Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siisti peli. Tuuman isommat vanteet ja pikkuisen lisää madallusta niin olisi oikein upea vekotin :) Hieno on toki nytkin.

Kiitoksia :) Keskiviikkona hain, en ole vielä vanteita sen erikoisemmin ehtinyt miettiä. Leveemmät renkaatkin voisi toimia, mutta ajo-ominaisuudet laskee kyllä siinä mukana. Nytkin jo kovemmissa vauhdeissa täristi jonkin verran (245), tietty onhan se renkaistakin kiinni.
 
Tärinä ei varsinaisesti renkaiden koosta johdu. Jos on huononmerkkiset renkaat niin siellä on luultavasti pystyheittoa niissä kumeissa tai sitten vaihtoehtoisesti vanteet epätasapainossa/ niissä heittoa. Tuon saa tarkistettua ihan kun laittaa vaan tasapainokoneeseen kiinni pyörimään.

Se on kyllä totta että jos laitat turhan leveät renkaat vaikka taakse niin uraisella tiellä on epämiellyttävää ajella.
 
Tuollainen on nyt ollut pihassa jo jonkin aikaa:

index.php
 
Eipä ole kyllä kamalasti moiseen autoon järkeä mitään V6 konetta ottaa :D
Harmittaisi varmasti pidemmänpäälle kun tuli otettua joku "Hinnat Alkaen"- malli sensijaan että olisi pistänyt vähän lisää fyffeä ja saanut KASIN.

e: onkos noihin ylipäätään kutosia olemassakaan? :confused:
 
Eipä ole kyllä kamalasti moiseen autoon järkeä mitään V6 konetta ottaa :D
Harmittaisi varmasti pidemmänpäälle kun tuli otettua joku "Hinnat Alkaen"- malli sensijaan että olisi pistänyt vähän lisää fyffeä ja saanut KASIN.

e: onkos noihin ylipäätään kutosia olemassakaan? :confused:
Immeisesti:

"The 2005 to 2009 production years, the base model was powered by a 210 hp (157 kW) cast-iron block 4.0 L SOHC V6 that replaced the 3.8 L pushrod V6 used previously. The Mustang GT used an aluminum block 4.6 L SOHC 3-valve Modular V8 with variable camshaft timing (VCT) that produced 300 hp (224 kW)."

Sitten revisiota uusiin:

"Engines were revised for 2011, while transmission options included a 6-speed manual or a 6-speed automatic. The Electric power steering replaced the conventional hydraulic version. A new 3.7 L (3.72 L or 227 cu. in.) aluminum block V6 engine shaved 40 lb (18 kg) from the outgoing version. With 24 valves and Twin Independent Variable Cam Timing (TiVCT) it produced 305 hp (227 kW) and 280 lb·ft (380 N·m) of torque. The GT models included a 32-valve 5.0 engine (4.95 L or 302.15 cu. in.) producing 412 hp (307 kW) and 390 lb·ft (530 N·m) of torque on "premium fuel" (91 octane rating). Power drops to 402 hp (300 kW) and 377 lb·ft (511 N·m) when using "regular fuel" (87 octane).[45] Brembo brakes are optional along with 19-inch wheels and performance tires.[46]"

Joo, tollanen 200hv V6 olisi aika karu tuohon koppaan ja koko ideologiaan.
 
Eipä ole kyllä kamalasti moiseen autoon järkeä mitään V6 konetta ottaa :D
Harmittaisi varmasti pidemmänpäälle kun tuli otettua joku "Hinnat Alkaen"- malli sensijaan että olisi pistänyt vähän lisää fyffeä ja saanut KASIN.

e: onkos noihin ylipäätään kutosia olemassakaan? :confused:

Kyllähän noihin V6-koneitakin myydään. Uusi V6 tuottaa reilut 300 konia. Omasta on dynolla mitattu vakiona reilu 430hp ja 550Nm. Ekan huollon jälkeen olisi tarkoitus sitten pikkaisen piristää...
 
Siinähän on jo potkua. Noi ekat versiot V6:t on kyllä vähän :david:
 
Joo, tollanen 200hv V6 olisi aika karu tuohon koppaan ja koko ideologiaan.

Miten tuonkokoisessa koneessa voi olla noin vähän tehoa :confused:
Tai siis ainahan jenkkiautoissa on ollu litratilavuuteen nähden vähän tehoa, mutta kuitenkin.

Kuluttaa varmaan samanverran tuo kasikone kuin tuo kutoskonekkin :D
 
Aika iso tilavuusmäärä tuossa olisi kyllä V6-koneeksi... :)

Katos perkule! Puusilmä ei nähnyt tuota numeroa kyljessä.

Oli muuten just muutama päivä sitten juttua lehdessä, että noita aletaan myymään Suomessakin. Hinnat alkaen V6-mallille 58000 euroa. Sama jenkeissä 22000 paikallista. LOL.
 
Keneltäkään omistamisen iloa missään nimessä pois viemättä, mutta onhan muuten maailman muovisin/aneemisin auto sisältä. Just eilen koeistuin tuollaisen kun autoliike ehdotti oman kakkosautoni vaihtoa siihen ja sitä kauppaa ei kyllä ikinä tapahdu. Hieno kuvissa mutta siihen se sitten jääkin, ainakin omasta mielestäni näiden perusmallien kohdalla.
 
Istuitko 2010 mallin tai uudemman sisällä? Tuon jälkeen sisustassa aika iso harppaus parempaan. Ja oliko kyseessä Premium vai kulimalli?

Tuossa nopea räpsy omasta sisustuksesta:
2m5cew8.jpg


Eihän tuo nyt mitään saksalaista premiumia ole sisältä, mutta oli se hintakin aika eri. Valintaan nyt eniten vaikutti se, että auto maksoi puolet M3:sta, mutta on kuitenkin viivalla ja radalla yhtä nopea.

Edit: että olikin ongelmia imageshackin linkkien kanssa....
 
Viimeksi muokattu:
Niinpä, ei tuon tyyppisiä autoja ostella ensimmäisenä sisustan muovisuus mielessä. Toi on pirun hienon näköinen peli ulkoa ja varmaan kulkupuolikin kunnossa. Se riittää, jos haluaa auton jonka tärkein kriteeri on suorituskyky. Esim. vertaamalla STI/Evo ja M3/M5/Audin RS:t...noi on tehty kuitenkin vähän eri tarkoituksiin ja hyvähän se on, että löytyy valinnanvaraa joka makuun ja erilaisille kukkaroille. ;)
 
Niinpä, ei tuon tyyppisiä autoja ostella ensimmäisenä sisustan muovisuus mielessä. Toi on pirun hienon näköinen peli ulkoa ja varmaan kulkupuolikin kunnossa. Se riittää, jos haluaa auton jonka tärkein kriteeri on suorituskyky. Esim. vertaamalla STI/Evo ja M3/M5/Audin RS:t...noi on tehty kuitenkin vähän eri tarkoituksiin ja hyvähän se on, että löytyy valinnanvaraa joka makuun ja erilaisille kukkaroille. ;)

Noh, kyllä se ainakin näin "premium-merkkeihin" tottuneena itseäni häiritsee se että auto on kindermunan tuntuinen sisältä. Yksilö johon tutustuin oli tuota vanhempaa "korimallia" ja siinä sisusta kyllä on kerrassaan perseestä vrt. tohon Pokkuksen autoon joka onkin sitten jo mielestäni erittäin asiallisen näköinen. Tein siinä virheen että leimasin nämä 2010 ja uudemmat samalla leimalla mitkä vanhemmat ovat ansainneet, uusi +400hp malli tosiaan näytti pärjäävän komeasti E92 M3:selle, mikäli oikein käsitin niin vanhemmalla mallilla tuollainen M3 pyyhkii lattiaa?

Mutta joo, kakkosautoahan tässä vaihtelemassa olinkin eli sinänsä siinä voisikin kestää enemmän muovia kuin ykkös- tai vaimon autossa. STI/Evo-voisikin suorituskykynsä vuoksi innostaa mutta en käytä lippistä joten jätän väliin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom