SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien unelmauros??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Heh, juteltaisko nyt sitten tyttöjen kesken vähän siitä, millainen miehen pitää olla jotta hame lentää korviin?

Itse tunnustan "läähättäväni" klassisesti isojen miesten perään. (Siis vahvojen ja lihaksikkaiden, ei läskien). Lieneekö syy elämänpiirin kaventumisessa ja täällä kotipiirissä pyörivässä massamiehessä vai missä, mutta alle 100-kiloiset miehet vaikuttavat jo aika... noh, pienehköiltä? (Paitsi jos kyseessä on huomattavan lyhyt nassikka, mutta sekin on sinänsä jo miinusta). Pärställäkään ei loppujen lopuksi ole niin merkitystä. Ei ole niin rumaa naamaa, että se veisi huomion kovasta kyykkyperseestä ;)

Ruumiin "koostumuskaan" ei ole niin pilkun päälle. Kunhan ei puhuta ihan Coleman-Ruhl-mitäsnäitäkaikkiaonkaan mittasuhteista. Voimanostajatyyppi ja tuollainen sm-tason kehonrakentaja miellyttää kyllä silmää :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No, vastaillaanpa nyt sitten tähänkin, kun aihe on niiin lähellä sydäntä..

Täytyy juu sanoa, että on se miesmaku tahi -ihanne mennyt kovasti SUUREMPAAN linjaan, ei nyt ihan satakiloista tavitse, mutta alta kasikymppiset on jo kovin hinteliä.. Jostain syystä pidän semmoisista 175-senttisistä ukoista, eli toisaalta aika lyhyistä. Ja naama jää varjoon kropan ohella, kunhan ei nyt mikään ihan mikrofoni ole, että kehtaa kadulla kulkea ilman pussia päässä :rolleyes: .. Ja valitettavasti löysä ei sytytä, ei sitten yhtään..

Mutta näin :)

Originally posted by Yade
Ja naama jää varjoon kropan ohella, kunhan ei nyt mikään ihan mikrofoni ole, että kehtaa kadulla kulkea ilman pussia päässä

Hmmm. Omien, empiiristen havaintojen mukaan tämä kroppa vs. naama -suhde jakaa mielipiteet. Monille tuntuu olevan nimittäin vaan pärstävärkki tärkeä, eikä kropalla tunnu olevan kovinkaan suurta merkitystä. Sitten taas on tämä toinen koulukunta, jota Yade edustaa.. Voi siis olla ihan sellainen perus-Esa, kunhan kroppa on kunnossa..

Sitten toinen juttu on käsitteen "hyväkroppainen" määritys. Toiset mieltää hyväksi kropaksi sellaisen Salattujen Elimien "Kenneth" -fysiikan, jossa ei ole väliä, vaikka tyttöystävä saisikin sormensa kundin reiden ympärille tost' noin vaan ja tärkeintä on, että six-pack näkyy.. Sitten taas toista ääripäätä edustaa esim PMLats, joka tuskin alentuisi edes sylkäisemään tuollaisien aurausmerkkien suuntaan.

Sitten on vielä yksi mysteerio, joka on askarruttanut ihmiskuntaa kampakeraamiselta kaudelta lähtien.. Nimittäin se, että kuinka hitossa kaupungilla näkee joskus sellaisia uskomattomia kaunottaria kävelevän käsi kädessä aivan toivottomien Juusojen kanssa? Joku voi sanoa, että "sisäinen kauneus on se, joka ratkaisee" - yeah, right. Jos kuulut kategoriaan "uskomaton kaunotar", niin saat varmasti mukavannäköisen, huumorintajuisen ja ns. "sisäisesti kauniin" kundin. Toisaalta - katukuvasta ei taas käy ilmi esim tämän junttihampaisen, alasti 10-sporassa banjoa soittavan teollisuusjurpon mahdollinen 9-numeroinen pankkitilisaldo tai muut ulkoiset avut..

Mutta niinkuin sanonta kuuluu: "Opinions are like opossums - everybody's got one".

Mies

Toki pitää miehessä kokoa olla :p
Lihasta sillai "sopivasti" mikä tässä tapauksessa tarkoittaa kehonrakentajaa (kelpuutan myös fitness-miehet:) ) mutta ei kuitenkaan ihan mitään Godzillaa... eli sopivasti siis!
Ja kun itse olen 176 cm niin pitäähän sen miehen olla sen pituinen että kestää meikäläisen (harvoin käyttämät) korkokengätkin!
Samojen asioiden harrastaminen (eli sali ja treenaus iso osa elämää) on aika must jo ihan siitäkin syystä että dietti ja muutenkin oikean elämäntavan noudattaminen on välillä ihan tarpeeksi vaikeaa yksinäänkin saati että kotona olisi joku sohvaperuna herkkuja mussuttamassa ja päivittelemässä omia ruoan punnitsemistouhujani... Ei vetelisi semmoinen peli!

Jospa sellaisen joskus saisin omakseni... -syvä huokaus- :D

Iineksen privapostilaatikko täyttynee tuota pikaa :D

Oho, jäi kokonaan mainitsematta tuosta pärstäkertoimen tärkeydestä...
Merkkaahan se. Kuulun niihin joiden mielestä "vainsisäinenkauneusratkaisee" on ihan höpö höpö juttua :eek:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Originally posted by Iines
Oho, jäi kokonaan mainitsematta tuosta pärstäkertoimen tärkeydestä...
Merkkaahan se. Kuulun niihin joiden mielestä "vainsisäinenkauneusratkaisee" on ihan höpö höpö juttua :eek:

Samoilla linjoilla sun kanssa. Tässä jotain mun mietteitä tuolta yleiseltä keskustelupalstalta:

Koska tarkoitus on mennä naimisiin ja hankkia lapsia, niin minkä takia sitä ei voisi tehdä naisen kanssa, jota paitsi on kiva kuunnella, niin myöskin kiva katsella. On paskapuhetta, että kaikki ulkoisesti kauniit tytöt on saatanan tyhmiä ja vittumaisia ämmiä ja taas sitten kaikki sellaiset sirkkeliä muistuttavat, riihenseinästä irtihitsatut lepakonraadot olisivat Mensan jäseniä, "sydän täynnä kultaa" ja mukavia kuin motti kissanpentuja.

Originally posted by PMLats
Iineksen privapostilaatikko täyttynee tuota pikaa :D

Aivan varmasti täyttyy, palstahan on täynnä sisäisesti kauniita, vapaita ja kauniskasvoisia yli 185-senttisiä kehonrakentajia ja fitnessmiehiä, joilla on lihaksia sillai "sopivasti" eli ei ihan niin paljon kuin Godzillalla.

:)

Olen kyllä suurella mielenkiinnolla seurannut tuota "miesten keskustelua" yleisen keskustelun puolella...
Aihe on näköjään saanut varsin suuren suosion :)

Hiturippusen tilastollista suomalaisten naisten keskikokoa mittavampana koen epämukavaksi sen, jos kundi on kovasti lyhyempi tai - mikä vielä pahempaa - heiveröisempi kuin minä. Viime aikoina ilmastollisista syistä johtuisin olen havainnut tavallista useammin kompastelevani omiin varpaisiini akuutin pohjefetissin aikaansaaman mykiöiden nyrjähtämisen vuoksi.

Joka tapauksessa vahvat ja lihaksikkaat kundit saavat pään pyörähtämään hyrränä, oli päästävarpaisiin-mitta mikä hyvänsä, ja aivan erityisesti jos erottuvuus on kesän kunniaksi viritetty huippuunsa. Pärstä ... niin, voisi jopa sanoa, että kovin nätti naama saattaa pilata muuten hyvän kokonaisuuden.

Edellä siis teoria. Käytännössä olen pesunkestävä hörhömagneetti. Onneksi sentään silmin saattaa iloitella.

Originally posted by Nee

.
.
mykiöiden nyrjähtämisen vuoksi.

Heh! Oon melkein varma, että joku kysyy kohta privassa, että olenko mä "Nee"! :)

Nonniiin... vihdoin päästään asiaan... mun pitää kyllä myöntää, että mulla on aikamoinen lista jos jonkinlaisia kriteerejä (ei pidä ottaa kuolemanvakavasti!), mutta lyhykäisesti niitä vois kait jaotella näin:

Vartalo: itsestään kokonaisvaltaisesti huolehtiva, ISOA plussaa jos on kauniit, erottuvat lihakset mutta mun linja on kyllä sellainen "fitness-kevyt kehonrakentaja".... eli Godzilla-tyyliset ei iske kipinää vaikka heidän panostustaan kuntonsa eteen arvostankin. Pitkä ei tartte välttämättä olla, olen itse kyllä 171 ja kuljen aina korkeissa koroissa, oli pyhä taikka arki, joten olen tottunut myös "kainalokeppi"-mallistoon... ;)

Kasvot: tärkeää, etenkin silmät ts. katse.

Yleisesti: kiinnitän (valitettavan?) paljon huomiota nk. yleiseen tyylikkyyteen eli kyllä vaatteillakin ja ETENKIN sillä, miten ne sekä itsensä kantaa, on käänteentekevä merkitys.... nyt mä varmaan saan kauheen materialistin leiman, mutta se ei kyllä ollut perimmäinen message....

Itseänsä arvostava ja aidon uteliaasti elämään suhtautuva mies huomataan kyllä... oli sitten rasva-% 20 taikka 6.

Millainen miehen pitää olla?

1.hyvä sängyssä

2.iso ja komea

3.älykäs

Ja siinä järjestysessä!

Tuohon lisäisin vielä, että ne jotka luulevat olevansa hyviä sängyssä, eivät sitä useinkaan ole. Mitä suuremmat puheet, sitä pienemmät kyvyt!

AAARRGHH!!

Tuo sattui! ;)

Originally posted by naiskovis
Tuohon lisäisin vielä, että ne jotka luulevat olevansa hyviä sängyssä, eivät sitä useinkaan ole. Mitä suuremmat puheet, sitä pienemmät kyvyt!

Tästä voisi aloittaa melkein oman threadin, mutta ajatuksia:

Yksin ei todellakaan voi olla "hyvä sängyssä", vaan siihen tarvii aina molempien osapuolien panostusta. Joskus vaan kemiat toimii. Vähän niinkuin suuteleminen - joskus kun suutelee uuden tuttavuuden kanssa, tuntuu siltä, että olisi aina suudellut tämän tytön kanssa! Ts. "suutelee hyvin yhteen". Sitten taas joidenkin kanssa suuteleminen tuntuu samalta, kuin työntäisi kielensä isomummun Singerin vauhtipyörään.

Sama juttu on seksin kanssa. Jos toisella on estoja tai muuten ei synkkaa, niin eipähän siinä paljoa auta, vaikka toinen vihtoisi jokaisesta ilmansuunnasta (väli-ilmansuunnat toki mukaanlukien) sillä 36-senttisellä melallaan ja tekisi välissä Tsukahara-permantosarjoja. Henkilöt voi siis myös "nussia hyvin yhteen" ja toki myös huonosti.

Kommentteja tästä?

teille joille kasvot merkkaavat

ok, vartalon pitää olla kunnossa mutta:
miten on, tuleeko miehen kasvojen olla maskuliiniset/komeat vai hieman feminiiniset(a`la mallipoika look)?
meinaan olen huomannut että tuossakin mielipiteet jakautuvat ja hauluasin vähän kartoittaa teidän mielipiteitä niistä...

Viimeksi muokattu:
Tänne pitää pistää roina pojista pystyyn oma Hot or not kilpailu...
Kauhu galleria

Re: teille joille kasvat merkkaavat

Originally posted by Bongster
ok, vartalon pitää olla kunnossa mutta:
miten on, tuleeko miehen kasvojen olla maskuliiniset/komeat vai hieman feminiiniset(a`la mallipoika look)?
meinaan olen huomannut että tuossakin mielipiteet jakautuvat ja hauluasin vähän kartoittaa teidän mielipiteitä niistä...

Bongster, älä huoli. Jopa näin heteromiehen näkökulmasta olet tosi hyvännäköinen. :D

Originally posted by Tomi77

Jos toisella on estoja tai muuten ei synkkaa, niin eipähän siinä paljoa auta, vaikka toinen vihtoisi jokaisesta ilmansuunnasta (väli-ilmansuunnat toki mukaanlukien) sillä 36-senttisellä melallaan

Onko tämä nyt ihan nakkivarma ja objektiivinen tieto, ettei 36-senttisestä melasta ole apua...?

:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom