Kesäkuntoon 2008-threadissa sivuttiin alkoholinkäytön (=viinanjuonnin ) lopettamisen vaikutuksista painoon. Selvä se, alkoholissa on paljon energiaa ja krapulapäivän syömingit saattaa olla kohtuuttomia. Mutta ihan uteliaisuudesta kyselen mimmien juomatapoja, -määriä ym. Mulla on ajatuksena tehdä julma ja säälimätön ihmiskoe itseäni koekaniinina käyttäen ja olla puoli vuotta ilman viinantippaakaan. Ajatus täysin selvinpäin baarissa käymisestä tuntuu aikamoiselta extreme-urheilulta mutta kyllä se houkuttaisi, ainakin kokeilumielessä.
Näin vapaalla jalalla kulkevan naisihmisen näkökulmasta baareilu :dance2: kuitenkin kuuluu mun kuvioon että aika haaste se varmaan olis mutta epäilemättä kokeilemisen arvoista. Onneksi tulee käytyä myös (lava)tansseissa eli viinanjuonti ei ole mikään selviö mun viikonlopunvietossa. Selvinpäin viihteellä ollen saattaa löytää itsestän jopa uusia puolia: :wtf: / / :( / :jahas: / / / :evil: / :itku: / / / :lol2: / :arvi: / / / (Sorry, oli ihan pakko laittaa kaikki mahdolliset)
Kyselen siis kokemuksia tipattomasta elämästä.
Näin vapaalla jalalla kulkevan naisihmisen näkökulmasta baareilu :dance2: kuitenkin kuuluu mun kuvioon että aika haaste se varmaan olis mutta epäilemättä kokeilemisen arvoista. Onneksi tulee käytyä myös (lava)tansseissa eli viinanjuonti ei ole mikään selviö mun viikonlopunvietossa. Selvinpäin viihteellä ollen saattaa löytää itsestän jopa uusia puolia: :wtf: / / :( / :jahas: / / / :evil: / :itku: / / / :lol2: / :arvi: / / / (Sorry, oli ihan pakko laittaa kaikki mahdolliset)
Kyselen siis kokemuksia tipattomasta elämästä.