Hulkki sanoi:Kuinkahan monessa threadissa olen manaillut paskoja käsiä ja jalkojani, jotka eivät ole ottaneet kasvaakseen vaikka mitä olisi tehnyt? Toki olen juuri tuosta jalkojeni paskuudesta johtuen varsinkin joskus taannoin jaksanut "muistuttaa" rintahauispellejä siitä, että jalkoja ei parane unohtaa vaan niihin on panostettava enemmän kuin muuhun kroppaan yleensäkin. Mutta koskaan - koskaan - en ole voinut väittää jalkojani (tai käsiänikään) miksikään muuksi kuin todella paskoiksi.Kyllä noita mittoja on Pakkiksellekin joskus laitettu, en ole niistä tosin pitkään aikaan pahemmin välittänyt koska jos esim. reisien ympärysmitta on ollut jo monen vuoden ajan yli 70 cm mutta reidet silti näyttävät edelleen biljardikepeiltä, voidaan mittojen hyödyllisyydestä tehdä tiettyjä johtopäätöksiä. Kehonrakennuksessa on väliä ainoastaan sillä, miltä näytetään - mitoilla ei tee mitään. Ja kuten kuvista näkyy, reidet näyttävät paskoilta. Millään muulla ei yksinkertaisesti ole merkitystä.
Jalkojen "kokoa" saa esiin aika lailla myös poseerausta harjoittelemalla ja löytämällä se hyvä tyyli. Esim. sulla ei tuossa anatomisessa edessä näytä olevan jaloissa aivan täysi spänni päällä. Joku saa kontit hyvin esiin olemalla hieman polvet koukussa, itse taas seison mieluummin jalat tönkkösuorina. Lisäksi jalkaterien asento vaikuttaa paljon.
Ja kuten todellakin sanoit, mitoilla ei tässä lajissa ole paljoa väliä, mutta poseerauksen treenauksella saa paljon aikaan, kokeilemalla siinä niitä itselle parhaita kikkoja jne. Jokainen on erilainen, mallia ei välttämättä kannata ottaa suoraan kenestäkään muusta.
)