Millasia pipoja porukoilla ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tamppo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäs ostaa HYVÄ pipo, hinnalla ei väliä. Mikäs olisi hyvä, goretex?

Itellä BW:n käytetty pipo jossa tuulisuojassa PTFE:tä, tosi lämmin ja pitää tuulen. Eli kyllä tommonen goretex hintansa väärti pipoissakin varmasti on.

Ihmisten ilmoilla US Watch cap pipo, musta villapipo. Näytän ihan roistolta se päässä, joten toimii.

Itellä joku normi supermarket-pipo ja attitude-pipona Snickersin kylkiäinen, eli Nutcase-pipo.

Ostakaa Jacques Cousteau pipo.

1301051.jpg

^
Ai samperi, tuo olisi hieno. Aavistuksen verran kallellaan vielä päässä, niin avot.

Mulla on sellanen missä on iso söpö tupsu. Voittajafiilis mennä salille isojen poikien sekaan semmonen pipo päässä :)

54308_black.jpg

Itellä on tommone Bula Aran Beanie. Tosi hyvä päässä, lämmin mutta ei hiostava. Alko kuitenkin muutaman kuukauden käytön jälkeen vuori irtoomaan sisältä. :/ Makso jotain melkeen 30e.

Puman pipoja, joku basic harmaa ja uus Burtonin turkoosi kortsu :) Duunissa on North Facen tosi lämmin pipo, on vaan niin kuppasessa kunnossa ettei käy ku duunipipoks.

Tollanen. Mutsin tekemä villapipo, lämmin ja sopii täydellisesti päähän. Harmi vaan ettei ollu parempaa kuvaa :(
:offtopic: intin kuosit herran jumala, toivottavasti ei oo oma sänky missä noi on.

ontopic. Mun mielestä pipoja on ihan helvetin vaikee löytää, sen takia mun mummo tekee aina mulle pari pipoa per talvi, vituikshan ne yleensä venyy mutta ne on sopivia.

kunhan on tupsupipo ni sillon ollaan jo oikeilla jäljillä :D

Kunnon neuvostoliittolainen karvalakki vaan päähän. :D

Mulla on vanhaa asuinpaikkaa eli Oulua kannattavana Kooma pipo päässä kylmällä. Porukka ei ees tiiä mikä se on ja vittuilee mulle aina et on krapula päällä :D

gaspbeanie.jpg

Uudempi gaspipipo kiehtois mut hinta oli muistaakseni jotain 40e pintaan niin jätetään nyt sitten väliin ja tuo saa kelvata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom