Mimmien viikonloput

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MerZi sanoi:
fitnesspimu: viimeksi yöelämässä sun + muiden punttimimmien kanssa elokuussa, joko olis uusinnan aika? :D

Mulla tulee käytyä baareissa tuolla kotikonnuilla, koska siellä on ne hyvät ystävät ja hyvä seura :kippis1:

MerZi: mäkään en oo käyny kuin 2 kertaa sen jälkeen Kalakukkokaupungin yöelämässä! Voi meitä bilehirmuja :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan kun olisin jo vastannut joskus tämän tyyliseen.. No, pannaan uusiksi. Eli viikonloput ovat vierähtäneet syyskuusta asti töissä (enää 4 viikkoa, JEE! Sitten on juhlan paikka) mutta aina välillä saan sijaisen esim. su-aamuksi niin että voin todella ottaa :kippis1: . Tälläista ei tietenkään viitsi tehdä ihan vaan oman kivan vuoksi, mutta jos on esim. toisen duunipaikan bileet (olen tällä hetkellä 4 paikassa töissä), kaverin läksiäiset/polttarit tms. niin siinä tapauksessa. Perjantaisin voisin ottaa vaikka joka viikko, mutta keskimäärin mut näkee humalassa ehkä 0-2 kertaa kuussa. Toki kun duunit loppuu, kun kesää kohti mennään, saattaa tahti kiristyä :evil: :D En jaksa moisesta stressata, vaan otan kun siltä tuntuu. Ei alkoholi mua lihota (ei oo ainakaan ennen lihottanut, joten mitenpä nyt yhtäkkiä..). Treenejä se ei haittaa, koska viikonloppuisin en yleensä treenaa. Jos nyt jostain syystä treenaisinkin poikkeuksellisesti vaikkapa su, niin sitten en tietenkään ota.

Tulipas sekavaa tekstiä, mutta tiivistetysti: Viikonloppuisn olen humalassa silloin kun siltä tuntuu, muuten lepäilen sen minkä töiltäni ehdin ja jos jaksan, näen kavereitani. Ei siis poikkea mulla mitenkään suuremmin arkipäivistä.

viimeks vetäsin hupun himmeeks vuonna 2004 :eek: omissa synttäri/valmistujaisbileissä...baarissa on kuitenkin tullu käytyä mutta kuskin roolissa:( ei vaan tee mieli hankkia krapulaa. Kotona sit tissuttelen muutaman cl:n pe ja la iltasin jotai hyvää likööriä...mozartin kuulaa, kissanminttua tai pähkinä nugaalikööriä. Sit la ja su meen aamupäivällä treenaamaan, saa tehdä treenin rauhassa ja yleensä jään vielä venytteleen. Viikonloppusin on aina tietty porukka treenaamassa samaan aikaan joten fiilis on katossa, huippu tyyppejä:rock:

torstaina lähdetään laivalle...nollaantuukohan tilanne??

Mulla kanssa menee pääasiassa viikonloput rauhallisesti kotosalla, salilla ja ystävien kanssa höpötellessä. Samalla siinä sivussa koitan väsätä kouluhommiakin... Viikot menee töissä ja koska päivä alkaa klo 05 aamulla, niin viikonloppuisin on ihanaa olla hötkyilemättä mihinkään ja nukkua univelkoja pois.

Alkoholi taas..... sitä tulee nautittua ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa, viimeksi viikko sitten työkaverin läksiäisissä ja krapula oli aivan järkyttävä, ei riittänyt 24h.. Wappuna uusiksi kumminkin :D

Teen jonkin verran töitä myös viikonloppuisin (lähinnä pe-iltaisin ja joskus myös la päivällä), mutta pyrin aina järjestämään niin, että vähintään la-ilta ja su olisivat vapaata.

Eivätpä viikonloput minullakaan ihan mahdottomasti arkipäivistä poikkea - treenaan yleensä kerran viikonlopun aikana (joko la tai su, muista aikatauluista riippuen) ja pyrin nukkumaan ja syömään hyvin. Lauantai-iltana katson mielelläni saksalaisdekkarin TV2:lta, mikäli ei ole mitään menoja, ja lautapelejä pelaamme mielellämme, jos vain saamme porukan kasaan. Siinä ohessa maistuu myös muutama siideri (tai hyvän ruoan kanssa puolikas pullo viiniä), mutta normiviikonloppuina ei sen enempää. Välillä toki sitten juhlitaankin (harvemmin tosin enää nykyään) :kippis1:

Oikeastaan suurimmat iän myötä tulleet muutokset viikonlopuissa ovat biletyksen vähentyminen ja shoppailun/kaupungilla kiertelyn ja notkumisen häviäminen lähes kokonaan. Ei jaksa wanaha enää :D

Tämä aamu alkoi jonkun kilometrin pyörälenkillä ja päälle puuro. Rauhallisesti siis kuten melkein aina. Tuleehan sitä välillä vaihettua vapaalle mutta kyllä nämä aamut on mukavampia näin, sen kyllä kruunaisi edes joskus kahvit sänkyyn, mutta ei niin ei. Otetaan eloveenat sille :)

Valitettavasti turhan usein viikonloput menevät töiden merkeissä, mutta yleensä ainakin toinen päivä on vapaa.

Silloin nukutaan pitkään, joskus siivotaan, kierrellään kaupoissa, käydään salilla/pilateksessa/xyclingissä, sauvakävelemässä (sunnuntai-)aamulla, jos on nätti ilma, saunotaan (oma saunavuoro :)) ja joskus biletetään. Kesän lähestyessä biletysfrekvenssi (toivottavasti ;)) kasvaa, tänä vuonna kerran olen eksynyt baariin ja silloinkaan alkontuotteet eivät oikein maistuneet. :eek:

EDIT: Ja mikään ei muuten ole kamalampaa kuin maata sunnuntaina krapulassa kotona, kun ulkona aurinko paistaa ja voisi lähteä vaikka juoksulenkille, mutta kun ei voi..

Zone-sarja -42%
Lauantai aamupäivisin on mukavinta treenata. Salilla on suht vähän porukkaa ja aamulla on saanut nukkua pitkään ja syödä rauhassa kunnon aamupalan.

Baarit eivät houkuttele minua liikkeelle kuin kerran parissa kuukaudessa, silloinkin yleensä olen autolla liikkeellä. Tupakansavussa oleminen ja myöhään valvominen rokottavat joka tapauksessa vaikka selvinpäin onkin: nenä on tukossa ja päätä särkee ja yleisvireystaso laskee :( ja kyllä se tuntuu seuraavan päivän treenissä.

Aikaisemmin tuli menna viipotettua aina lauantaisin kavereiden kanssa, mutta pari vuotta sitten rauhoituin. Aika aikaansa kutankin, olettaisin...Kyllahan sita edelleen valilla tulee miehen kanssa viihteelle lahdettya, mutta lahinna menee kotihommien, elokuvien katselun lomassa tai kavereiden kanssa seurustellessa. Ja treenaillen vaihtelevasti.

Mulla menee nykyään viikonloput kouluviikosta toipuessa. Sen verran rankkaaa alkaa olemaan näin loppuvaiheessa koulutusta pitkien koulumatkojen lisäks, et mä oon perjantai-iltaisin aivan veto veks.. Muutenkin menen nykyään nukkumaan ihan ajoissa vaikka lauantai-ilta olisikin, et saa tankattua unta palloon edes sillon, kun arkisin ei ehdi. Viihteelläkin toki käyn joskus, nyttemmin on kyllä ryypiskelyreissut jostain syystä vähentyny..No, kesä korjaa sitten senkin!:D
Ykkösharrastus viikonloppuisin on kyllä ulkoilu koirien kanssa, järven jäällä tai metsässä..Varsinkin nyt kun on niin ihania ilmoja pidellyt, niin heti aamusta pitää aina päästä pyrähtämään pihalla:) Salilla en viikonloppuisin useimmitenkaan käy, koululla on sali jossa oppilaat saavat käydä ilmaiseksi, siispä käyn salilla aina jossain vaihteessa kouluäivää. Piristää aina mukavasti!:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ärrä sanoi:
Mä kyl käyn välillä baarissa selvinpäinkin, mut oon tullu siihen tulokseen ,et se valvominen on mulle se pahin juttu. On niin kovin samanlaiset fiilarit ku oikeen biletyksen jälkeen... Käynpä siis yhä harvemmin, ku nyt ei toi viina sovi näihin reeneihin!

Minäkin jätän mielelläni bilettämisen vähemmälle juuri sen väsymyksen takia. Sama ottiko alkoholia tai ei, yhtä huono ja heikko olo on seuraavana päivänä. Miten jotkut voivat bilettää viikonlopun putkeen? :hyper:
Ja kännejä en vedä koskaan, mutta joskus nautin alkoholista kavereiden kanssa tai sitten ihan seurustelujuomana viiniä tai lonkkua ja paheitani: Baileysta ja Valko venäläistä.

Yleensä viikonloppuisin treenailen aerobista, aamualenkkejä ja pitkiä lenkkejä ja salit vedän viikolla. Lisäksi joudun panostamaan opiskeluhommiin ja tietenkin siivoamiseen. :jahas:

HeatN sanoi:
Minäkin jätän mielelläni bilettämisen vähemmälle juuri sen väsymyksen takia. Sama ottiko alkoholia tai ei, yhtä huono ja heikko olo on seuraavana päivänä. Miten jotkut voivat bilettää viikonlopun putkeen?

Eilen tuli sitten käytyä Akkin kanssa Tampereen yössä. Otin tarkoituksella vähän vähemmän, jotta tämä päivä ei menisi ihan harakoille. Tarkoitus oli opiskella. Kello on jo kolme enkä ole saanut oikein mitään aikaiseksi. Huono olo ei ole, mutta tämä väsymys. :( Mulla menee paletti ainakin ihan sekaisin jo yhdestä illasta ja olen täysin varma että lauantai-illan juhliminen vaikuttaa vielä huomiseenkin. :itku:

En ymmärrä miten ihmiset voivat bilettää koko vkl putkeen tai edes joka vkl. Huh!

fitnesspimu sanoi:
Otin tarkoituksella vähän vähemmän, jotta tämä päivä ei menisi ihan harakoille. Tarkoitus oli opiskella. Kello on jo kolme enkä ole saanut oikein mitään aikaiseksi. . :itku:

En ymmärrä miten ihmiset voivat bilettää koko vkl putkeen tai edes joka vkl. Huh!

Minä myös eilen viihteellä, tosin ihan selvinpäin hauskaa pidettiin. Ja nukkumaankin ehdin jo puolikolmelta, että sinänsä ilta ei venhätänyt ihan pikkutunneille. Tänään minunkin täytyi opiskella ja lisäksi illalla käydä vetämässä lenkki. Noh - opiskelut... Jotain sain luettua ja tehtyä mutta aika vähäiseksihän se jäi. Ja lenkki tulee vedettyä, koska kaverin kanssa niin sovittiin.

Ja pääsiäinen tulossa...Kai se pitää yksi pyhä uhrata baareilulle ja siitä toipumiselle vaikak sivistyneesti mennäänkin, tytöt! :D

Tämä threadi pisti mut ihan miettimään, että koskas mä olen viimex edes ollut baarissa. Viimeisin baarireissu on ollut joulukuussa eli noin nelisen kuukautta sitten. :eek: Näin nopeastiko se aika todella menee eteenpäin? Onneksi vappu tulee kohta ja sit kesä. :hyper: Vaikka mä nyt en ole mikään himoryyppääjä, enkä sinänsä kovin kova bilettäjä, niin kyllä silti välillä pitää edes vähän ottaa. ;) Ja kesä on kyllä yleensä sitä aikaa, kun "joutuu" terasseilla istuskelemaan.

Mut mites mun viikonloput sit yleensä menee.. Hmm.. Joskus joutuu tekemään kyllä lauantaisin töitä, mut aika harvoin lopppujen lopux. Viikonloput on mulle sellaisia levähdyshetkiä. On kiva mennä jomman kumman vanhemmille vaik syömään ja "palveltavaksi." Mut etenkin sillon on aikaa treenata. Ei ole yleensä mihinkään kiire ja ehtii tehdä vaikka kaksikin treeniä päivän aikana ja yleensä lenkitkin on viikonloppuisin pidempiä kuin viikolla. :)
Ja tietenkään ei sovi unohtaa shoppailua. Lauantait on hyviä päiviä siihen hommaan. ;)
Myös rästiin jääneet hommat on hyvä hoitaa viikonloppuisin. Ja yleensä mä leivon viikonloppuisin herkkuja sille varalle, joku tulee lähipäivinä käymään. Ja kun kodissa tuoksahtaa leivotulle/ruoka, niin silloin koti tuoksuu kotoisalle. :haart:

Viikonloppu on kyllä hyvä keksintö. :thumbs:

Viimeisen lukuvuoden ajan ei kyllä viikonloput ole eronnut millään lailla arkipäivistä. Samalla lailla la ja su tulee vietettyä aamusta iltaan yliopistolla, salikin löytyy kampukselta ja kaikki muutkin palvelut, nettiyhteys, kirjastot ja opintomatskut yms... Tähän tulee sitten muutos kun työt alkaa, silloin ei kyllä mennä töihin viikonloppuisin kun on paikat ihan kiinni! Veikkaisin että menee kaupoissa lauantait ja ehkä voisi ruveta käymään vähän enemmän ulkonakin.

fitnesspimu sanoi:
Eilen tuli sitten käytyä Akkin kanssa Tampereen yössä.

:rock:

Tätä ketjua lukiessa oikeesti alkaa ihan hävettää, mulla kun on tullut tuolla yössä käytyä viime aikoina vähän turhankin useasti :nolo: No mutta kun aina on joku hyvä syy lähteä ;) Ja sitäpaitsi, eilen piti mennä SYÖMÄÄN, mut se jotenkin kääntyi yökerhoksi :D

Viikonloput mulla onneksi on aina töistä vapaata, eli silloin on aikaa rentoutua ihan kunnolla. Lauantaina päivällä yleensä treeni, illalla hyvää ruokaa (mielellään ulkona ja hyvässä seurassa) ja vähän olutta tai viiniä (tai välillä vähän enemmän :D ) Sunnuntaina yleensä lepopäivä (olipa sitten tullut otettua tai ei), pitäen sisällään leffojen katselua, ulkoilua tai muuta rentoa touhuilua...

Noh, eiköhän tää tästä kohta rauhoitu kun elämäntilanne vakiintuu, nyt on pakko esitellä vasta Treelle muuttaneelle siskolle hyvät menopaikat ja pitihän ne tuparitkin pitää jne jne...Seliseli ;)

Viimeksi tullu viihteellä käytyä marraskuun lopussa, alkais kyllä jo vähitellen suu napsaa ja tanssijalkaa kutkuttaa... :evil: :kippis1:

Meikäläisen viikonloppu käynnistyy yleensä rauhallisella aamulenkillä. Päivällä tulee käytyä reenaamassa ja ruokaostoksilla. Varsinaisesta shoppailusta en niin viikonloppuisin piittaa, silloin kun tuntuu olevan liikkeellä aina miljoona muutakin... :curs: Odotankin noita sunnuntaiaukioloja, silloin on kiva rauhassa kierrellä ostoskeskuksia iltasella. Ilta saattaa mennä usein kavereitten/sukulaisten seurassa, syöden hyvin, saunoen jne. jne.

Mitäs mä touhuan viikonloppuisin. Itseasiassa viikonloppujen rutiinit ei eroa arjesta juuri laisinkaan. Ainoa, on että salin aukioloajat on eri:)
Mä tiiän, mulla on tylsä elämä.:D
Aika vakio on normaalisti mässätä la ttai pe iltana jotain hyvvää...Yleensä tää rakas kolmivuorotyä vie viikonloputkin mennessään vapaan osalta...

Sukuloimassa kun ehtii tai kevereita pitää moikata. Juonut olen viimeksi perseet wolffin pikkujouluissa :hyper:

Juu, mä käyn joka viikonloppu ulkona, ja kyllä juon myös. Käyn myös joka viikonloppu treenaamassa tai vedän vaan kuntopyöräreenit. Jos perjantaina dokaa, voi sunnuntaina vetää jo ihan kunnolla treenin. Kai se on tottumuskysymys.

esni sanoi:
Juu, mä käyn joka viikonloppu ulkona, ja kyllä juon myös. Käyn myös joka viikonloppu treenaamassa tai vedän vaan kuntopyöräreenit. Jos perjantaina dokaa, voi sunnuntaina vetää jo ihan kunnolla treenin. Kai se on tottumuskysymys.

Ihanaa, onhan täällä sentään muitakin "täysjärkisiä"!:D

Latest posts

Back
Ylös Bottom