Mimmien viikonloput

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkäs teillä muilla sujuu viikonloppuna treenailut? Tuleeko lähdettyä salille vai viekö muut houkutukset mukanaan? Itse en ole juonut mitään alkoholipitoista 6 viikkoon ja sen kyllä huomaa koko viikonlopun toiminnassa. Olen käynyt ahkerasti viikonloppuisin lenkillä ja puntilla, kun koko talvi meni ties minkälaisissa juhlissa melkein joka lauantai joten automaattisesti sunnuntai meni totaalisesti reisille! On kyllä niin kokonaisvaltaisesti parempi fiilis kun saa nukuttua hyvät yöunet eikä aamulla ole paha olo kun herää :) Tällä meiningillä aion jatkaa, jos vaikka saisi kesäkunnon kohdilleen ;) Tuo mies vaan on niin kova keksimään kaikenlaisia kemuja että täytyy pysyä tiukkana!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juhlimassahan voi käydä myös ilman viinaa.. Itse olen puolen vuoden aikana nauttinut alkoholia muutaman kerran, kuitenkin olen bileillyt raflassa lähes joka viikonloppu.
Selvänä siis ja hyvällä fiiliksellä :hyper:
Ainoastaan väsymys saattaa seuraavana päivänä painaa, salitreenit eivät ole kuitenkaan em. takia jääneet pois.

On aivan ihanaa kun taas pitkästä aikaa on vapaita viikonloppuja, ettei tarvitse olla iltaa ja yötä töissä. Oikein odotan perjantai- ja lauantai-iltoja että pääsee taas puntille! :whip: Saa ihan rauhassa äheltää ja sitten vetäytyä kotiin saunomaan ja lepäämään. :zzzz:

Jos tulee joskus lähdettyäkin jonnekin, niin aika alkoholittomana menee illat ettei pilaa seuraavan päuvän treeniä. Tuo viikonloppu sopii mulle muutenkin kun arkisin on niin kiire ettei ehdi oikein paneutua siihen raudan kolisteluun, tai sitten lepo jää turhan vähälle. Weekends rock!

Viikonloppuisin on ihana treenata kun ei ole mihinkään kiire! :)
parasta aikaa saleiluun ja lenkkeilyyn... :haart:

edit. joo ja se kun kerkiää saunomaan ja venyttelemään kunnolla reenien jälkeen!! tai näkemään kavereita... vapaa v-loppu edessä :)

Salilla aloitin käymään viime elokuun alusta ja paljon on muuttunut syksystä... Kesän jälkeen tuli jatkettua pe-la-dokailua, argh! Sitten se väheni sentään pelkkää la:hin. Nykyään voin olla mielettömän ylpeä itsestäni, sillä helmikuun alusta on viikonloput(ja viikot tietty) oltu selvinpäin, paitsi eräs Tampereen reissu,heheh! Alkoholi ei nykyään pahemmin kiinnosta, siitä seuraa vain vitutusta ja krapulaa... Rahatkin menee hukkaan. Nykyään reeniäkään ei tarvitse suunnitella sen mukaan onko krapula vai ei! Voi käydä lauantaisinkin salilla kun illalla ei ole dokausta tiedossa, ja sunnuntaina on mukava käydä päivälenkillä.

Muiden on hyvin vaikea ymmärtää innotustani urheiluun, mikä toisaalta harmittaa... Lauantaisin käyn usein baarissa selvänä, ja tämä herättää varmaan joka kerta suurta ihmetystä! Viikonloppuisin on yleensäkin kiva päästä ihmisten pariin. Muutenhan ne viikonloputkin taitaa mennä urheilun lisäksi erilaisten käsitöiden parissa. Ompelukone surraa usein yötä myöten!

Viikonloput on kyllä nykyään entistä hauskempia, kun olo tuntuu reippaalta myös silloin su-aamuna:hyper: !

Oikeesti mua ei saa baariin selvinpäin, ei hermo kestä :D

Multahan unohtu toi saunajuttu kokonaan, tosiaan se on ihanaa kun pääsee treenin jälkeen rauhassa saunaan, viikolla en viitsi änkeytyä salilla saunaan kun siellä on tuhat muuta ihmistä ja viikonloppuisin taas ei ketään! Saa siis olla ihan rauhassa ja relata:worship:

Sweet mint sanoi:
Oikeesti mua ei saa baariin selvinpäin, ei hermo kestä :D

ei muakaan oikeen helpolla saa, tai ainakin sen yhden siiderin haluan sitten ottaa.. eipä oo tullu kuukausiin käytyäkään baareissa, viimeks muistaakseni joskus tammikuun alussa kävin :rolleyes: no, kohta tulee kevät ja kesä ja alkaa taas menokenkä vipattamaan enemmän :D

Ei muakaan onneksi huvita yhtään baaritouhut, kun käy harvemmin niin sitten onkin yleensä tosi hauskaa :hyper: Ja kotona kullan kainalossa on paljon kivempaa.... Onneks parhaat kaverit on samanlaisia eli ei oo tarvetta bilettää joka viikonloppu vaan voi tehdä kaikkea muuta kivaa.

Mä kyl käyn välillä baarissa selvinpäinkin, mut oon tullu siihen tulokseen ,et se valvominen on mulle se pahin juttu. On niin kovin samanlaiset fiilarit ku oikeen biletyksen jälkeen... Käynpä siis yhä harvemmin, ku nyt ei toi viina sovi näihin reeneihin!

lauantaisin on ihanaa mennä aikasiin aamulla spining tunnille ja sen jälkeen rentoutua ja syödä hyvin. Savuiset baarit ja bileillat on vähentyneet radikaalisti, koska mulle niillä ei ole mitään annettavaa ja tosiaan treenit kärsii dokailusta. JOskus toki on hauska käydö bilettämässä kavereiden kanssa muttane kerat ovat vähentyneet että kerran joka toinen kuukausi tulee käytyä ulkona. Minä nautin ennemmin viikonloppuisin jäätelöstä kullan kainolossa kuin viinasta.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mäkään en nauti siitä baareissa ryysäämisestä, sitä tuli tehtyä ihan tarpeeksi puoltoista vuotta. Nyt oon vuoden sisällä käyny muutaman kerran ja 12 kuukauden sisään mahtuu kaks humalaa eli varsinainen bile eläin olen h0h0:D Univaikeuksien ja tämän treeni elämäntavan takia nuo ei ole mun juttu. Ei mitään hyötyä. Tosin pakkismiitti oli vallan huippu ja sellaisissa aion vastedeskin käydä kunhan sattuu sopivia kohdalle :kippis: Ja nyt keväällä tulee kyllä varmasti muutaman kerran "nollattua" tilannetta heh :nolo:
Eli ei sitä nyt niin helvetin nuuka tarvitse olla, mutta "pakkoryyppääjäksi" tai muodon vuoksi tinttaajaksi musta ei enää ole.Ne ajat on ikuisesti ohi:)

Viikonloput menee töissä opiskellessa treenaillessa rentoutuessa ja kaikenlaista tavallista puuhaten:)

Yleensä käyn viikonloppuisin aamulla treenaamassa ennen kuin ovet avataan asiakkaille (olen siis kuntosalilla töissä). Vapaapäivinä ei tosin aina jaksa mennä. Monesti viikonloppuisin tulee tavattua kavereita kahvien merkeissä ja siivoiltua kotona. Baareissa käyn todella harvoin.

Juon harvoin ja kun juon, juon sitten monen kuukauden edestä. Silloin ei kaloreita/palautumista/krapulaa/seuraavan viikon treenejä mietitä. Sitä kuitenkin tapahtuu niin harvoin (parin-kolmen kuukauden välein), että vaikka treenit ja palautuminen siitä kärsiikin, niin mitäpä se tällaiselle harrastelijalle loppujen lopuksi merkitsee.

Vaikka dokaankin aika harvoin, toisinaan tulee juotua yksi Old Rosie (mielestäni maailman paras siideri) hyvässä seurassa. Näitä menee ehkä keskimäärin pari-kolme kuukaudessa. Joskus voi mennä pari viikossakin. Mutta nämä jäävät aina siihen yhteen siideriin, joten siitä tuskin on kovasti haittaa minkään suhteen. Pää pysyy paremmin kunnossa ja motivaatio treeniin korkealla, kun ei kiellä itseltään sellaisia asioita, jotka voi yhtä hyvin itselleen salliakin.

En halua, että terveellisestä elämästä ja treenistä tulee minulle pakkomielle (näinkin on joskus käynyt), joten yritän siksi elää mahdollisimman "normaalia" elämää pienine paheineni. Tämä on kuitenkin minulle vain harrastus (joskin erittäin tärkeä ja rakas sellainen). :)

Mä en käy lähes koskaan baareissa, viikonlopuista on tullut melkoista rutiinia kun aina tulee oltua lauantai töissä. Usein olen aamussa niin että työvuorosta palautuminen vaatii päikkärit. Ilta meneekin sitten poikaystävän kanssa kotona hyvää ruokaa syöden ym.

Sunnuntaina käyn normaalisti aamulla salilla, ja loppupäivä meneekin sitten normaalisti kouluhommien parissa.

Olen kyllä erittäin tyytyväinen tähän rutiiniin, ainoastaan välillä rasittaa tuo ainainen puol viideltä herääminen lauantai-aamuisin, mutta toisaalta kyllä nautinkin siitä, että saa puuhailla aamuvarhaisella töissä.

Mun treenini ei liity mihinkään tiettyihin viikonpäiviin (esim. jalat aina keskiviikkoisin) vaan ne kulkevat omaan tahtiinsa. Treenaan siis viikonloppuisin kuten muulloinkin. Harvakseltaan käyn baarissa, ja silloin tulee noita alkon tuotteita nappailtua aikas paljonkin, joten tuolloin ajoitan sunnuntaille tietysti lepopäivän. Biletän ehkä 2-3 kuukauden välein, joten ihan sama. Aina viikonloppuisin sitä vastoin on herkuttelun paikka. :)

Viikonloput rullaa aika samalla tavalla kuin arkipäivätkin. Ruokavalion noudattamista ja treeniä näin yleisemmin. Toki lauantaina vähän herkuttelua.

Jos on tiedossa jotkut juhlat/hyvät bileet, niin silloin saatan käydä ulkona juhlimassa. Korkeintaan kerran kuussa kuitenkin. Mitä lähempänä kisat ovat kiikarissa, niin juhlinta harvenee entisestään. Esim. 2002 vuonna muistelen että kävin juhlimassa vain n. 5 kertaa vuoden aikana. Se on vähän se!

Siispä treeniä, treeniä, treeniä ja lepoa ;)

Treenaamisesta tulee paremmat fiilikset kuin nousuhumalasta ja baareista;) En siis juhli..vaan nukun, syön hyvin, treenaan ja rentoudun...endorfiinihumalassa ollaan:haart: :thumbs:

Mulla ei ole (vapaita) viikonloppuja oikeastaan ollutkaan sitten viime elokuun.

Jos kuitenkin tuollaisesta ylellisyydestä pääsen nauttimaan, teen ensinnäkin kaikkia rästiin jääneitä kotitöitä.

Mutta jos puhutaan oikeasti vapaasta viikonlopusta -ei kouluötöitä, tentteihin lukua eikä mitään omia projekteja- niin käyn pitkillä lenkeillä, salilla, kotona vanhempien luona, tapaan ystäviä, katselen elokuvia, luen, teen käsitöitä, käyn keilaamassa tai harrastan muita omia juttuja.

Edit: Baareissa ei tule käytyä juuri koskaan, oikeasti useamminkin voisi... fitnesspimu: viimeksi yöelämässä sun + muiden punttimimmien kanssa elokuussa, joko olis uusinnan aika? :D

Minä en oo koskaan ollut mikään baari-ihminen. Joskus saatan kyllä käydä, mutta alkoholin käyttö rajoittuu silloinkin parii siideriin. Humalassa mua ei näe. Mä oon tarpeeksi hullu, että mulla on hauskaa selvänäkin.
Viikonloput on hyvää aikaa treenaamiseen, kun silloin on salilla hyvin tilaakin. Oikeestaan viikot ja viikonloput ei poikkea treenaamisen suhteen mitenkään.

Zone-sarja -42%
Eipä juuri nykyään tule paljoo ulkona käytyä...mun hermo ei kestä sitä seuraavan päivän oloa johtui se sit alkoholista tai valvomisesta..:wanha: keskimäärin 2-5 krt / vuosi ...nytkin edellisestä baari illasta on hurahtanut hmmm 9kk :tta :D

Mun viikonloput menee useimmiten levätessä:) silloin tällöin käyn hieman juhlimassa. Mut muuten lepäilen..paitsi jos alkaa haluttamaan pelata sulkkista:hyper:

Latest posts

Back
Ylös Bottom