Milloin ranskalaiset artistit Suomeen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse kuunnelen vuosia esim. Renaud Sechan.iä, Francis Cabrel, Jean-L.Aubert, mutta myös Mylene Farmer...ei kukaan heistä käynyt koskaan Suomessa. Asun Kuopion seudulla, ja täällä ei kuulu muuta kun vaan suomalaista musiikkia, mutta ranskalaista ei olenkaan. Asun Suomessa 9 vuotta, enkä koskaan nähnyt ketään heistä artisteista Kuopiossa ...mistä se johtuu? Ja suomalaiset eivät osaa laula chansoneja!! Ei ei.

Jos teitä ranskalaista musiikkia ymmärtäviä on kovin runsaastikin siellä Kuopion seudulla, niin mikään ei estä vaikkapa sinua tuottamasta joitain noista esiintyjistä sinne keikalle. Onhan siinä pieni taloudellinen riski olemassa. vaikuttaako sielläpäin jonkinlaista Suomi-Ranska ystävyysyhdistystä/seuraa tai jotain, joka voisi myös kiinnostua asiasta?

E ole Kuopiossa mitään. Minä olen kuulema ainoa maahanmuuttaja Ranskasta koko seudulla. Otin yhteyttä Suomi-Ranskaa seuraan, mutta he eivät tee mitään, ei mitään. Kun joku tapahtuma, se on ainoastaan Helsingissä, Savossa ei kertaakaan. Kuopiossa ei ollu koskaan mitään, eikä mitää musiikki-tapahtumia!!! Joka paikassa soi vaan suomalaista iskelmää, joka paikassa karaoke- vaan suomeksi. Minä en käy ennää missään, kun ei ole mitään minulle kiinnostavaa, ja niitä chansonit voin soittaa ja laulaa itse kotona, tai kuunnella CD, DVD. Mutta kaipan elävää keikkaa. Olin myös kirjoittanut Kuopin kaupunkiin sen takia että ei ole mitään palveluja ranskankielisille, eikä artistit, ei tapahtumat. Se on hävettävää koska ranskaa on maailman kieli!!! Olin esimerkiksi yrittänut puhua monessa virastoissa, ja ei kukaan virkamiehista ymmärtää ranskaa- se on skandal!! Artisteista ei kukaan. Milloin tilanne muuttuu????

Vittu sä oot kyllä tyhmä jätkä. Me asutaan Suomessa, täällä puhutaan s-u-o-m-e-a. Ketään ei kiinnosta tuhlata rahaa johonkin vitun ranskankielisiin palveluihin. Milläs kielillä Ranskassa saa palvelua? Mä oon käsittänyt että patongit suhtautuu englantia puhuviin turisteihin kuin spitaalisiin.

Sulla on kyllä mitä ihmeellisempiä valituksen aiheita. Välillä vituttaa kun töitä tekevä tutkija pääsee matkustelemaan ulkomaille ja sinä työttämänä et, välillä vituttaa kun Suomessa soitetaan suomalaista iskelmää. Suksi vittuun tästä maasta jos on niin vaikeaa.

Te ranskalaiset ette osaa tehdä mitään muuta kuin heiluttaa valkoista lippua ja valittaa.

...taitaa olla trolli koko Bernand Gui. Tai astetta yksinkertaisempi muuten vaan. Je suppose que l'ensemble troll Bernand Gui. Ou degrés, mais un moyen plus simple.

Hei, olen B. Guin ystävä, ja lukenut hänen kotona tämä..hävettää suomalaisten ilkeys, törkeys ulkomaalaisia kohtaan!! Hän oli vaan kysynyt musiikkia, tapahtumia Kuopiossa, ja sai sellaiset haukut että oksat pois!! Hävettää olla suomalainen. Kaverin on oikeasti syntynyt etelä Ranskassa..mitä hän oli pahaa tehnyt??? Miksi sellaista onhoa, ja törkeitä????Milloin suomalaiset opettelevat kohtella muita ihmisiä ystävällisesti? Gui oli kirjoittanut hyvin kohtelliaasti!!! Hävettäkää!!!!

Hei, olen B. Guin ystävä, ja lukenut hänen kotona tämä..hävettää suomalaisten ilkeys, törkeys ulkomaalaisia kohtaan!! Hän oli vaan kysynyt musiikkia, tapahtumia Kuopiossa, ja sai sellaiset haukut että oksat pois!! Hävettää olla suomalainen. Kaverin on oikeasti syntynyt etelä Ranskassa..mitä hän oli pahaa tehnyt??? Miksi sellaista onhoa, ja törkeitä????Milloin suomalaiset opettelevat kohtella muita ihmisiä ystävällisesti? Gui oli kirjoittanut hyvin kohtelliaasti!!! Hävettäkää!!!!

...miiiiitääää helevettiä täällä tapahtuu???

Jos ihan suoraan sanotaan, niin syytän tästä kaikestä liittoutuneita. Mikä helvetin vimma niillä oli rantautua Ranskaan ja häätää natsit pois? Olisivat vallanneet vain Saksan ja antaneet natsien järkeistää Ranskaa parikymmentä vuotta. Olisi perkele tullut toimiva autoja ja ajallaan liikkuvaa joukkoliikennettä. Itse teen hommia ranskalaisten kanssa ja voin valehtelematta sanoa, että ne ovat lakossa joka toinen viikko. Sama mistä syystä. Ja mitään ei voi tehdä kun kaikki on politiikkaa. Paskaa ei voi korjata kun se ei muille kuulu. Se homma mitä tekevät, tekevät vain itse ja kukaan muu ei saa siihen koskea. Vaikka olisivat lakossa. Ruoasta jaksavat meuhkata, kuinka kaikki on siellä niin hyvää. Paskat ole. Nizzassa kävin ja samanalaisia kuivia kengänpohjapihvejä ja tikkuperunoita myyvät. Kaikki oli vain saatanan kallista. Ja tarjoilijat hiihtelivät edes takaisin karvaisilla avojaloillaan eikä palvelua tullut edes pyytämällä. Jos puhdasta haarukkaa halusi niin vittuilivat päin naamaa. Ja sen jälkeen menivät tarjoilijaporukalla vetämään ringissä röökiä parin metrin päähän ja nauroivat keskenään lisää. Ensi kerralla saatana pistän itselleni hitlerviikset ja pussihousut. Loppuu se vittuilu. Varmaan antautuvat heti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
E ole Kuopiossa mitään. Minä olen kuulema ainoa maahanmuuttaja Ranskasta koko seudulla. Otin yhteyttä Suomi-Ranskaa seuraan, mutta he eivät tee mitään, ei mitään. Kun joku tapahtuma, se on ainoastaan Helsingissä, Savossa ei kertaakaan. Kuopiossa ei ollu koskaan mitään, eikä mitää musiikki-tapahtumia!!! Joka paikassa soi vaan suomalaista iskelmää, joka paikassa karaoke- vaan suomeksi. Minä en käy ennää missään, kun ei ole mitään minulle kiinnostavaa, ja niitä chansonit voin soittaa ja laulaa itse kotona, tai kuunnella CD, DVD. Mutta kaipan elävää keikkaa. Olin myös kirjoittanut Kuopin kaupunkiin sen takia että ei ole mitään palveluja ranskankielisille, eikä artistit, ei tapahtumat. Se on hävettävää koska ranskaa on maailman kieli!!! Olin esimerkiksi yrittänut puhua monessa virastoissa, ja ei kukaan virkamiehista ymmärtää ranskaa- se on skandal!! Artisteista ei kukaan. Milloin tilanne muuttuu????

Bernard, tu es vraiment francais? S'il te plait nous raconte quelquechose de ta vie en francais.

Mr T sanoisi "I pity the fool"!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom