Lempijuomani alkoholi eiku mites se nyt menikään... :lol2: Oon jokotai-tyyppi: joko otan kunnolla tai sitten en ollenkaan. Useimmiten en ota. Muutaman kerran vuodessa rymyän kaverin kanssa kapakoita ja silloin kippistellään kaikelle mahdolliselle. Muulloin en juo, paitsi tänä kesänä oon ollut vähän ihastunut siidereihin (kunnollisiin eli ulkomaisiin) ja oon silloin tällöin juonut lasillisen ruuan kanssa.
En alkaisi absolutistiksi, koska vaikka kuukausia meneekin ilman alkoholia ja terasilla ja baarissa voin käydä ilman alkoholia, minusta on kiva ottaa kunnon kännit aina välillä, hyvässä seurassa. :kippis1:
Edit: mulla myös hyvä viinapää: vähästä tulee känniin eikä paljostakaan sammu. ;) Krapulan oireet hoituvat buranalla, nukkumalla ja syömällä.
En alkaisi absolutistiksi, koska vaikka kuukausia meneekin ilman alkoholia ja terasilla ja baarissa voin käydä ilman alkoholia, minusta on kiva ottaa kunnon kännit aina välillä, hyvässä seurassa. :kippis1:
Edit: mulla myös hyvä viinapää: vähästä tulee känniin eikä paljostakaan sammu. ;) Krapulan oireet hoituvat buranalla, nukkumalla ja syömällä.