Millasta ruokaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hanki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon lueskellu pakkotoistoo ja rupee meneen jo nuppi pikkusen sekasi.
Tiiän kyllä paljo pitää saada protskuu ja hiilareita...., mutta millaset ruuat
nyt sisältää protskuja ja millaset hiilareita?
Lisäks jos rupeis hankkii massaa ni kannattaako tehä muitaki ku palautusjuoma
ja millon ne kandee juoda?
Sit jos joku tietää jonki lukemisen arvosen kirjan aiheesta ni ois hyvä. :hyper:

koitappa ettiä erilaisia ruokavalioita mitä täälä on ehdoteltu. Niissä noita hyviä ruokia on. Palautusjuoman lisäksi voi vaikka illalla vetäistä hitaasti imeytyvää proteiinia, joka siis yön aikana tasaisesti imeytyisi. Kaseiini eli maitoproteiini on hitaasti imeytyvää sorttia. Jotkut vetää myös pitkin päivää prodea juoman muodossa, esim. jos töissä ei jaksa/pysty ruokaa tekemään tai eväät on muuten jo syöty.

Hanki sanoi:
Oon lueskellu pakkotoistoo ja rupee meneen jo nuppi pikkusen sekasi.
Tiiän kyllä paljo pitää saada protskuu ja hiilareita...., mutta millaset ruuat
nyt sisältää protskuja ja millaset hiilareita?
Lisäks jos rupeis hankkii massaa ni kannattaako tehä muitaki ku palautusjuoma
ja millon ne kandee juoda?
Sit jos joku tietää jonki lukemisen arvosen kirjan aiheesta ni ois hyvä. :hyper:

No mä tässä jynkkäsin vuoden ilman kehitystä, ja tajusin viimein etten syöny tarpeeksi elättääkseni 10kg isomman ruhoni. Ja olen töissä 8 tuntia päivässä eikä yks ruokatunti riitä tarpeeseeni. Nyt oon pitäny 3 viikkoa aina sheikkeriä mukana, ja painoa tuli ekana kahtena viikkona kolmisen kiloa. Lisäsin muutenki syömistä ja vedenjuontia kreatiinin takia. En väitäkään että se ois puhasta lihasta. Mutta viimein kuitenki painonnousua. Eli jos multa kysytään niin kannattaa vedellä massajuomaa päivittäin. Lihas rakentuu vielä sen ensimmäisen harjoituksen jälkeisen yön jälkeenkin.

Lue niitä ruokien tuoteselostuksia :)

Kaikki liharuuat sisältävät tietenkin paljon proteiinia. Hyviä protskupitoisia välipaloja saa raejuustosta, maitorahkasta ja tonnikalasta.
Hyviä rasvoja saat, kun lisäilet rypsiöljyjä joka paikkaan.
Hitaat hiilarit saat pastasta, riisistä kokojyvätuotteista, kaurahiutaleista yms.

Suositut

Back
Ylös Bottom