Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt vasta huomasin, etta pokkuksen batmobilessa ei ole rekisterikilpea etupuolella. Sallittua Floridassa?

Joo on sallittua, ei tartte olla kuin takana kilpi. Ihan hyvä vaan, ettei tartte keulaa pilata rumilla kilvillä :)
Tuohon Edgeen olivat sitten jo valmiiksi kaupassa lykänneet kilvenpaikan eteenkin ennen kuin ehdin asiasta mitään edes sanoa. En sitä nimittäin olisi tuohonkaan halunnut laittaa. Pikaisella vilkaisulla ei ihan helposti saa irtikään ja luultavasti jonkinlaiset reiät sille on joka tapauksessa tehty, joten antaa nyt olla tuossa. Ostaa vaikka jonkun typerän kilven hauskalla tekstillä tai kuvalla keulaa "komistamaan" ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kelapis kyllä tommonen musse, mutta uus camarokin .................Nam

Camaro oli omallakin haluttavuuslistalla todella korkealla, kunnes istahdin ensimmäisen kerran auton sisään. Sisältä se on aika karu ja ahdistavan ahdas joka puolelta. Uloskaan ei tahdo nähdä mitenkään ja auto on todella möhkö. Ulkoa tuo on todella maukas peli, mutta käytettävyys on kaukana Mustangista. En ole katunut valintaa hetkeäkään sen jälkeen kun Camarossa ensi kertaa istuin :)
 
Minulla tällä hetkellä käytössä Opel Astra -01. Ei juhlita myöskään tehoilla, eikä edes aina vie paikasta paikkaan! :D Autokuume kasvaa kevään tullen, joten palataan sitten tähän viestiketjuun...

Täältäpä löytyy tiukka 1.4 vw golf vm. 1998. Ei paljoo tehoilla juhlita, mutta vie kyllä paikasta paikkaan. :)
 
Minulla tällä hetkellä käytössä Opel Astra -01. Ei juhlita myöskään tehoilla, eikä edes aina vie paikasta paikkaan! :D Autokuume kasvaa kevään tullen, joten palataan sitten tähän viestiketjuun...

Itekki olis tarkotus vaihtaa kesällä vähän pirteämpään peliin, rupee nimittäin vähitellen vituttamaan nuo mahtavat 80 hevosta. Ei muuten, mutta ohitukset on yhtä tuskaa jos mennään yli 100km/h. :)
 
Minulla tällä hetkellä käytössä Opel Astra -01. Ei juhlita myöskään tehoilla, eikä edes aina vie paikasta paikkaan! :D Autokuume kasvaa kevään tullen, joten palataan sitten tähän viestiketjuun...

Mulla oli ton ikäinen Astra joskus kauan sitten ja 8-venttiilisenä siitä laukes joku kytkimen painesylinteri. Koneen rakenne oli semmoinen, että koko vitun moottori piti nostaa ylös, että sylinteri saatiin vaihdettua.
 
Vuosi sitten tuli vaihdettua hyvin (ja toisinaan ei niin hyvin) palvellut Nissan, -06 vm GT Golfiin. 1.4 TSI ja 170 heppaa, ihan kiitettävästi tolla kerkee. Tää oli kompromissi kun varat ei riittäny Audiin :D
 
Itsellä ollu 6 vuotta 1.6 litran isolohkolla varustettu ford focus! Mittarissakin vasta reilu 200tkm :D Eipä sillä, onhan tuo toiminu käytännössä moitteetta ja hyvä ajaa.. Moottori ja melutaso vaan ei itseä miellytä..
 
Täältä löytyy bmw f11 523iA. Musta.
 
Mulla oli ton ikäinen Astra joskus kauan sitten ja 8-venttiilisenä siitä laukes joku kytkimen painesylinteri. Koneen rakenne oli semmoinen, että koko vitun moottori piti nostaa ylös, että sylinteri saatiin vaihdettua.


Eipä tuo niin ihmeellistä ole ,että jos kytkin kajahtaa niin koneen nostattaa.
 
Eipä Hondassa ainakaa tarttinu ku vaihelootaa nitkuttaa vähäse pois ja se ol siinä. EG Civicci siis, 1,5l tehopesällä. Ukon auto siis oli kyseessä ja mukana olin vaihtelemassa yhden tutun kanssa tota. En sit tiiä missä noi kytkimen työsylinterit on, sen tiedän vaa että jossaki vitu sitikan pakussa ei tartti ottaa konetta pois jos hajoaa, tällee kerra kuulin kaverilta iha ohimenne :D

Itellä on nykyää toi Opel Vectra -98 farkku ensiautona, kehtasin kertoa kun muutkin tunnustivat ooppelin omistavansa :D 1,8 ECOtec koneella, 115hp. Ihan riittävät tehot, eipä enempää kaipaisikaan. Ainut mikä huolettaa on nuo kilsat, 317tkm ajettu jo, kauanhan tuo kestää? Siis ilman että tarttii vaihtaa mitään kalliimpaa. Venttiilinvarrenkumit on tyyppivikana, mutta nehän on halvat jos hajoavat, mutta mites loppu kansi ja koneenosat? Huolettaa vähäsen ja ei viittis 550e autoon laittaa samaa hintaa osiin kun Civicin tai Corollan sais 2 tonnilla vähillä kilsoilla. Toi edellämainittu Honda on rullannu nyt 350k ja kone kuin uusi, vaikka vaan jakopää ja jotain pikkujuttuja vaihdettu. Heppojakin noin 30 enemmin kuin vakiossa.

Eli psyykatkaas miuta ettei kokoajan kuumota että ooppeli laukeaa, kai joku on noilla enemmiki ajanu :D
 
Kokeillaan nyt tämmöstä Japsia seuraavaksi:

mitsu.jpg


2.2 HDI 2009 Instyle, eli kaikilla herkuilla.
 
Eiköhän noi ole suoraan autoliikkeen hallista. Kaikki varusteet-käsite kyllä sai uuden käsityksen tuolla varustuksella. Onhan se nyt kuitenkin Mitsu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom