Milloin teillä paistetaan kinkku?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna aamulla aikaisin uuniin. Tai jos pitäisi todella miedolle lämmölle niin kai sen voisi sinne jo illalla myöhäänkin laittaa.

Missä lämpötilassa meinasitte paistaa kinkun?
Meillä on 7.4kg kinkku ja illalla menossa uuniin. Toivottavasti ei mene paistot tällä kertaa pitkäksi kuten viimevuonna. Tuli niin rapeaa ettei saanut leikattua kunnon siivuja.
Oon paistanu aina 125 asteessa tunti per kilo + 1 tunti. Aina on toiminut ton kokoisella kinkulla.
Paistoin jo viime yönä, kun huomenaamulla pitää mennä töihin.

Huomenaamulla uuniin. Aatto vietetään perinteisesti kinkkua odottaen ja jos johonkin kylään erehdytään, voi aina tehdä pikavisiitin vedoten kinkun vahtimiseen... ;)

Edit: aika harvinaista ilmeisesti nostaa kinkku kuumana uunista joulupöytään?

Kinkku tuli valmiiksi tunti sitten...

Mutta kuinka te syötte sitä jo tänä iltana. Sehän on pyhäinhäväistys, aattona sitä vasta syörään...

Kinkku tuli valmiiksi tunti sitten...

Mutta kuinka te syötte sitä jo tänä iltana. Sehän on pyhäinhäväistys, aattona sitä vasta syörään...

Älä valita vaan syö! ;)

Ekat siivut jo vedetty ja itsehillintä on kovilla, etten syö kaikkia. On vaan neljänkilon luuton kinkku.

Ei millonkaan mee mun kämpässä kinkku uuniin, mä syön vaan muitten kinkkuja, niin monta mestaa kierrettävänä, että varmasti saa kinkku tarpeeksi :) isovanhemmat mutsin puolelta, isovanhemmat faijan puolelta, mutsi, faija :D

Kohta kinkku uunista :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom