Miltä julkkikselta näytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brad
  • Aloitettu Aloitettu
Meinasin luulla ittiäni jo komiaksi kun tuli Gary Granttia ja Johnny Deppia mutta Saddam Hussein tipautti takaisin maanpinnalle! :hyper:

Itselläni ei tullut kuin 1 vastaavuus, joka oli n. 79% jonkun intialaisen naisen kanssa. Kokeilin n. 10 kuvaa, joten kai sitten olen aika persoonallisen näköinen, vaikka mielestäni ihan normaalin näköinen ;)

auth_img_143.jpg

vittu.

No olihan se pakko munkin käydä testaamassa... Kokeilin monella eri kuvalla ja joka kerta löytyi paljon eri tyyppejä, mutta nämä säilyi: Hilary Swank, Scarlett Johansson, Kirsten Dunst. Oikeasti olen ihan Eva Wahlströmin kaksoisolento, varsinkin jos mulla on ruskeat piilarit. Voi kun mulla olis vielä ne vatsalihaksetkin.... :rolleyes:

Benicio Del Toro (68%)
Sean Astin (60%)
Zayed Khan (57%) kuka lie onkaan?
Christian Slater (54%)
Cary Grant (53%)
Bruce Willis (52%)
David Carradine (51%)

naisista
Shannen Doherty (56%)
Patricia Arquette (53%)
Vivien Leigh (53%)

Ei jumalauta. Ite sain 6 vastaavuutta ja yks näistä mies. Pitää kokeilla vielä jossain vaiheessa muilla kuvilla muttei hyvältä näytä.

Jaettu ykkössija meni Cameron Diazille (69%) ja Britney Spearsille (69%). Loput jotain vähän tuntemattomampia emäntiä. Pitää vissiin ruveta ettimään baareista lesboja.

Ainut mies Saif Ali Khan (?)

Nyt mulle selvisi miksi kaikki 50+ juopot povaa aina musta seuraavaa Miss Suomea :rolleyes:

Kahdella kuvalla, molempiin lähes samat nimet

Grace Kelly
Katherine Hepburn
Sophia Loren
Lucille Ball
Kim Novak
Brigitte Bardot
Aishwariya Rai
ja
Celine Dion

Eka kuvalla Robert Louis Stevenson (mistä se nuo viikset muka tempaisi), toisella kuvalla Niki Lauda (ennen onnettomuutta :) ).

Kolmas kuva on omasta mielestä lähinnä itseäni.

Guy Pearce 65%
Tommy Lee Jones 60%
Burt Lancaster 51%

Tuo katsoo tuon 'yhdennäköisyyden' lähinnä pään asennon mukaan, eli jos katsoo kuvassa vasemmalle niin yhdennäköisyys löytyy samaan suuntaan katsovista.

sinänsä aika huvittavaa, että näytän ton mukaan vain russell crowelta ja keanu reevesiltä (mihistä siis), mutta naisista puolestaan sit :D : patricia arquette, keira knightley, scarlett johansson, liv tyler, christina aquilera, tori amos, katrina kaif ja lucy liu..

khoho kaikkee sitä....... :lol2:

jacky lckx
george gershwin

hugh grant
cristiano ronaldo

Brad Pitt
Usama bin laden (intti kuva) :DD

Noi tuli kolmella kuvalla

hmm..pitipä sit testata että kuinka tavjan näkönen se conani sit olikaan. Niin eihän se näemmä ollut, mutta olikin sitten Jacques Chiracin näköinen(64%)..Ranskan presidentinvaaleja vaan odotellen...:D ja tavja oli vaan 48% itsensä näköinen. aika hurjaa.

Syötin tuohon ison liudan kuvia naamastani, ja hauskimpia matcheja olivat:

- Dan Aykroyd (59%)
- Art Garfunkel (51%)
- Samuel L. Jackson (50%)
- Yasser Arafat (63%)
- Rowan Atkinson (59%)
- Bela Lugosi (58%)
- Paris Hilton (48%)
- Anna Kournikova (42%) x 2
- M. Night Shyamalan (64%)
- Britney Spears (61%)
- Ville Valo (41%)
- Elton John (53%)
- Benicio Del Toro (63%) x 2
- Pierluigi Collina (51%)
- Snoop Dogg (41%)
- George Bush (48%)

Useiten tulivat:
- Orson Welles x 6
- Jason Biggs x 5
- Kirsten Dunst x 5
- Lenny Kravitz x 5
- Tony Blair x 4
- Kirk Hammett x 4
- Robert DeNiro x 3
- Hilary Swank x 3
- Alanis Morissette x 3
- Liv Tyler x 3
- Sebastian Loeb x 3 (kuka helvetti toi edes on?)

Pikkuveli näyttää Kari Hietalahdelta ja moni sanoo et ollaan pikkuveljen kanssa samannäköisiä,joten oon tullu siihen lopputulokseen, että näytän nestepöhöiseltä,lyhyttukkaiselta Kari Hietalahdelta :D

-edit- ainiin, tuota nettisivuakin koitin joskus ja sieltä tuli ainakin muutama Intialaisen näköinen ukko, jota en edes nimeltä tunnistanut:)

Ruud van Nistelrooy (67%).

Ei kovin paha, jannuhan pelaa fudista, on meillä sentään jotain yhteistä, tai ainakin oli. :)

Koitin kahdella eri kuvalla, ja tulos oli tämä:

KUVA 1
Keira Knightley (58 %)
Ayumi Hamasaki (57 %)
Jennifer Lopez (57 %)
Agnetha Fältskog (53 %)
Yoko Ono (52 %)
Sandra Bullock (52 %)
Kirsten Dunst (51 %)

KUVA 2 (enemmän sivukuva)
Keanu Reeves (70 %)
Marie Trintignant (69 %)
Aaliyah (69 %)
Corteney Cox (65 %)
Liv Tyler (65 %)
Kareena Kapoor (65 %)
Penelope Cruz (64 %)
Demi Moore (63 %)
Hilary Duff (62 %)
Ayrton Senna RIP (60 %)

Eli eniten olen Keanun näköinen. Joko se näyttää naiselta tai minä mieheltä :D .

Hulkki sanoi:
-Sebastian Loeb x 3 (kuka helvetti toi edes on?)

Toi kysymys oli varmaan vitsi? Tai sitten sä et seuraa (urheilu)uutisia ;) :) .

Ponipeikko sanoi:
Toi kysymys oli varmaan vitsi? Tai sitten sä et seuraa (urheilu)uutisia ;)
Heh, ei ole tullut urheilua seurattua moneen vuoteen jos kehonrakennusta ei lasketa.

Back
Ylös Bottom