Milloin alkaa lihakset paeta kropasta sairauden takia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
:curs: Nyt ei mene hyvin!
Oon kohta ollu jo kuukauden jonkun sitkean viruspopon kourissa,ja mika pahinta se sattui iskemaan kohdalle just dieetatessa!! Oon kuullu etta dieetti + sairastelu on tehokas resepti nopeaan lihaskatoon..ja kiinostais tietaa etta miten kauan suunnilleen kestaa ennenkuin elimisto paattaa alkaa hankkiutumaan lihaksista eroon? Oon ollu n. 500 kaloria miinuksen puolella per paiva,aeroobista en oo voinu harrastaa ollenkaan (mita nyt koripalloa tulee pelattua ehka 4-5 kertaa viikossa,lahinna vaan pallon heittelya) ja salilla en oo jaksanu kayda viimesen parin viikon aikana kuin pari kertaa,jotka molemmat meni pain helvettia. Oon tosin yrittany himassa tehda erinaisia ylakroppaharjotteita kasipunteilla kun ei oo kuumetta,mutta voimat tuntuu paenneen kropasta taysin.

Tama tauti saattaa olla mononukleoosi,joka ilmeisesti voi pahimmassa tapauksessa kestaa jopa kuukausia? Tai sitten se on poskinontelontulehdus tai joku vastaava.

Riittaako tallanen kevyt treeni kasipunteilla edes yllapitamaan lihaskuntoa vai olisko fiksumpaa olla kokonaan tekematta mitaan kunnes on taysin parantunut?

Jätä kaikki treeni ja aerobinenkin pois ja jöllöttele vaan nyt, lopeta dieetti mutta älä silti ala ahmimaan roskaa, eli keskitä proteiiniin, rasvaan ja hitaisiin hiilareihin etenkin vihanneksiin. Ei yhtään rasitusta. Lihasmuisti se on mikä jyllää sit kun oot parantunu, treenaa koko kropan ohjelmalla 2-3x viikossa vaikka 4-6 viikkoa, ekat 2-3 viikkoa kevyesti hitaasti tehoja nostaen ja sit pikku hiljaa lisäät löylyäkin vähän treeneihin ja sen kuuden viikon päästä oot taas elämäs kunnossa. Lääkärissä oot vissiin jo käyny?

lopeta se pallon heittely eli aerobinen ja nekin vähät fiilikset mitä on, niin käy salilla tekee joku lyhyt treeni. Mutta älä kuumeessa treenaa mitään

Mulla alko ainakin parin viikon jälkeen tuntumaan että lihas rupee lähtemään. Sain jonkun venäläisen taudin pietarista ja se kesti semmosen 3 viikkoa ja siitä pari viikko niin rupesin reenaa normaalisti ja tulos nousi aika nopeasti ennalleen.:kippis1:

Itellä lähes täysin sama juttu eli yli kuukauden ollu jo kipeenä.. Hyvä treenitauko tulee ja on vissiin korva- ja poskiontelontulehdus eikä antibiootit auta. Ihan hyvä olla koko kesä kipeenä ja jöllötellä kotona :curs:

Sairastelua on tullu täälläkin harrastettua. Sitä on ollu aina toipilaana järkkyhuonossa kunnossa, mutta palautuminen käy kuitenkin äkkiä, alottaessa taas uudestaan. Treenailu kipeenä vaikkei olis kuumettakaan, on kyllä veren kerjäämistä nenästään. Jälkitaudit on usein todella vakavia, jos siis sellasen onnistuu saamaan. Iskee sydämeen tai niveliin.

Back
Ylös Bottom