksia tai suoraan ilmoittautumisia niin päivitän listaa sitä mukaan tähän viestiin (tällä kertaa lasken nuo kulut hiukan tarkemmin, siksi ainakin jonkinlaiset ilmoittautumiset).
Huom! Tervetulleita ovat kaikki tytöt jotka ovat kiinnostuneet kisoista, haluavat oppia poseeraamaan tai ylipäätään ymmärtämään kilpailujen kulkua. Ei ole mitään pääsyvaatimuksia kunnon, harrastuksen keston, kisahaaveiden tms. osalta. Ketään ei pakoteta poseeraamaan eikä mitään yhteistä pakkoposetusta järjestetä. Ne saavat kokeilla asentoja jotka haluavat.
Viimeksi muokattu: