Ihan kun olisin jo vastannut joskus tämän tyyliseen.. No, pannaan uusiksi. Eli viikonloput ovat vierähtäneet syyskuusta asti töissä (enää 4 viikkoa, JEE! Sitten on juhlan paikka) mutta aina välillä saan sijaisen esim. su-aamuksi niin että voin todella ottaa :kippis1: . Tälläista ei tietenkään viitsi tehdä ihan vaan oman kivan vuoksi, mutta jos on esim. toisen duunipaikan bileet (olen tällä hetkellä 4 paikassa töissä), kaverin läksiäiset/polttarit tms. niin siinä tapauksessa. Perjantaisin voisin ottaa vaikka joka viikko, mutta keskimäärin mut näkee humalassa ehkä 0-2 kertaa kuussa. Toki kun duunit loppuu, kun kesää kohti mennään, saattaa tahti kiristyä :evil: :D En jaksa moisesta stressata, vaan otan kun siltä tuntuu. Ei alkoholi mua lihota (ei oo ainakaan ennen lihottanut, joten mitenpä nyt yhtäkkiä..). Treenejä se ei haittaa, koska viikonloppuisin en yleensä treenaa. Jos nyt jostain syystä treenaisinkin poikkeuksellisesti vaikkapa su, niin sitten en tietenkään ota.
Tulipas sekavaa tekstiä, mutta tiivistetysti: Viikonloppuisn olen humalassa silloin kun siltä tuntuu, muuten lepäilen sen minkä töiltäni ehdin ja jos jaksan, näen kavereitani. Ei siis poikkea mulla mitenkään suuremmin arkipäivistä.