Milloin kannattaa käydä ruokakaupassa?

Mikä viikonpäivä?

• Total voters
    30
Käyn kerran viikossa Mustapekan K-supermarketissa, mutta kysyn ihan yleisesti.

Mikä viikonpäivä on paras? Eli milloin esim. hyllytetään ja tuodaan ns. tuoreita kasviksia?

Entä mikä kellonaika on paras? Monelta välttää ruuhkan?

Kokemuksia? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parhaat alennukset kaikista tuotteista on 1h- 30 min ennnen kaupan sulkeutumista. Mukava laittaa koriin ruokaa kun hintalapussa on -20 - - 70% tarra

En nyt tiiä onko tää ihan oman topikin arvoinen, mutta... heitetään oma korsi kekoon ja sanotaan, että maanantai on sinänsä ihan kivä viikonpäivä käydä kaupassa. Sillon ainakin on tuoreita hedelmiä/kasviksia hyllyissä ja muutenkin hyllyt sentään täynnä. Tämän ainakin oon huomannut kun lähikauppoihin jos eksyy sunnuntainakin niin siellä ei ole yhtään mitään enää esillä.

Jaa, viikonpäivästä en tiedä, mutta itse yritän vältellä ihan ennen sulkemisaikaan menemistä. Mihinkään lähialueen ruokakaupoista. Täällä tuppaa silloin olemaan semmoiset ruuhkat... Voiko sitten vaikuttaa, että kaikki sulkevat ovensa jo klo20? Toisaalta ihan aamustakaan en menisi, koska silloin hyllyille kasaillaan kamoja, eikä läheskään kaikki ole siis hyllyissä/hyllyjen edessä on kamaa, eikä tavaroihin pääse käsiksi. Tai saattaa olla; riippuu kai päivästä, mutta en ole seuraillut minä päivinä hyllyt täytetään (maanantaisin?).

Eiköhän sitä tavaraa tule joka arkipäivä aamuyöstä ja aamusta, sitä mukaa hyllyttävät kun ehtivät. Viikonloppuna tulee kait vähemmän, mutta riippuu kaupasta ja tuoteryhmästä.

Itse käyn kaupassa kun tarve on ja sopii päiväohjelmaan. Joskus lähden varta vasten ruokaostoksille, joskus yhdistän muuhun asiointiin.

Itse varastolla töissä ja suurimmat tilausmäärät kaupat yleensä tilaavat keskiviikolle, joten silloin tulee usein käytyä ostoksilla. Tuoreita tuotteita ja paljon.

Maanantai aamu ois kaikista parhain käydä, ylipäätänäsä aamulla laitetaan ensimmäiseksi mopro, leivät, pakasteet ja hevi osasto niin aamuisin löytyy parhaiten tuoretta ruokaa. :)

Viimeistää kun kaappi on tyhjä? :D Ps: itse käyn perjantaisin klo 20.30 lähikaupassa. siellä on paljon -50% tuotteita. viimeksi ostin 32 pakettia 10% jauhelihaa -50% hintaan. hyvin säilyvät pakastimessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom