Miltä kuulostaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No jos sulla on parempaa tietoa niin kerro toki missä liikkeessä hauis aktivoituu paremmin kuin leuanvedossa?

No mulle toimii ihan perus haba treenit. tangolla ja käsipainoilla. Leuanveto on hyvä perusliike jos tekee vaikka 1-osasella punttia. Koska ottaa aikas hyvin selkään.;) Niin en halua sitä väheksyä, mutta ei sitä kannata haban kuningasliikkeeks kyllä sanoa, vaikka siltä saattaa tuntua. paremmin saa tuntumaa kun teet tangolla vastaotteella. Ja näin siis minulla, toki joku toinen hyötyy leuan vedosta enemmän. Asia jota sanonut moneen kertaa ja aina menee ohi. Toisille toimii toisille ei.:D

- - - Updated - - -

T NATION | Inside the Muscles: Best Back and Biceps Exercises

Tuolla ainakin jotain tutkimustietoa tuosta lihasten aktivoitumisesta.

Tuleehan se tuollakin esille. Hyvä liike selälle ja käsille. Mutta parasliike PELKÄLLE haballe oli eristävä liike tangolla.:D Siis jos nyt haluaa tuota sivua uskoa..

Biceps
Mean: Weighted Wide Parallel-Grip Pull-up, Weighted Chin-up, BB Curl
Peak :Weighted Chin-up, Weighted Wide Parallel-Grip Pull-up, EZ-Bar Curl

No tuossa on noi top 3 liikkeet niin lisäpainoleuanveto näyttäisi olevan paras. Ja tottakai TUNTUMA on aina paras eristävällä liikkeellä. Kyllä varmaan etureisiinkin parhaan tuntuman saa reidenojennuksella. Aivan eri asia sitten aktivoiko se lihasta paremmin tai kehittyykö lihas siten paremmin.

Biceps
Mean: Weighted Wide Parallel-Grip Pull-up, Weighted Chin-up, BB Curl
Peak :Weighted Chin-up, Weighted Wide Parallel-Grip Pull-up, EZ-Bar Curl

No tuossa on noi top 3 liikkeet niin lisäpainoleuanveto näyttäisi olevan paras. Ja tottakai TUNTUMA on aina paras eristävällä liikkeellä. Kyllä varmaan etureisiinkin parhaan tuntuman saa reidenojennuksella. Aivan eri asia sitten aktivoiko se lihasta paremmin tai kehittyykö lihas siten paremmin.

Nyt sitten bodarit ja voimannostajat, ei muutaku porukalla tekeen leuanvetoo niin kyllä haba kasvaa. nyt se on todistettu.:hyvä: :face:

Itsehän en ole fiksusti reenannu ku ehkä puolisen vuotta, tai vähän alle. Se ei tarkoita sitä, ettei mitään tuloksia ole ennen sitä tullut, mutta viimeiset 4 kk ollu aivan eri tasolla vrt. aikaisempaan.

Aikaisempi kunto oli että et kyennyt kävelemään?

Voisit ihan oikeasti painua tuonne aloittelijoiden osiolle keskustelemaan jos treenitausta ja tietämys on tämä.

Think about it-if a
200 lbs. man does pullups, his biceps are working with 200 lbs. through a full range of motion.

Ei pidä paikkaansa.

If the same man goes
on to master the one-arm pullup, he is lifting 200 lbs. with one biceps muscle-the equivalent of
curling a 200 lbs. dumbbell in the gym!

Eikä todellakaan pidä paikkaansa. Nimimerkillä 5cm vaille yhdenkädenleuan vetänyt.

Ei pahalla, mutta aikamoista satua koko teksti. Ja sä vielä uskot tohon? :wtf:

Tästä lauseesta paistaa läpi tietämättömyytesi. Ehkä täs kommentis on syy mikset sä tuu koskaa olemaan kauheen vahva, ainakaan pitkän aikaa.

Näitä wiiselin kokoelämän kestäviä progressioita jotka loppuu 50kg tankokyykkyyn 50cm korkealle boxille 86 vuotiaana ei kumoa suomen parhaat liikuntafysiologiatkaan. Onneksi olkoon, tulet olemaan vahvin kuollessasi vanhuuteen.

Anna mennä vaan, muut on väärässä! :thumbs:

edit: Siis ei saatana tässä välillä nojaa kämmenellä otsalohkoon ja välillä pyörittelee päätään epäuskosena. Trolli sun täytyy olla.

En mä taida mennä mihinkään keskustelemaan, koska ette te näköjään ajattele omilla aivoilla ollenkaan, niin aivan turha jauhaa tästä. Vielä viiminen ajatus ilmoille: Mieti jos sä punttaat kovaa kolmefemmaks, ehkä nelikymppiseks, ja mä teen "kokoelämän kestäviä progressioita jotka loppuu 50kg tankokyykkyyn 1m korkealle boxille 86 vuotiaana", niin voidaan vaan miettiä missä kunnossa oon 86-vuotiaana, ku sä et varmaan edes kävele ku paikat niin hajalla. ;)

On kai leuanvedolla jotain hormonaalista vastettakin? Vrt. kyykky & reidenojennus -> leuanveto % hauiskääntö

Ei kai kukaan tee reisillekään pelkkää reidenojennusta ja jätä pääliikettä tekemättä?

Noo on niitä isoja hauiksia kyllä ilman leukojakin kasvatettu :)

Mutta tämä:

Think about it-if a
200 Jbs. man does pullups, his biceps are working with 200 lbs. through a full range of motion.
How many people do you know who can do strict 200 Ibs. barbell curls? If the same man goes
on to master the one-arm pullup, he is lifting 200 lbs. with one biceps muscle-the equivalent of
curling a 200 lbs. dumbbell in the gym

Mitä vittua... :face:

En mä taida mennä mihinkään keskustelemaan, koska ette te näköjään ajattele omilla aivoilla ollenkaan, niin aivan turha jauhaa tästä. Vielä viiminen ajatus ilmoille: Mieti jos sä punttaat kovaa kolmefemmaks, ehkä nelikymppiseks, ja mä teen "kokoelämän kestäviä progressioita jotka loppuu 50kg tankokyykkyyn 1m korkealle boxille 86 vuotiaana", niin voidaan vaan miettiä missä kunnossa oon 86-vuotiaana, ku sä et varmaan edes kävele ku paikat niin hajalla. ;)

Tiiätkö mikä ois paras tuohon? Makaisit sängyssä sinne kasikymppiseks asti ja pari vuotta treenaisit niin olisit siinä 50kg kyykky kunnossa ja NIVELET VIELÄ EHJEMPINÄ!!!! WIPPII!

Koska elämän ideahan on että voi elää täysillä elämäsi viimeisen vuoden

;)
;)
;)

Sähän se et ajattele omilla aivoillas tässä. Sinun tekstit on kaikki peräisin jostain kaupallisesta opuksesta, jossa on varmuuden vuoksi vielä useampi osa että saadaan rahastettua paremmin. Saadaan ihmiset uskomaan, että nyt on keksitty jotain uutta ja ihmeellistä..

Ihan noi wiiselin treenimetodit sivuuttaen niin sellaisetkin herrat täällä kuin jto ja fuhrer ovat ylistäneet noita vastaoteleukoja lisäpainolla yhtenä parhaista liikkeistä hauiksille. Vaikka onkin paljolti selkäliike joo, mutta moninivelliike silti. Ei täällä varmaan kukaan siitäkään väittele onko kyykky etureisiliike vai perseliike.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tästä lauseesta paistaa läpi tietämättömyytesi. Ehkä täs kommentis on syy mikset sä tuu koskaa olemaan kauheen vahva, ainakaan pitkän aikaa.

Selevä. Mitenkäs sitä sitten pystyy olemaan "kauhean vahva pitkän aikaa"? t. omalla painolla leukoja ~20 ja syväkyykkyjä ~loputtomasti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom