Millaset vanteet teillä on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kinpin
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ENERGY---matt-schwarz-polie_alloy_wheels.jpg

Tollaset OZ Racing X-Line Energy -vanteet, Matt Black + Diamond Cut värisenä, tulossa. Maltillisesti 7,5x16" kokoisena ja 225/55 renkaat tulee päälle. Pienethän nuo on, mutta onpahan kevyemmät, halvemmat renkaat ja ei tarvii varoa ihan niin paljoa.

Taitaa nykyisin olla peltivanteet jopa kalliimpia kuin alumiinivanteet. Vianorilta saisi 4 kpl trend silver- alumiinivanteita 300 € hintaan. En ole ennen vanteiden kanssa pelannu, niin mitä mieltä olette onko tuollainen hyvä tarjous. Vanteiden ulkonäöllä ei ole minulle niin väliä niin kannattaisikohan mieluummin katsella käytettyjä?

Taitaa nykyisin olla peltivanteet jopa kalliimpia kuin alumiinivanteet. Vianorilta saisi 4 kpl trend silver- alumiinivanteita 300 € hintaan. En ole ennen vanteiden kanssa pelannu, niin mitä mieltä olette onko tuollainen hyvä tarjous. Vanteiden ulkonäöllä ei ole minulle niin väliä niin kannattaisikohan mieluummin katsella käytettyjä?

Itse katsosin esim vannehausta ensin tarjonnan. Vaikkei ulkonäöllä olisikaan niin väliä, niin saattaa löytyä huokealla sellaisia mitkä näyttää jopa joltain (en tiedä millaiset mainitsemasi on tosin).

Onko kellään kokemusta vanteiden tilaamisesta USA:sta? Suomessa sopivien hinnat näyttäisi olevan vähintään 1400e/sarja.
Jos jollain on linkkiä laittaa hyvistä paikoista, jotka lähettää Suomeen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Old school: Dodge Charger R/T '69 alla nämä Weld ProStar 8x15" & 10x15" valssit :evil:

IMG_2983.webp

Itseäni kans kiinnostais joktut bbs huulivanteet hankkia , hintaa kyllä löytyy...Mutta laatu merkki!!! ja hyvää ei saa halvalla!!! Onkos noita muita vannepaikkoja mistä vois katella vanteita kun (merkki kohtaiset)foorumit+nettivaraosa+nettivanne???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom