Miltä julkkikselta näytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brad
  • Aloitettu Aloitettu
kevin Bacon 61%
Johnny Depp 57%
Madonna 57%
Anthony Kiedis 56%
Penelope Cruz 56%
:jahas:

Hoho, koitin pari vuotta vanhalla koulukuvalla:

1. Jonas Salk 62%
2. Heitor Villa-Lobos 57%
3. Mia Farrow 56%
4. Mel Gibson 53%
4. Al Pacino 53%
4. Robert Nozick 53%
4. Charlie Chaplin 53%
8. Marlon Brando 52%
8. Andriy Shevchenko 52%
9. Sophie Marceau 51%

1.Orson Welles 67%
2.Kirk Hammet 61%
3.Guillermo Coria 59%
4.Antonin Dvorak 52%
5.Jim Carrey 51% :hyper:
6. Tom Cruise 50% :rock:

Toimipas! Limitoiduilla kuvilla mitä netissä on (en ole kotikoneella), ensimmäisestä ei tullut mitään, toinen vanha kuva sanoo että olen Snoop Doggy Dogg! Ei sitten minkäännäköstä yhteennäköisyyttä. :lol2:
No, laitetaan naiset;

Kate Winslet (49%)
Cate Blanchett (48%)
Liv Tyler (47%), tätä en usko myöskään
Judy Garland (46%)

Sitten innostuin ottamaan netistä kuvan jossa olen baarissa humalassa viime uutena vuotena poseeraamassa kameralle tumma ihoisen kamun kanssa.

Siinä kuvassa minä;

Kim Basinger 69%
Shania Twain 66%
Audrey Tautou 66%
Scarlett Johansson 65%
Uma Thurmania ja Neve Campbellia ja kiva läjä pelkästään naisia! Ooh! Tuo kuva raameihin, olen nainen. Tosin en näytä noilta. silti :D

Tumma ihoinen kaveri (miespuolinen) taas on
Whitney Houston 62%
Whoopi Goldberg 61%
Beyonce Knowles 60%
Paris Hilton! 59%
Eddie Murphy 53%

Mitenhän Paris Hilton tuonne listalle pääsi. Onkohan sillä silikonia huulissa... Olisi luullut että tummaihoisen naamanpiirteet antaisi vain tummaihoisia julkkuja. No, Paris Hilton näyttää vähän kaikilta. :lol2:

tosin sanoi se mullekin snoop doggyn...

voe taevas!

Ykkösenä oli joku vanhemman kaartin näyttelijä jonka nimeä en muista.
Kakkonen George Clooney
Kolmonen Benicio Del Toro
Nelone Keanu Reeves
Viitonen Jim Morrison

Siis pakkohan tuon on olla oikeassa, toiste en edes kokeile onneani. Niin ja kaikki yli 60 % :hyper:

Miehet:

Edward Norton 58%
Benito Mussolini 49%
George Martin 46%
Vladimir Putin 43%
Benicio del Toro 43%
Pavel Nedved 43%
Franz Kafka 42%

Naiset:

Patricia Arquette 53%
Iris Chang 49%
Aung San Suu Kyi 42%

Voi helevetti jos kympin sakissa on kaksi japsinaista. Ehkä toi Nedved osu ainakin hiusten puolesta lähimmäs.

Naene sanoi:
Mitenhän Paris Hilton tuonne listalle pääsi. Onkohan sillä silikonia huulissa... Olisi luullut että tummaihoisen naamanpiirteet antaisi vain tummaihoisia julkkuja. No, Paris Hilton näyttää vähän kaikilta. :lol2:

tosin sanoi se mullekin snoop doggyn...

Niin ja olisi luullut, että valkoihoisten piirteet antaisi vain valkoihoisia, mutta poikaystäväni naama muistuttaa ohjelman mukaan muutamaakin tummaihoista miestä ja omakin eräs kuvani muistutti Whoopi Goldbergia...:D
Useiden skannailujen jälkeen eniten muistutan kuitenkin Christina Riccia, Michelle Pfeifferia, Drew Barrymorea, Meg Ryania ja Keira Knigthleya, eli isosilmäisiä pyöreäkasvoisia naisia kaikki enemmän tai vähemmän. Melko oikeaanhan se osui kyllä, tosin mua on sanottu usein Cameron Diazin (järjettömän hymyn takia) ja Juliette Lewisin näköiseksi, mutta kumpaakaan näistä ei kertaakaan tullut esille tuolla. Jännää, ja niin triviaalia:)

Valmistauduin parilla harjoituskuvalla, jossa näytin hymyllä ja vakavalla ilmeellä enimmäkseen Drew Barrymorelta, Klaus Kinskiltä, Benicio del Torolta tai Leonardo diCapriolta. Drew ja Benicio olivat kummallakin ilmeellä listassa. Osumaprosentti kuitenkin oli nihkeästi hieman yli 50%. Lopulta päätin ottaa kolmanteen kuvaan parhaimman ZoolanderTM-ilmeeni, koska monet julkkiksetkin kuvissaan niin tekevät. That does the trick. Osumatarkkuus 71 %. Ai kuka?

mr_smith.jpg

Bubbling under:
Orson Wells 68%
Marcello Mastroianni 65%
Snoop Dogg 61%

Vertailupohjana voidaan sanoa, että ajoin ohjelmaan George Clooneyn kuvan. Ohjelma tunnisti George Clooneyn George Clooneyksi 75% osumatarkkuudella (paras vaihtoehto).

Shania Twain
Celine Dion
Sylvia Path
MONICA LEWINSKY :eek:
Virginia Mayo
Deborah Kerr
Lucille Ball
Katherine Hepburn
Julianne Moore
Cameron Diaz

Hmmm en kyllä ihan allekirjoittaisi näitä...

christian slater 70%
james coburn 62%
colin farrell 60%
joseph conrad 59%
bob dylan 57%
johnny depp 55%

oliskin noita naamoja, mutta yhdennäköisyys em. herrojen kanssa on täysin mitätön.
paskaohjelma

Hugh Grant (69%)
Johnny Depp (58%)
Fernando Alonso
Ruud van Nistelrooy
Neil Gaiman (neverhöörd?)
Ben Affleck
Alec Baldwin
Kevin Costner

Aika erikoista kamaa kieltämättä.

Hiukset kiinni: George Lucas
Hiukset auki: Jackie Chan..
Hyvin menee :rock:

Ruud van Nistelrooy
Abraham Lincoln
Elton John

No just joo ei sinne päinkään. Ja miksi nimiä tuli vain kolme? Ja miten hemmetissä olen muka Abraham Lincolnin näköinen? :D

Back
Ylös Bottom