Mimmien viikonloput

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viikonloppuisin on niin ihanaa valvoa tosi myöhään ja sitä vastoin myös nukkua pitkään:D . Ollaan miehen kanssa siinä suhteessa samalaisia yökyöpeleitä.. Lauantaina vähän herkutellaan joko kaksin tai yksin, riippuen ukkelini työvuoroista;) . Jos ollaan molemmat kotosalla niin yleensä tulee kurmastua pullo punkkua ja vielä saunakalja päälle:nolo: . Baarissa käyn tätä nykyä tosi harvoin, mutta pakkohan se on aina välillä käydä jortsaamassa:hyper: . Aamulenkit tulee heitettyä yleensä molempina päivinä (paitsi jos oon ollut viihtellä) ja puntilla kerran ja toisena päivänä jotain airoopista lenkin lisäks. Viikonloput tuntuu vaan aina jäävän kesken; koulujuttuja en saa ikinä aikaseksi, mut onneks kotihommia tulee sentäs jotain tehtyä:rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mullakaan ei viikonloppu eroa normaalista arkipäivistä mitenkään... Paitsi, että on paljon energiaa (mikäli ei töitä), niin treeni kulkee:rock: ! En edes muista milloin olen viimeksi ollut bilettämässä (vuosia sitten...?!), se ei vaan oikeen sovi mulle, ja välillä musta tuntuu, että olen lajissani ainoa?

esni sanoi:
Juu, mä käyn joka viikonloppu ulkona, ja kyllä juon myös. Käyn myös joka viikonloppu treenaamassa tai vedän vaan kuntopyöräreenit. Jos perjantaina dokaa, voi sunnuntaina vetää jo ihan kunnolla treenin. Kai se on tottumuskysymys.

Nimenomaan tottumuskysymys, sillä jos jotakin asiaa harjoittelee tarpeeksi usein, niin senhän alkaa taitamaan jo erittäin hyvin ;) Tämmöisellä on-off baareissa kävijällä menee pelit ja vehkeet ihan sekaisin jo yhdestä illasta, kun käy niin "harvoin" harjoittelemassa sitä baareilua.

Kyllä minäkin viihdyin baareissa vähintään 2 kertaa viikossa, kun pidin välivuotta lukion jälkeen. Nyt ei voi muuta kuin ihmetellä, että mitenkä sitä jaksoi kukkua yömyöhään ja sitten aamulla mennä vaan muina miehinä töihin :eek: Tosin en treenannut silloin kuntosalilla, enkä tosiaankaan tiennyt mistään "paremmasta" elämästä :lol2:

Zone-sarja -42%
Ei vanha jaksa...
Ja ehdottomasti perjantaibileet jos ja kun innostuu!!! On vähän enemmän aikaa toipua seuraavaan viikkoon.
Mein talossa vaikuttaa tietty sekin, et muksut herää seiskalta on mamma sit ollu yön kotona tai juoksulla. Sillon ku saadan ne hoitoon muualle ja ollaan miehen kans molemmat viihteellä, onkin jo eri juttu. Joskus on aika kiva vaan maata huolettomana sinne puoleen päivään.:zzzz:

Yleensä viikonloppuisin nautin kun saan mennä mennä aikaisin nukkumaan ja sitä vasten myös nukkua myöhään (mun myöhä siis johonkin kello 9) ja käydä rauhassa tekemässä aamulenkkiä ja nauttia aamupuurosta, kahvista ja päivän lehdestä (meillä tänne rapakon taa ei tuu viikolla kun vasta 11 aikaan lehti, mutta viikonloppuisin jo 8). Baarittelen harvoin, ja silloinkin kun lähden, oon yhden jälkeen jo valmis lähtemään kotiin. :D

Viikonloppuisin niitä treenejä vasta onkin, silloin tulee paahdettua salille, uimahallissa, lenkkipolulla 4-6h/pv.
Tosin asiaan voinee vaikuttaa myös se, että ikäni ei riitä baarissa hillumiseen ja kuri on kova, itselläni. Tosin myös emoni on varsin innokas kilpaurani suhteen joten ei häneltäkään paljon ymmärrystä heru.:whip:
Tosin vaikka vkl myös tuota omaa miehekettänikin näen usein ja öitä viettelen hänen luonaan niin eipä hänkään asiaa helpota kun itse ravaa 5-6krt/vk punttisalilla rautaa nostelemassa.
Tälläistä elämää.

Ennen tuli käytyä joka viikonloppu bilettämässä, nykyään ehkä pari kertaa kk:ssa. Joskus on vaan ihana pyhittää viikonloppu lepäämiseen rankan työviikon jälkeen...:wanha:

Siis apua, riippuu ihan viikonlopusta. Joskus tulee otettua alkoholia reippaasti ja oltua baarissa jopa molempina päivinä (jos jotkut tuparit ja synttärit osuu samalle viikonlopulle), joskus taas tulee käytyä leffassa / syömässä / lojuttua kotona ja nukuttua. Olen kova syömään Pancho Villassa! :D

Yleensä poikaystävä on viikonloput minun luonani, niin yritetään keksiä jotain sellaista joka olisi molemmista mukavaa. Punttia en tee viikonloppuisin, aerobista yritän kyllä jos aikataulu sallii. Poikakaverin kanssa tulee välillä lenkkeiltyä tai muuten tallusteltua pitkin Kauppia. Kavereita pitää nähdä, kun ei viikolla paljon ehdi. Pari kertaa olen käynyt uimassa Kalevassa sunnuntaisin, mutta nyt se on vähän seuran puutteesta johtuen jäänyt.

EDIT: Ja tottakai luukutan WASPia niin, että naapurin mummot saa sydäreitä.

Ei oo väliä onko viikko vai viikonloppu, mä oon aina töissä... Pitäis kai sitä lomaakin jossain vaiheessa pitää. Kohta ei vaan enää jaksa... :(

Viikonloput ei kauheesti eroa arkipäivistä, paitsi, että joinakin arkipäivinä pitää käydä töissä :D . Mutta siis muuten pitää herätä suht aikasin, kun koira vaatii ulospääsyä ja nuolee muuten mut ihan kuolaiseksi, jollen nouse sassiin sängystä. Lenkkeilyyn kuluu yleensä enemmän aikaa kuin tavallisena arkipäivänä. Eilen meni pari tuntia ladunpohjien sohjossa rypiessä koiran kanssa. Oli muuten yhtä rankkaa kulutuksellisesti kuin juokseminen. Ainakin sykemittarin mukaan. Viikonloppuun kuuluu yleensä myös punkun kittaaminen, mistä olis hyvä päästä eroon. Vaikkei sitä joisi paljonkaan, niin kyllä siitä vähän tukkoinen olo päähän tulee seuraavaksi aamuksi. :jahas:

Baarit ja bilettäminen on mun mielestä ollut jo pitkään turhanaikaista rahan ja ajan tuhlausta. Tosi epämukavaa, kun ei voi verkkareissaan maata sohvassa samalla, samalla kun nautiskelee hyvää viiniä, jota kotona voi juoda puollollisen sen yhden lasillisen hinnalla, jonka ravintolassa saisi. :wanha: Nykyään noissa baareissa on tietty se hyvä puoli, että on mahdollista päästä sellaiseen osaan, jossa kukaan ei pössytä syöpäkääryleitään. :eek: Paljastin olevani tupakoinin vihaaja :D Odotan uusia rajoituksia innolla ... no ei vais, mutta kyllä noi tupakoitsijat aika rasittavia välillä voi olla. :offtopic: Kysyvät ehkä haittaako, jos poltan, mutta odottavat vain yhdenlaista vastausta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viikonloppuna ehtii erinomaisen hyvin tehdä koulutehtävät ja lukea 2 kuukauden päästä oleviin tentteihin. :hikipinko:
Muita aktiviteetteja sitten onkin kultamussukan kainalossa köllöttely, kesämökkeily ja telkkarin katseleminen.
Baariin minua ei saa. Muuten saattaisin käydä parilla kaljalla silloin tällöin mutta en tykkää olla baarissa, en tykkää alkoholin vaikutuksesta, en kestä kännisiä idiootteja ja kaikista pahin viimeiseksi: minun alkaisi tehdä mieli tupakkaa.

Viikonloppuisin yleensä olen vaan, roikun tietokoneella ja katselen telkkaria. Pyykkipäiväkin on siirtynyt viikonlopulle, samoin viikkosiivous. Ja sen lisäksi molempina päivinä jonkinlaista liikuntaa, yleensä aerobista. Alkoholia en juo tällä hetkellä ollenkaan lääkekuurin takia, ja baareissa notkuminen selvinpäin ei jaksa innostaa.

mun tulee yleensä lauantai aamuisin tehtyä salitreeni ja sitten sunnuntaina pitkä kävelylenkki.
baarissa olen tainnut olla kerran tämän vuoden puolella, mutta ruokavaliosta lipsun kyllä joka viikonloppu!
Arkipäivinä ei herkutella, se on ja pysyy mutta viikonloppuisin sitten tulee karkkia tai jätskiä tai shipsejä syötyä.
kun miehen kanssa katsotaan leffaa yhdessä kotona ja hänellä on herkkuja niin kyllä munkin sitten pitää syödä ja useimmiten nämä syömiset lipsuvat kahdeksi päiväksi, mutta menköön.
omaksi iloksi minä kuitenkin vain treenaan. :)
ja kun en kuitenkaan koko viikonloppua pistele herkkuja poskeen vaan aamiainen + lounas + välipala tulee kuitenkin syötyä peruskaavan mukaan niin olen antanut itselleni luvan ottaa illat rennommin ja nautiskellen. :)

Meillä ei ole yleensä viikonloppuna vapaata, tuo la+su on meillä ollut ti+ke, nykyään ma+ti eli ne on ne meidän 'viikonloppuvapaat' :D

Baareissa ei käydä, tosin ukon kanssa käytiin pari viikkoa sitten perjantaina ihan piruuttaan katsomassa Frederikkiä ja naureskelemassa menoa kun ilmaisiksi pääsi, mutta se olikin sitten mulla ensimmäinen kerta sitten vuoden 2003, tuo kertonee aika paljon bilettämisestäni :lol2: Teininä [n. 17-20v] tuli istuttua joka pe ja la baarissa, yleensä kyllä selvinpäin mutta se biletys ja ennenkaikkea tupakansavu väsyttivät ja tekivät seuraavaksi päiväksi vetämättömän ja nuutuneen olon, joten väheni sitten iän karttuessa ja siinä 22-23v maissa sekin puuhastelu jäi pois.

Meillä vapaat vietetään rentoutuen, yhdessä lenkkeillen, telkkua katsoen, kenties ystäviä tavaten jos suinkin mahdollista. Kokkaillaan ja tehdään jotain mukavaa, ollaan anoppilassa yökylässä tai käydään omilla vanhemmillani, saunotaan ja sen sellaista.

Nyt ukko piti viime kuussa melkein kaikki vkoloput vapaata töistä joten oli harvinaista herkkua viettää viikonloppua samaan aikaan kuin muutkin ihmiset, mutta ei se kyllä mitään rutiineja muuttanut paitsi sen Frederikin keikan verran ja siinäpä se :)

Vapaapäivinä meillä myöskin siivotaan ja pestään pyykkiä ehkä normaalia enemmän :D Nyt kun kesä tulee niin varmaankin tehdään autoajeluita ja reissuja ympäriinsä kylmälaukun kera, käydään katsomassa kaikkia mielenkiintoisia juttuja, shoppaillaan ja vietetään mukavaa laatu-aikaa aina päivän verran jossain max 150km säteellä omasta kodista :) Piknikit ja huvipuistossa istuskelu ja kiertely muita ihmisiä ja elukoita seuraten oli myös viime kesän huvia. Ja meille huippukivaa on mökille meno [n. 30min ajomatka kaupungista], soutelu, saunominen, villisikafarmilla pällistely ja GRILLAAMINEN :kuola:

Edittiä: Viikonloppuisin täällä on ultimaalisen paskat aukioloajat salilla joten senkin puolesta tuo lenkkeily jää ainoaksi harrasteeksi, salit vedetään aina viikolla ja viikonloput on lepoa...

Missukka sanoi:
Baariin minua ei saa. Muuten saattaisin käydä parilla kaljalla silloin tällöin mutta en tykkää olla baarissa, en tykkää alkoholin vaikutuksesta, en kestä kännisiä idiootteja ja kaikista pahin viimeiseksi: minun alkaisi tehdä mieli tupakkaa.
Missukka vei jalat suustani! Itseasiassa mullakin on kova kuvitelma siitä, kuinka koulujutut tulee vaivatta hoidetuksi viikonlopun aikana, mutta kuinkas sitten käykään.

Perjantai menee reenatessa. Lauantaina yleensä heti aamusta töihin, neljältä pääsee pois, sitten kaupolle (minkäs nainen luonteelleen mahtaa, ja johonkin se palkan ylimääräinen [not] raha on törkittävä...), sitten kotsaan. Ehkä jopa saan aikaiseksi siivota.:thumbs: Sunnuntaina reenipäivä. Ja se niistä koulujutuista sitten. :jahas:

Latest posts

Back
Ylös Bottom