Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuningasankka sanoi:
Muutama viikko sitten ostin opiskeluaikaisen unelmani: Volvo V40 T4 vm.98 kaikilla herkuilla. On aikas kiva peli :hyper:

Aika suppea käsite tuo kaikki herkut.. Kyseisen mallin kaikki voi ehkä ollakin, mutta ei siinä paljoa silti mitään erikoista ole.
Ja sitten vain virittelee, koska muutenhan tuo on aika mopo. :)
 
Kuningasankka sanoi:
Muutama viikko sitten ostin opiskeluaikaisen unelmani: Volvo V40 T4 vm.98 kaikilla herkuilla. On aikas kiva peli :hyper:
Raven sanoi:
Aika suppea käsite tuo kaikki herkut.. Kyseisen mallin kaikki voi ehkä ollakin, mutta ei siinä paljoa silti mitään erikoista ole.
Ja sitten vain virittelee, koska muutenhan tuo on aika mopo. :)
mölliskö sanoi:
Höpö höpö! Farmari on just paras...Näkisit niiden äijien ilmeet ku ne on jollain "maailman tehokkaimmalla" T4 Volvolla (tai vastaavalla mopolla) vierellä jossain liikenne valoissa... :evil:
Ne ei käsitä mikä niihin iski ku se akka painaa sillä koirankopilla jo seuraavissa valoissa..... :whip: :D
:D :D
 
VW Golf 1.8 -96, tosin autokoulu alkaa vasta ja ikääkin uupuu vielä hieman.
 
kopsis sanoi:
Laitoin tuossa tilaukseen farkkuna sol elegantin, 2.0 automaatti - joutuu venttaamaan joulukuuhun... :rolleyes:

Mutta parina viikonloppuna oli tuollainen koeajossa. Sen verran vakuutti, että kolmilapsiseen perheeseen tulee tarpeita vastaava auto :hyper:

Nykyinen auto 1.6 opel meriva - tulee jäämään viimeiseksi opeliksi, mikä meitin talouteen tulee ikuna - sitä ennen oli '96 vectra !


Whee...saikin jo "vähän" aikaisemmin, hain tänään pois - on se hieno :haart: :)
 
Raven sanoi:
Aika suppea käsite tuo kaikki herkut.. Kyseisen mallin kaikki voi ehkä ollakin, mutta ei siinä paljoa silti mitään erikoista ole.
Ja sitten vain virittelee, koska muutenhan tuo on aika mopo. :)


Niin, no kyseisen mallimerkin kaikki lisävarusteet on ihan riittävät mulle vanhan 323 1.5 vm 85 Mazdan jälkeen. Ja kyllä, tehonlisäystä tulee myöhemmin, kunhan rahat antaa myöten :thumbs:
 
Jaha, pitäsköhän sitä paljastaa oma ruosteläjä. Mulla on Mazda 929 2.2l -87. Siin ois kohta katossa kattoluukun kokoinen reikä kun se on "hieman" ruostunut. Muutenkin sitä ruostetta on joka puolella. Tekis mieli korjata auto, mutta kun ei ole tallia eikä hitsivehkeitä tai sitä tietotaitoa.
 
viininpunainen 850 jossa olis tosi iso moottori ja jolla pääsis tosi lujaa olis tossa pihassa, jos olis rahaa. :itku:

-92 astraa on kuitenkin yllättävän mukava korjata. :curs:

ps. ei enää ikinä ooppelia
 
Olen perustanut serkkuni kanssa merkkikerhon. Sen nimi on "vanha paska pösö". Itse olen klubin 405-pilotti.
 
Jonkun ruoskan talvea varten kauppakassiksi voisi hankkia. Kesällä ei sille sitten käyttöä olisikaan. Pyörisi vain jaloissa parkkiksella motskarin jaloissa, tai renkaissa tässä tapauksessa.
 
images

Mini Cooper S

MINI Cooper on sporttinen, mutta MINI Cooper S on vielä sporttisempi. 163 hv moottori tarjoaa ärhäkkää menoa. Kiihtyvyyttä 0 - 100 km/h on 7 sekunnin pintaan. Myös MINI Cooper S:ssä on sähköisesti ohjatut turvallisuusjärjestelmät: tyhjenevän renkaan varoitus, lukkiutumattomat jarrut, automaattinen luistonvalvonta (ASC+T) sekä valinnainen dynaaminen ajonvakausjärjestelmä (DSC).

Moottori 1.6 l, 4 sylinteriä / 16 V
Nimellisteho 120 kW (163 hv) / 6000 rpm
Maksimivääntö 210 Nm / 4000 rpm
Kiihtyvyys 7.4 s
Huippunopeus 218 km/h
Kulutus(yhdistetty) 8.4 l / 100 km
Paino ilman lastia (EU) 1140 kg
Tavaratilan koko 150 l
Polttoainesäiliön koko 50 l
CO2-päästöt 202 g/km
(hinta n 30 000€)
Maahantuoja: www.mini.com/FI
 
Mike sanoi:
Ehana auto, liikahtaako tuo kuupperi hyvin? Ei taida elopainoa hirvittävästi sillä koppakuoriaisella olla.
Yhden koeajon perusteella ei miltään kovin tykiltä tuntunut, sellainen peruspirteä vekotin. Pitkähkön tuntuiset välitykset tietysti vaikuttaa tuohon aika paljon. Ahdin whinettää mieltymyksistä riippuen joko kivasti tai ärsyttävästi. Hummiahan tuohon saa suht helposti 200hp:n tuntumaan esim. Worksin paketilla. Alusta jo vakiona oikein kivan tuntuinen.
 
mölliskö sanoi:
images

Mini Cooper S

...

Paino ilman lastia (EU) 1140 kg

.. eli painoa melkein tuplasti alkuperäiseen verrattuna.
taisi alkuperäisen minin cooper-mallit olla oikeasti vähän sporttisempia vehkeitä..

oma corollanikin on tuota uutta miniä kevyempi vaikka on kokoluokkaa isompi auto.
 
Mulla kauppakassin virkaa tekee Chryslerin Grand Voyager, vm-2002. (jokin business-versio)
Mielettömän hyvä ajaa, näin naisen näkökulmasta: tilaa riittää, ei tunnu, että istuu kuopan pohjalla, eli näkee hyvin. Miinusta kovasta kulutuksesta.

ja isäntä sai nyt sen haaveilemansa farkku-Volvon, V70:n. Ihan hyvä ajaa minustakin, mutta hieman totuttelemista vaatii, kun liikahtelee liukkaammin kuin tuo Voyager. Ehdottomasti hyvä idea myöskin takapenkeistä napsauttamalla saatavat korokkeet perheen pienimmille!
 
hkultala sanoi:
.. eli painoa melkein tuplasti alkuperäiseen verrattuna.
taisi alkuperäisen minin cooper-mallit olla oikeasti vähän sporttisempia vehkeitä..
Painoa ehkä puolet, mutta tehokkaimmissakin orggis Cooper-malleissa oli 1275cm3 -koneista puristettu 76hp. Tosin siihen aikaan Cooper-mallien toimiva alusta, matala painopiste, ja hyvä teho/paino -suhde teki noista aikamoisia vehkeitä tiellä.

Hieno peli, ei voi muuta sanoa.
2205_1024.jpg


"Mini Coopers, recognizable by their distinctive white roof and wheels, also became known for their supercar-slaying agility on the road and were driven by many celebrities including The Beatles, Peter Sellers, Graham Hill, and even Enzo Ferrari himself."
 
Mike sanoi:
Ehana auto, liikahtaako tuo kuupperi hyvin? Ei taida elopainoa hirvittävästi sillä koppakuoriaisella olla.

Ihan mukavasti liikkuu, tosin pientä parantamista on aina. 05-mallissa nostettiin teho 170 poniin ja vääntöä lisättiin muutamana nyyttoni. Tarkotuksena olis moottorinajo-ohjelmaa hieman viritellä ens keväällä, jolloin luvut tulis olemaan jotakuin 210hv/265nm.

Funfactory on kyllä :5: aina kun alkaa hieman lapsettaa ;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom