Mimmien dieettithread :-)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fiona
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by kata
Aika mukava tahti oli tossa Tiinulin dieetissä, hieno saavutus :5:

:offtopic: Muakin kiinnostaa missä saleilla olette Lahdessa käynyt ja mitä mieltä niistä? Itse olen käynyt gymillä ja jos se on ollut kiinni niin zenanassa. Gymistä olen tykännyt, mutta nyt kun vaihtui laitemerkki siellä, niin on vähän opettelua sen kanssa.

Kiitos vaan, tossa tuli vielä mitattua se kuuluisa rasvaprosentti, joka oli 23, tosin mulla ei ole mitään tietoa lähtöarvoista, mutta kai se on siellä 29:ssä huidellut???

Mie käyn Gymillä mutta siellä vanhalla salilla, olen sen verran tapojeni orja että viihdyn tutussa vanhassa ympäristössä... :D Muutenkin uskon enemmän vapailla painoilla treenaamiseen kuin koneisiin, joissa toki niissäkin on omat hyvät puolensa.

Tuli muutamia ajatuksia mieleen tätä viestiketjua läpi lukiessa..

Moni kirjoitti, että vaakalukemat dieetatessa ei laske, jopa nousee, mutta poikaystävän ja peilin mukaan kiristymistä on tapahtunut. Mitä tästä voimme päätellä??? Heittäkää tytöt helkuttiin se vaaka, ei siitä tule kun paha mieli kun siellä ravaa, nimimerkki been there! Peili on se paras mittari, AIVAN SAMA MITÄ PAINAA, KUN ITSE HUOMAA KIRISTYNEENSÄ JA ON TYYTYVÄINEN ITSEENSÄ. Huomatkaa etenkin tuo loppu, korvaani nimittäin särähti pahasti tuo ZannaZin kommentti ikuisesta tyytymättömyydestä kroppaansa. Tiedän todellakin ettei ole helppoa olla tyytyväinen itseensä ja kroppaansa, eikä varmasti 100 %:sti ole mahdollistakaan, mutta olen vakaasti sitä mieltä, että me punttimimmit voimme varmasti jokainen olla ylpeitä itsestämme ja saavuttamistamme tuloksista, jotka on hankittu kovalla punttitreenillä. Kutri on sivuillaan kirjoittanut mainiosti mm. näistä asioista, joten te, jotka ette vielä ole hänen sivuillaan vierailleet, kipin kapin kurkkaamaan :) www.kutri.net

Lauantain Jos-ohjelmassa muuten keskusteltiin myös naisten ulkonäöstä ja naisten siihen satsaamasta rahasta, sattuiko joku katsomaan? Se, että 99 % naisista on tyytymättömiä itseensä, on valtava bisnes, jota me täällä emme ainakaan (paljon) kannata, emmehän? ;)

Öh, taisi mennä aika paljon off-topiciksi ja kunnon vaahtoamiseksi

:zzzz:

Mutta iloista dieettiaikaa itse kullekin ja unohtakaa se vaaka ja uskokaa näkymää peilissä (kannattaa vaikka valokuvata itseään säännöllisesti)!:thumbs:

Heh, kiitos kannustuksesta! :D

Mä oon nyt tullu siihen tulokseen että se on se säästöliekki, mikä mun dieettiä jarruttaa... pitää siis lisätä hyviä rasvoja, eli öljyä ja ja ja... mitähän muuta?

Just tulin puntilta jalkareeneistä, äkkiä protskua napaan ja sit laittaan ruokaa =) kauhee nälkä! :kuola:

Jep,täällä kiristellään myös,mitään kilorajaa ei itselläni ole,mutta katsotaan mihin päästään kesäkuuhun mennessä.
Lähinnä kiinnitän huomiota siihen että treeni etenee eikä paino ainakaan nouse.Alussa toki saa tippua..katsotaan nyt.
Treenaan kolmijakoisella ohjelmalla,ja kaksi kertaa viikossa spinning tai nyrkkeily.
Kuukauden välein vaihdan sarjojen pituuksia.
Ruokaa pitäisi mennä se1800-2200kc päivä.Viime viikolla lähti 1,1kg.
Alussahan tässä vielä ollaan,ja treeni kulkee paremmin kuin koskaan,muutenkin hyvä fiilis eikä pinna kiristä :)

Helga puhuu asiaa! Itsekin olen meinannut näihin dieettiketjuihin vähän avautua, mutta en ole jotenkin tohtinut. Haluan nyt kuitenkin tuoda esiin sen, että etenkin ensi kertaa dieettaajat voisivat kyllä hyvin unohtaa nuo kiloluvut heti alkuunsa! Kyllä se peili ja erityisesti omat fiilikset kertovat milloin mennään oikeaan suuntaan. Muutenkin vierastan tätä dieeteistä puhumista - miksi ihmeessä joka kevät aihe on niin suuressa huudossa joka paikassa? :down:

Originally posted by Helga
...Heittäkää tytöt helkuttiin se vaaka, ei siitä tule kun paha mieli kun siellä ravaa, nimimerkki been there! Peili on se paras mittari, AIVAN SAMA MITÄ PAINAA, KUN ITSE HUOMAA KIRISTYNEENSÄ JA ON TYYTYVÄINEN ITSEENSÄ.

Myönnettäköön että puhut asiaa! Peili on paras mittari. Itsekin alan aika tyytyväinen olemaan jo peilikuvaani (toki vielä parannettavaa on, mutta eiköhän tämä tästä...)

Originally posted by Helga
..... Huomatkaa etenkin tuo loppu, korvaani nimittäin särähti pahasti tuo ZannaZin kommentti ikuisesta tyytymättömyydestä kroppaansa. Tiedän todellakin ettei ole helppoa olla tyytyväinen itseensä ja kroppaansa, eikä varmasti 100 %:sti ole mahdollistakaan, mutta olen vakaasti sitä mieltä, että me punttimimmit voimme varmasti jokainen olla ylpeitä itsestämme ja saavuttamistamme tuloksista, jotka on hankittu kovalla punttitreenillä.

Niin ja ne tulokset. Mitkä tulokset? Saisi jo näkyä :jahas: . No, ainakin hyvän olon :D tuo punttaaminen on tuonut ja mahrottoman motivaation. Joten eiköhän (mullakin) ole lupa olla jo ylpeä. Tästä on vain yksi suunta: YLÖS! :thumbs:

Originally posted by Sakael
Tämä yleinen käsitys on varmasti syntynyt kuviesi perusteella. Mielestäni 162 cm pitkällä ja 52 kiloa painavalla ei voi olla kauheasti ylimääräistä. Ilmeisesti naiset eivät voi olla ikinä tyytyväisiä itseensä. Minäkin olen aikoinaan ollut yhtä pieni ja olin silloin sitä mieltä, että olen kauhea possu. Ja nyt 10 kiloa painavampana tiedän, että käsitykseni itsestäni ei pitänyt ollenkaan paikkaansa.

Onhan näitä "skinny fat" tytteleitäkin aikas paljon, eli laiha mutta löysä. Ei toi pituus ja paino välttämättä kerro rasvaprosentista mitään...( Zannaz, en tarkoita sitten sua, oot hyväs kunnos!)

Kyllä ZannaZ niitä tuloksia alkaa pikku hiljaa tulla, usko pois!

Täytyy kyllä myöntää, että tsekin tässä yksi ilta olin "masentunut" ja mietin koko saliharrastuksen järkevyyttä... Olen käynyt salilla 2.5 vuotta ja välillä kehitys tuntuu niin toivottoman hitaalta, varsinkin kun ei ole geneettisesti lahjakas tähän hommaan. Kyllä kehitystä on toki tullut, mutta välillä tämä laji tuntuu vaativan kärsivällisyyttä enemmän kuin minulle on suotu! Tosin luonne se tässä vaan vahvistuu... ;)

Mutta eipä tuo "ajoittainen kehittymättömyyden tunne" saa minua punttausta lopettamaan, siitä kun tulee niin mukava olokin! Plus että sitä kehitystäkin on ihan pakko tulla, ainakin lopulta. Ja kun oikein tarkkaan mietin, niin enhän ole sillä tavalla "tosissani" puntannut kuin 2 vuotta ja syönyt kunnolla vajaan vuoden! Että eipä tuolta pohjalta kai vielä mitään ihmeitä pitäisikään odottaa..

Huvittavaa tässä on muuten se, että kolmisen vuotta sitten kun innostuin tästä saliharrastuksesta luettuani kirjastosta lainaamani Aino-Maija Kareen kirjan, niin kuvittelin, että salilla käynnin aloittamisen myötä lihakseni kasvavat ja rasvaprosentti alenee kohisten vähintään puolessa vuodessa siihen kuntoon, jollaiseen en ole vieläkään päässyt! Yhyy...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom