Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KukiHilli sanoi:
Subaru Impreza Wrx Sti -03

BMW Z4 -04

Bombardier RXP -04 (vesijetti, 215hv)

Bombardier XP -00 (vesijetti, 130hv)


Mitä helevettiä nää teet työkses? Vai voititko lotossa? :kippis1:
 
4x4 rulettaa...
tollanen scenikki on ajossa ja räppäämiseen olis tommonen wrangleri hakusessa
että infokkaa jos joku on myymässä! :rock:
 

Liitteet

  • 262342renault-scenic-rx4.jpg
    262342renault-scenic-rx4.jpg
    8,1 KB · Katsottu: 306
  • Jeep%20wrangler%20giallo%27%27.jpg
    Jeep%20wrangler%20giallo%27%27.jpg
    66,1 KB · Katsottu: 296
Naxu sanoi:
Kestävä ja hyvä kone se on. sitä pitää vaan ymmärtää huoltaa.... Ja tehty siis ihan omaan lohkoonsa, ei minkään 350 bensakoneen pohjalta.

Jeps, eli ilmottaudun Pakkiksen 350dx-kerhoon. Projekti Chevy Scottsdalessa on 5.7DX. Käyttöpelinä on -91 Chevy pikap.

Vaimolla -98 v70.
 
Civic hatchback vm.96
 
Jalla sanoi:
M-B Slk 230 kompressor. vm-98.

Hauska menopeli, tyttöystävällä sama. Tosin siinä on demecin laittama putkisto jne.

Itelläni ei tällähetkellä autoa mutta porukoilla Nissan maxima 3.0 V6 ja bmwM3 vm 02
 
nCh sanoi:
Hauska menopeli, tyttöystävällä sama. Tosin siinä on demecin laittama putkisto jne.

Itelläni ei tällähetkellä autoa mutta porukoilla Nissan maxima 3.0 V6 ja bmwM3 vm 02
Kuinka vanha tyttöystäväsi on? Harvemmalla 17-vuotiaan tyttöystävällä on mersu :D
 
ace-oo- sanoi:
Kuinka vanha tyttöystäväsi on? Harvemmalla 17-vuotiaan tyttöystävällä on mersu :D

KIMI !! :rock:
 
mxm sanoi:
:kuvia: kehiin! Boxter on pirun siisti auto, kummalla koneella sun peli on?

Saattaisin jopa julkeasti epäillä että sillä pienemmällä koneella, kun jos tuo kerran S malli olisi niin eiköhän se olisi mainittu. Tosin voin olla väärässäkin se ei olisi mikään ihme, kun olen mikä olen.

Mutta onhan tuo Boxter ihan komia auto. Noita tuli muutamana kesänä ihmeteltyä tuolla automotiven pihalla kun kesätöissä olin. Ihan hieno peli vaikka osina. :D
 
FINSGT sanoi:
Niinki räyhäkkä ku Ford Fookus 1.6 farkku vm. 2003.
Pistin Focuksen vaihtoon ja nyt alla on tuliterä Toyota Avensis 2.0 VVT-i Linea Sol Technical. Saas nähä mihin sitä nyt on sotkenu kätensä. :hyper:
 
Viikko sitten ostin Audi A4 Avant 1.8T Quattron -98 hyvillä varusteilla. :hyper:
Ihan kivalta peliltä tuntuu ja koirallakin on nyt tilaa olla kyydissä.
 
phy73 sanoi:
Viikko sitten ostin Audi A4 Avant 1.8T Quattron -98 hyvillä varusteilla. :hyper:
Ihan kivalta peliltä tuntuu ja koirallakin on nyt tilaa olla kyydissä.

Täällä löytyy samanmoinen vuotta tuoreempi versio! :)
 
Lokakuun viimeisenä päivänä kotiin saapuu Seat Leon FR, vielä kun saisi poliisit lyhentämään lykkyä, kun epähuomiossa oli päässyt väliaikainen kortti vanhenemaan ja poliisi-setä huomasi, vuosi napsahti lykkyä tammikuussa :nolo: :wall:

Olisi muuten kohtalaisen hanurista jos ei saisi itse ajaa autoa kaupasta kotiin ja vielä seisottaa sitä tallissa samalla kun palelee jossain helvetin juna-asemalla.
 
Audi V8 4.2i Quattro 286hp/400nm 1993

367401.jpg
 

Suositut

Back
Ylös Bottom