SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien tavoitteet vuodelle 2016

Jatketaanpa perinnettä, millaisia tavoitteita seuraavalle vuodelle mimmeillä?

Omaa kuluneen vuoden saldoa tarkastelin ja sen pohjalta rustasin seuraavat tavoitteet:

1.Opiskelut kunnialla loppuun ja takaisin työelämään
2.Voimanoston yhteistuloksen parantaminen: ykkösprioriteetti kyykkymaksimissa
3.Juoksukunnon parantaminen
4.Leuanvetokunto takaisin

Unohdetaan siis kokonaan mielenrauha. Uskoisin, että kun keskityn noihin tavoitteisiin ja niiden saavuttamiseen, niin jo se matka auttanee myös siihen mielenrauhaan.

Entisen luokkakaverini sanoja lainaten: "Ruumiillisen työn tekijän palkka on levollinen mieli." :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Listailin jo tonne yleisen puolen ketjuun, mutta ensi vuoden tavoitteet olisi seuraavat:

- BJJ: sininen vyö ja menestystä kisoissa (ekat ulkomaan kisatkin tulossa)
- Puntti: pitää punttihommat mukana aktiivisessa liikkumisessa, jotta paikat pysyisi ehjänä.
- Overall: tehdä ensi vuonna hommat siihen malliin, että mulla ois paras kroppa ikinä (toimiva ja hyvännäkönen). Ihan vaan vaikka sen kunniaksi että maaliskuussa tulee 30 mittariin.

1. Voimanostopikkukisat, painoluokka alle 84kg. Yhteistulos 300kg+
2. Jaksaa lasten kanssa.
3. Elämä sellaselle mallille että nauttii muulloinkin kuin lomilla :)

Lyhyesti ja ytimekkäästi:

- jatka salilla käyntiä säännöllisesti + joku muu liikunta ainakin keväälle, esim. kuntonyrkkeily
- panostaa enemmän kehonhuoltoon

Listojen tekeminen on kivaa, viime vuoden (kaikkia) tavoitteita koskenut lista venyi yli 30 kohdan, ens vuoden lista ei niin suureksi kerry mut tiedossa mm. valmistuminen:D

Jaa, vai tavoitteet :D
Kunhan keväällä vauva syntyy, niin ainoa tavoite on saada nostettua sarjapainot takaisin vanhalle tasolle ja jatkaa treenaamista entiseen malliin.

Juoksulenkit palaa varmasti kuvioihin ja pyöräily myös!

Nyt on raskaus puolessavälissä ja salilla käyn 4kertaa viikossa, juoksulenkit on vaihtunut reippaisiin kävelylenkkeihin. Painoakaan ei ole tullut yhtään lisää-vielä :D mutta eiköhän tuohon loppua kohden tule taas se 10kg.

Mitähän sitä keksis.
-Kehonhuollon lisääminen ja säännöllisesti hierojalle.
-Sokerikoukkuuntumisen välttely. Kohtuudella saa herkutella :p
-Kuten aina lisää muskulaa ilman hirvittävää laardivuorta samalla.
-Penkki ainakin 65 kg tai oma paino.
-Mave 100 kg, etukyykky 60 kg. Mutta eipä noilla painoilla nyt edes niin väliä...

Mä olen näitä tässä yrittänyt pyöritellä, kun jotain konkreettisia tavoitteita olis kiva olla treeneihin. Viime yönä menin ääneen uhoamaan, että satku kyykyssä on seuraava iso tasalukutavoite ja lisäksi lupasin ensi kesänä käydä ainakin yhden pikamatkan triathlonin. Perusmatkalle sentään osasin sanoa ei, koska sitä varten pitäisi jo treenatakin :D Tavoitteena myös vähintään yksi aerobinen treeni ja yksi kunnollinen kehonhuoltosessio viikossa salitreenin lisäksi. Joka viikko, eikä vain silloin kun sattuu huvittamaan.

Lisäksi: Jatkaa opintoja yhtä hyvällä menestyksellä ja motivaatiolla kuin millä ne syksyllä aloitin.

Päätavoitteena vois olla salilla käyminen koko vuoden ympäriinsä... tässähän tulee mahdollisesti salin vaihto eteen, lastenhoidollisista syistä.
Jos tämä onnistuu niin penkki omalla painolla vois olla hyvä tavoite ja maven sarjapainot 100 ja muutaman kilon yli.

Sain lapsen 5kk sitten ja raskausaikana salitreenit ym liikkuminen jäi pakosta pois rv 20 alkaen (ennen aikaisen synnytyksen uhka ja keskosen synnytinkin..) Aloitin salilla käynnin kun tyttö oli n 1,5kk ja sitä menoa kesti pari kuukautta kunnes tuli totaaliväsymys kun yöllä heräiltiin 6-20/krt niin oli mamma vähän väsynyt. Nyt taas pitemmän tauon jälleen on tarkoitus alkaa käymään treenaamassa säännöllisesti kun univaje on pikkuhiljaa korjaantunut ja yöllä herätään vain kahesti. Imettänyt olen vain 1,5kk joten raskauskiloja jäi 10kg/17kg joista olen karistanut viime aikoina 5kg ja vielä olisi pudotettavaa..

Mun hiomattomia tavoitteita tälle vuodelle on:
- Salitreenit 3krt/vk:ssa. Venyttelyt/jooga kotona, kehonhuolto jäänyt aina huonolle tolalle..
- Lisänä aerobista siltä kun tuntuu, vaunulenkkejä/mahd hiihtoa ym kausilajeja lähinnä perheen ehdoilla.
- Maaliskuun loppuun mennessä eli n 3kk aikaa saada pois -5kg!!! (meillä on häät joten tuo ylimääräinen hyllyvä pitäisi saada pois).

Tavoitteena reeneihin liittyen:
1. Prässi vapailla painoilla 200kg (tällä hetkellä 150kg)
2. Polvilta veto, saada se 100kg taas rikki jonka vuosi sitten sain ja saada vielä mavella sen 100kg)
3. Keskikropan vahvistaminen

Tavoitteita muuhun liittyen:
1. Vähentää alkoholia (vaikka en joka viikonloppu aina edes juo, niin tavoite olisi esim kerran kuussa hyvä)
2. Saada blogi valmiiksi (liittyen koulurpojekteihin)

Siinäpä nyt ainakin jotain. :)

Viime vuosi meni lopulta ihan pieleen, koska syksyllä kroppa irtisanoutui kaikista tavoitteista. Mikä petturi. Parin kuukauden totaalilevon jälkeen nyt olen päässyt taas varovasti aloittelemaan, joten ehkä tässä uskaltaa jotain tavoitteitakin miettiä.

-Kaavamaiseen ylisuorittamiseen taipuvaisena yritän jatkossa välttää numeroilla mitattavien suoritusten listaamista ja niihin pyrkimistä.
-Pitää paremmin opetella tunnistamaan levon tarpeen ja "onks pakko, jos ei haluu" -asenteen ero. Aina ei tarvitse jaksaa.
-Juoksutekniikkaa voisi parantaa, ehkä joku kurssi?
-Lenkkeily vähän vaihtelevammissa maisemissa ja johonkin polkujuoksutapahtumaan olisi mukava osallistua.
-Salilla penkki, kyykky ja mave tekniikat kuntoon, ei mitään painotavoitteita toistaiseksi.
-Joku ihan kokonaan uusi laji/harrastus mietintään ja kokeiluun. Sitäkään ei sitten saa vetää överiksi, vaikka olisi miten kivaa.

Punttitreeni säännölliseksi, lisää painoa kroppaan, tekniikkaa siihen kuntoon, että voisi ryhtyä tavoittelemaan jotain kilomääräisiä tuloksia.

Tavoitteeni v 2016.

Tärkein tavoite:
- Pysyä ehjänä

Sitten tulokset. Kyykky 145kg, Penkki 70kg, Maastaveto 200kg. Kisatuloksina siis. Saattaa olla liian löysät tavoitteet kyykyssä ja penkissä mutta hyvä alku kuitenkin.
Jos kaikki menee kuten pitää niin nämä nousee jo ennen vuodenvaihdetta 16/17. Jos näin käy, lisätään painoa :D

Mun tavoitteet tälle vuodelle:

Penkki 70kg
Ainakin 15 leukaa
Opetella käsilläkävelyä
Jatkaa tankotanssiharrastusta ja kokeilla esim. Muay Thaita tai muuta kamppailulajia
Huoltaa lihaksia paremmin ja harjoittaa venyvyyttä
Ylläpitää nykyistä treenitahtia salilla (5krt/vko)
Päästä elämäni ensimmäisen kerran rantakuntoon

Ja tietty tärkeimpänä pysyä motivoituneena vuoden ympäri :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Lähetään vähän reippaammin liikenteeseen, rennolla asenteella kuitenkin, etten enää saa mitään henkisiä romahduksia, jos nyt jää joku tavoite täyttymättä

Kyykky 130 (+20)
Penkki 70 (+2,5)
Veto 150 (+20)
Yt 350

Yhteistulosta lähden lähinnä hakemaan, eipä väliä mihin kilot tulevat, aika tiukka tavoite, mutta tohon tähdätään. Noiden lisäksi, otan kuvan rannalla bikinit päällä, jossa mulla näkyy vatsapalikat :D Lol, tiedetään, mutta olis kiva joskus kokeilla, miltä näytän hieman alemmissa rasvoissa. Sen jälkeen vedän hyvän reversedieetin :)

Lähinnä liikuntaan liittyviä tavoitteita:

-salilla lisää painoa sarjapainoihin ja ykköset kovemmiksi.
-Puoli maraton alle kahden tunnin
- ilma invertti tankotanssissa

Ja onhan noita vaikka mitä, kävin vasta ensimmäisellä ilma-akrobatia tunnilla ja sitäkin lajia kohtaan syntyi into kehittyä mahdollisimman paljon tuon kurssin aikana :)

viime vuoden tavoitteista jäi pari vähän vajaaksi mutta eikun uutta yritystä! näitten lisäksi kun saisi opppari valmiiksi ni olis hyvä :D

-Kyykky 100 (nyt 85)
-Mave 110 (nyt 90)
-Penkki 70 (nyt 60)
-tankotanssi: skorppari ja kaksonen
-venyttely!! erityisesti selkä ja spagaatti
+ yleinen voimanlisäys ja kestävyys

mave ja penkki on kyllä yksiä ongelma-alueita, ei millään saa lisättyä painoa. kyykky onnistuu aina.

Mä tein sen taas. Tein vauvan ja hankin raskauskiloja valtavasti. Koska tämä vauvahomma on tehty nyt toistamiseen, täytyy se seuraavakin vaihe toteuttaa ja ottaa opiksi seuraavaa kertaa silmälläpitäen.

Vuoden 2016 loppuun mennessä on mun tiputettava painoa ainakin 25kg. Sitten voin paremmin ja jaksan paremmin. Mielialakin virkistyy kun paino putoaa ja kroppa toimii niinkuin pitää. Ei olisi särkyjä, ainakaan tämmöisiä. Salillekin pitäs päästä, saa nährä onko tuolla uudessa kotikylässä millaset paikat...

Suositut

Back
Ylös Bottom