Mimmihupparit, pari testikappaletta kaupalla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Saimme nyt mallit noista mimmihuppareista. Tosi siistejä on, vähän kalliimpia kuitenkin kuin miesten hupparit. No anyways, toinen on lyhyempi vyötäröltä ja uskon että se olisi teidän mieleen. Yksi mimmi kävikin jo testaamassa ja piti enemmän lyhyestä mallista. Vielä kun muutama kävisi koittamassa, niin voitaisiin päättää kumpaa otetaan.

MITÄ? Eikö mun sana paina riittävästi? :jahas:

Oikeasti, siellä voisi käydä ainakin joku hivenen lyhyempi ja myös joku lihaksikkaampi mimmi.

Nee sanoi:
MITÄ? Eikö mun sana paina riittävästi? :jahas:

Oikeasti, siellä voisi käydä ainakin joku hivenen lyhyempi ja myös joku lihaksikkaampi mimmi.
No Inkeri koitti päällensä sitä mustaa eikä se nyt mennyt alkuunkaan. Mutta kerrotko mimmeille mielipiteesi kummastakin.

Noh, olihan se musta jo minullekin pinkeän pieni koko, joten eihän semmoinen voi mennä Inkerin päälle. Muuten se oli malliltaan kivempi. Pinkin hupparin pitkä malli ja resorit helmassa ja hihansuissa toivat teinivuodet mieleen. Materiaali oli molemmissa suorastaan suloisen pehmoinen.

Uh. Pitäisikö munkin käydä sovittamassa? Tosin tiedän jo vastauksen siihen, kumpi mun mielestä on parempi - se pienempi :rolleyes: Oon niin pikkuinen.

(Sovittelin toissapäivänä HKL:n työvaatteita ja lähes jokaisesta vaatekappaleesta joudutaan erikseen räätälöimään mulle pienempi versio :jahas: )

Ei kai ne nyt oo mitää näitä muotireleitä missä ei riitä helema ees napaan asti...tällä ihmisellä kun on aika pitkä ruppi niin sehän näyttää maan mahtavimmalta vitsiltä..siis meikäläisen päällä..Onko ne nyt sitte mustia vai minkäkö värisiä mitä tilaatte? Tai meinaatte tilata..

Onko mitään mahdollisuutta saada kuvaa molemmista hupparivaihtoehdoista? Jos ei muuten, niin pistä vaikka Inkeri malliksi :D.

vilma-liina sanoi:
Oottakee ny lauantaihin asti, niin sillo minäkin ehtisin käydä sovittamassa.

No, vilmis oliko huppari hyvä? Pistetäänkö tilausta vetämään....

Hippo sanoi:
No, vilmis oliko huppari hyvä? Pistetäänkö tilausta vetämään....
Tuota tuota....
Helsinkiin asti kyllä pääsin viikonloppuna, mutta matka Pakkiskaupalle tyssäsi siihen, kun kaverit pääsivät yllättämään takavasemmalta pienet jekut mielessään. :D

Käykää ihmeessä jotkut paikan päälle kykynevät sovittamassa niitä huppareita, niin päästään tilailemaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No, ensi viikolla ollaan Helgan kanssa menossa pakkiksen kauppaan, että jos ei ole liian myöhästä niin me voitas niitä samalla kokeilla. Jos nyt ei ole nopemmat ehtinyt ennen sitä tai saatu :kuvia: ...

Vai mitä sanot ehdotuksesta Helga?

Mike sanoi:
Ei noista hyviä kuvia yksinään saa, pitäis nyt saada joku vielä kokeilemaan.

Oisko sun mahdollista ottaa se huppari Fitness Classiciin Pakkiksen osastolle? Jos siellä vois käydä sovittamassa ja vaikka tilata+maksaakin samalla. Tilauslistaa vaan pöydälle ja maksut etukäteen :) Mä ainakin tulisin tilaamaan, mikäli malli vaan on hyvä.

Hippo sanoi:
No, ensi viikolla ollaan Helgan kanssa menossa pakkiksen kauppaan, että jos ei ole liian myöhästä niin me voitas niitä samalla kokeilla. Jos nyt ei ole nopemmat ehtinyt ennen sitä tai saatu :kuvia: ...

Vai mitä sanot ehdotuksesta Helga?

Apsolutli! Samalla kun mennään muutenkin shoppaamaan varastoihin täydennystä, voidaan koesovittaa huppareita. Ja tuo faidran mainitsema idea ottaa mallit mukaan Pakkiksen lauantain ständille, saa kannatusta multa.

Faidra sanoi:
Oisko sun mahdollista ottaa se huppari Fitness Classiciin Pakkiksen osastolle? Jos siellä vois käydä sovittamassa ja vaikka tilata+maksaakin samalla. Tilauslistaa vaan pöydälle ja maksut etukäteen :) Mä ainakin tulisin tilaamaan, mikäli malli vaan on hyvä.
Juu, otetaan mukaan jos vain pää kestää muistaa. Pistä textaria vaikka aamusella etten unohda.

Hey! Olisko mahdollisuutta saada noiden paitojen pituudet? Olkapääsaumasta tohon helmaan. Tai mitkä saumat ne ikinä onkaan, mulla nuo käsityötermit eivät oo oikein hallinnassa :D.

Mike sanoi:
Lyhyempi malli 42€ ja pitempi 50€. Itse pidän tuosta lyhyemmästä (näkyy pylly) :D

Me otetaan sit se lyhyempi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom