Miltä eri lajien huiput näyttävät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampio
  • Aloitettu Aloitettu
Tästä tuli mieleen, et onkohan ihan mutu tietoa vai miks alusvaate mallit oo usein futaajia, golffareita tai tenniksen pelaajia? Ainakin yks jos toinenkin tennispelaaja/futis tähti on jossain calvin Kleinin tms.. alusvaate kuvissa :D

Ko. lajien huipuilta löytyy aika usein pyhä kolminaisuus: sixpack, ei liikaa lihasta, huoliteltu ulkonäkö.

edit: tikotikon postaus tuki lausuntoani :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Läskit" on linjassa, siinä se massa ja voima on kovassa huudossa. Tosta Ray Lewiksen postista hyvin näkyy ne erot pelipaikan mukaan. Tuohon kun ottaa vielä potkaisijat ja pelinrakentajat mukaan niin tulee aika paljon lisää vaihtelua sille fysiikalle.

Maininta vielä siitä, että toi QB on pelipaikka, jossa on tosi monenkokoisia jannuja. Ainoa yhdistävä tekijä heillä on heittotaito ja peliäly.

Magnus_Carlsen_Tata_Steel_2013.jpg

Shakin maailmanmestari Magnus Carlsen.

"""Jos ulkonäköä pitää arvioida, niin kehonrakentajat vie 100-0 vain jos kysytään kehonrakentajilta. Jos kysytään muilta ihmisiltä, niin eiköhän sen vie taviksen näköiset."""

varmasti monikin tavis ottaisi sen lihaksikkaan ruumin mielummin jos saisivat valita, mutta eivät itse siihen jaksa treenaamalla päästä...

ei tietenkään ja tässäkin pätee: "kauneus on katsojan silmissä" lausahdus:)

34764d1181759009-cbb-utti-hulkki-hietala-_mg_2227.jpg

Ilmeisesti tässä keskustelussa porukka tarkoittaa kehonrakentajilla jotain pro puolen hormoonihyrriä? Mitenkäs sitten CBB fysiikka? Jos tavoitteena on täydellinen lihastasapaino niin kuinka siitä enää voi laittaa ulkonäöllisesti paremmaksi? Tietysti futiksen pelaaja voi tehdä hienon banaanipotkun joka saa yleisön tuulettamaan mutta jos otetaan vaan kuvia shortseissa niin kakkoseksi jää.

Kysynpä vaan et mikä vittu ton Jessica Howardin varpaita vaivaa?! Aika tuolla loppupäässä. Eihän ne nyt jumalauta voi tollee vääntyä kellään :0

Ihan normaalit noille balettitanssijoille/voimistelijoille.

34764d1181759009-cbb-utti-hulkki-hietala-_mg_2227.jpg

Ilmeisesti tässä keskustelussa porukka tarkoittaa kehonrakentajilla jotain pro puolen hormoonihyrriä? Mitenkäs sitten CBB fysiikka? Jos tavoitteena on täydellinen lihastasapaino niin kuinka siitä enää voi laittaa ulkonäöllisesti paremmaksi? Tietysti futiksen pelaaja voi tehdä hienon banaanipotkun joka saa yleisön tuulettamaan mutta jos otetaan vaan kuvia shortseissa niin kakkoseksi jää.

Ei kai siitä ollutkaan puhe, vaan siitä minkä kukakin näkee kauniiksi. Ei minua ainakaan mitkään nollarasvat kiinnosta, mutta jonkun toisen mielestä se on kauneinta ikinä missään.

Kieltämättä olis mielenkiintonen vertailu kumpaa yleisesti pidetään paremman näköisenä esim. CBB vai vaikkapa futaajista puheenollen esim. Giroud jolla ei pakkisstandardein mitattuna sitä lihaa ole. En välttämättä kuitenkaan aivan varma siitä olisi, jäisikö Giroud ulkonäkövertailussa kakkoseksi..

Ei siis mitään esim. CBB vastaan! Pointtini vaan lähinnä on ollut, että ei sitä voi suoraan todeta että enemmän lihaa = paremman näköinen, tai ehkä jotkut on sitä mieltä, mutta valtaosa kansalaisista ei ole. Ei naistenkaan suhteen voi todeta että mitä isommat rinnat = sitä paremman näköinen.. Tai ainakaan ite en pahemmin esim. edesmenneen Lolo Ferrarin ulkonäöstä välitä.. Pointti lähti siitä kun joku mainitsi että "ulkonäön suhteen bodarit on parhaimman näkösiä, koska sehän on niiden touhun idea" tms. josta olen eri mieltä.

Miten helevetissä se ei mene kaaliin, että usein ihmiset pitävät kauniina urheilullista kehoa, ja usein urheilulliselta näyttää se, joka näyttää siltä, että jaksaa esim. juosta. Ehkäpä kokonaisen jalkapallopelin ajan. Kehonrakentajat eivät näytä urheilijoilta, eivätkä ole urheilijoita. Kehonrakentajat näyttävät könteiltä. Voimailijatkaan eivät näytä kehonrakentajilta vaan voimakkailta, itse asiassa mikään urheilija ei näytä raskaan sarjan kehonrakentajalta! :D

Miten helevetissä se ei mene kaaliin, että usein ihmiset pitävät kauniina urheilullista kehoa, ja usein urheilulliselta näyttää se, joka näyttää siltä, että jaksaa esim. juosta.
Tähän asti samaa mieltä. Lopusta en. Kehonrakentajat ovat urheilijoita: Heillä se suoritus ei vaan ole kilpailun aikana, vaan siinä treenissä ennen sitä.

Itse tosin arvostan korkeimmalle sellaista, joka pärjää lajissa kuin lajissa. Monelle kehonrakentajalle pärjäisin juoksussa. Sama pätee raskaiden sarjojen voimailijoihin. Toinen ääripää on kestävyysurheilijat, joita niitäkin pidetään enemmän "urheilijoina" kuin voimailijoita tai kehonrakentajia. Silti väitän voittavani voimailulajeissa vaikkapa maratonin huiput. Sama asia siis molemmissa ääripäissä. Oman lajinsa huippuja ja varmasti ovat urheilijoita. Silti arvostan eniten niitä, jotka pärjäävät jokaisessa lajissa (ts. en itse voittaisi juuri missään yksittäisessä suorituksessa). Vaikkapa joitakin yleisurheilijoita, CrossFitin huippuja, vapaaottelijoita jne. Tästä syystä myös miellän niiden kropat "urheilullisimmiksi" moniin muihin verrattuina.

Jalkapalloilijat miellän taas samaan sarjaan muiden tekniikkalajien harrastajien kanssa. Kunnon täytyy olla kohdallaan, mutta pelkällä kunnolla ei voiteta. Vertautuu minun mielessä mm. moottoripyörä- tai formulakuskeihin.

Jalkapalloilijat miellän taas samaan sarjaan muiden tekniikkalajien harrastajien kanssa. Kunnon täytyy olla kohdallaan, mutta pelkällä kunnolla ei voiteta. Vertautuu minun mielessä mm. moottoripyörä- tai formulakuskeihin.
Ei toki yleisurheilussa tai vapaaottelussakaan pelkällä kunnolla voiteta, et varmaan sitä tosin tarkoittanutkaan.

Kieltämättä olis mielenkiintonen vertailu kumpaa yleisesti pidetään paremman näköisenä esim. CBB vai vaikkapa futaajista puheenollen esim. Giroud jolla ei pakkisstandardein mitattuna sitä lihaa ole. En välttämättä kuitenkaan aivan varma siitä olisi, jäisikö Giroud ulkonäkövertailussa kakkoseksi..

Ei siis mitään esim. CBB vastaan! Pointtini vaan lähinnä on ollut, että ei sitä voi suoraan todeta että enemmän lihaa = paremman näköinen, tai ehkä jotkut on sitä mieltä, mutta valtaosa kansalaisista ei ole. Ei naistenkaan suhteen voi todeta että mitä isommat rinnat = sitä paremman näköinen.. Tai ainakaan ite en pahemmin esim. edesmenneen Lolo Ferrarin ulkonäöstä välitä.. Pointti lähti siitä kun joku mainitsi että "ulkonäön suhteen bodarit on parhaimman näkösiä, koska sehän on niiden touhun idea" tms. josta olen eri mieltä.

No, tää Olivier Giroud:han on just sen näkönen kolli, jolle ainakin sitä pildee irtois kaikista helpoimmin. Hoikan sporttinen ja pärstästä ainakin jonkinasteisen komea. Lisäksi futaa Arsenalissa.

on tuo levrone kyllä ihan sairaan nopea ton kokoseks

Lähdöstä ja räjähtävässä alussa pysyy samassa vauhdissa ja ei häviä paljoa planeetan kärkijuoksijalle, joka on harjoitellut lajia lähes koko elämänsä. Levronen on pakko olla lahjakas, geenit tuohon touhuun sopivat. Lahjakkuus on tosin sitten tullut esille kehonrakennuksessa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom