Millasia pipoja porukoilla ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tamppo
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs millasia pipoja porukka pitää näin talvella Pakkispipojen lisäksi :rock:
Itellä ei oo vielä minkäänlaista ja hakusessa olis joku ettei kaljua aivan palele..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä etelässä ei tarvii pipoa kuin pari päivää vuodessa ja silloinkin se on kokomusta lätty jostain kaapin pohjalta. :rock:

Mulla on hieno, pari vuotta sitten Milanosta ostettu Mickey Mouse-pipo. Musta, missä on nätti tupsu ja sitten jotain strasseja ja mikki-logo :hyper:
Muuten mulla löytyykin kauhea keko erilaisia pipoja, talven ainoa hyvä puoli on pipot. Ja karvalakit.

Tankki Täyteen Sulo-pipon sain just. Tosi magee!

juhana_ja_sulo_93959a1.jpg

Ite ajattelin kyllä jonkun hommata kun tänne pohjanmaalle tuli lumi tänää :eek: se on sit eri asia kuinka kauan se maas pysyy.

Pakkiksen pipo, tietenkin.

pakkikselta olsin hankkinu minäkin mut kyllä jäi ku toi hinta...:(

surkeita pipoja mulla tullu hankittuu... opeinpahan että halvat pipot ei oo pipoja :curs:

mun ainut hyvä (hyvä pysyy päässä, ei kutia hikoillessa eikä rupee haiseen, kestää pesua)pipo on merkkiä rbk. :)

Pitäs ostaa HYVÄ pipo, hinnalla ei väliä. Mikäs olisi hyvä, goretex?

Itsellä jotain 50 pipoa maan ja taivaan väliltä, ei tosin mitään laadukkaita vaan ihan jotain nuorisomuodin ja sesongin mukaisia.

hyvän pipon yks tunnusmerkki (ku lähtee kaupoista pyydystään) on hinta. hyvän pipon hinta on jossain 25€, ei alle 18 ekee...:rolleyes:

09112008368.jpg

Tollanen. Mutsin tekemä villapipo, lämmin ja sopii täydellisesti päähän. Harmi vaan ettei ollu parempaa kuvaa :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom