Milloin laihtuminen näkyy vatsassa ja vyötäröllä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stayfly
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro, oon nyt yli kuukauden ollut dieetillä, painoa pudonnut about 7 kiloa, painoin aluksi sen 106 kiloa ja nyt 99 kiloa, kysyisin että millon se "laihuus" alkaa näkyä vatsassa ja vyötäröillä että on todellakin laihtunut. Olen tehnyt 2 kertaa yli puolen tunnin lenkkiä päivässä hölkäten & kävellen.

Ei sitä itse niin äkkiä huomaa. Ota kuva aloituskunnosta ja vähän väliä pitkin diettiä otat kuvia niin huomaat eron.

Ok, mutta sen kummiskin jossain vaiheessa huomaa. Tarkotus olisi saada paino tonne 80kg niin luulisin sillon jotain jo näkyvän.

mikä tän threadin idea oikeastaan edes on? ei kukaan sulle pysty kertomaan missä painossa alat tarpeeksi laihalta näyttämään. Sittenpähän itse sen huomaat kun peilistä katsoo halutun näköinen jantteri.

Mittanauha on ihan kova keksintö "konkreettisten" tulosten tarkkailuun vyötäröllä.

Eiköhän sen sit nää kun alkaa se läski hävitä sieltä keskivartalosta

Minä näen sen seuraavien juttujen avulla, nää tulee nopeesti mieleen:
- Otan kerran kuussa itsestäni kalsarikuvan edestä, sivulta ja takaa. Sitä muutosta on vaikeaa huomata, kun se tapahtuu suht hitaasti ja siihen muutokseen tottuu. Huomaisit sen, jos olisit laihtunut tuon 7 kiloa yhdessä yössä.
- Sen huomaa, kun vyötä voi laittaa kireämmälle ja vaatteet, jotka jossain vaiheessa kiristivät vyötärön kohdalta, eivät enää kiristäkään.
- Sen huomaa, kun puristelee läskejään eri puolilta. Laihtuessa sitä rasvaa jää yhä vähemmän käteen kun puristaa.
- Kai nuo rasvaprosenttimittarit ois ok, jos löytyis luotettava sellainen. Se mikä mulla on salilla käytössä, näyttää mitä sattuu.
- Kun tutut sanovat, että ohhoh, ootpas sie laihtunu.

Itse lähdin 91kg pudottelemaan. Ajattelin silloin että 80kg:ssa varmaan näyttää jo hyvälle. No höpön pöpön nyt paino 81kg ja ei todellakaan tyytyväinen. Nyt uusi tavoite 75kg.

Luulin että lihasta edes jonkun verran alla, mutta melkoinen on ollut pudotus maanpinnalle. Niin ja olen käyttänyt aikaa pudottamiseen n.18kk.

vyötärö oli alkaessa n. 102cm ja siitä on lähtenyt vain 4-5cm. Eli siitä lähtee viimeiseksi, ainakin minun tapauksessa.

Rasvaprosentti en ole mitannut, joten siihen en kommentoi.

joo itellä sama homma. lähtömitat oli 181cm/94kg. tällä hetkellä on paino 73kg ku laihduttamisen jälkeen alottanu puntin taas kunnolla. paino kävi tossa 69kg eikä se vielä sillonkaa mielyttäny itteä että vähän vaikea sitä on sanoa. kaljamaha ei lähe ku kaljottelun lopettamalla eikä sitä kaikkea hauskaa halua lopettaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse lähdin 91kg pudottelemaan. Ajattelin silloin että 80kg:ssa varmaan näyttää jo hyvälle. No höpön pöpön nyt paino 81kg ja ei todellakaan tyytyväinen. Nyt uusi tavoite 75kg.

Luulin että lihasta edes jonkun verran alla, mutta melkoinen on ollut pudotus maanpinnalle. Niin ja olen käyttänyt aikaa pudottamiseen n.18kk.

vyötärö oli alkaessa n. 102cm ja siitä on lähtenyt vain 4-5cm. Eli siitä lähtee viimeiseksi, ainakin minun tapauksessa.

Rasvaprosentti en ole mitannut, joten siihen en kommentoi.
eli vyötäro about 98 ja paino 81, mulla on vyötärö samoissa lukemissa mutta painoa 100kg ja pituutta vähän vähemmän ja oon yks vitun sotanorsu. oikeesti epäilen jos haluaisin olla edes suht tiukassa kunnossa niin vähintään 20kg pitäs saada fläsää pois.
jos sulla painoa 81kg ja pituutta 176 niin vyötärö 98 ei kuulosta mitenkään hirveen hoikalta.

eli vyötäro about 98 ja paino 81, mulla on vyötärö samoissa lukemissa mutta painoa 100kg ja pituutta vähän vähemmän ja oon yks vitun sotanorsu. oikeesti epäilen jos haluaisin olla edes suht tiukassa kunnossa niin vähintään 20kg pitäs saada fläsää pois.
jos sulla painoa 81kg ja pituutta 176 niin vyötärö 98 ei kuulosta mitenkään hirveen hoikalta.

Vyötärö oli nyt mittasin 96cm ja ei todellakaan ole hoikka. kuvittelisin että tuonne 80-85cm hujakoilla voi palat näkyä ehkä.

Joo luulen että saat tuon 20kg pudottaa huoletta. Elä anna periksi en anna minäkään. Itse olen päättänyt että palat näkyy vielä joskus.

Otin sitten vielä kuvat ja vertasin vanhoihin joissa painan n.90kg Yllättävän pieni muutos. Ilmeisesti se vähä liha on kuitenkin lähtenyt tässä samalla.

Taistelu keski-ikää ja vanhuutta vastaan käy työnteosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom