Millaset vanteet teillä on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kinpin
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
36
Eli millaisia vanteita pyörii pakkiksen pojilla & tytöillä. :)
Mielellään kuvia.

Itse kävin poistamassa hyvissä ajoin 17" momot 215/40 kumeilla rakkaaseen daihatsuun.. :kuola:

Kesää odotellessa.. :haart:

Liitteet

• momot.webp
    momot.webp
    163,1 KB · Katsottu: 1 545
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä sitä on laitettu iso raha renkaisiin, itellä ei kyllä tällä hetkellä ois varaa yli tonnin renkaisiin. Saahan sitä hienot vanteet pienemmälläkin rahalla. :)

Joze86 sanoi:
Kyllä sitä on laitettu iso raha renkaisiin, itellä ei kyllä tällä hetkellä ois varaa yli tonnin renkaisiin. Saahan sitä hienot vanteet pienemmälläkin rahalla. :)

Köyhällä ei oo varaa ostaa huonoa.

Avensiksessa tuli tämmöiset mukana, tuumakoko on 16:

Talvella
Etabeta_alnair_silver.jpg

Kesäkumeihin tuli mukana Toytan Alpeso aluvanteet, myöskin '16'!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elkää laittako hienoja, autoakin kalliimpia vanteita johkin normi teinicorollaan tai vastaavaan. Vihjeenä; se on todella typerän näköstä. ;) Tai jos autoa ei ole muuten mitenkään tuunattu niin ei ne vanteet tee siitä autosta sen hienompaa. :D

Ma luulen, ettei vanteilla aina haeta tuunattua tai hienompaa ulkonäköä vaikka ne olisivatkin isommat. Joillekin muut asiat ovat tärkeämpiä.

Jos olisi varaa niin laittaisin Talbottiini 150000€ vanteet. Auton arvoa ei voi määritellä aina rahallisesti.

Zone-sarja -42%
HC76 sanoi:
Elkää laittako hienoja, autoakin kalliimpia vanteita johkin normi teinicorollaan tai vastaavaan. Vihjeenä; se on todella typerän näköstä. ;) Tai jos autoa ei ole muuten mitenkään tuunattu niin ei ne vanteet tee siitä autosta sen hienompaa. :D

Meikäläinen on kyllä vähän erimieltä, minusta 1200 ladastakin saa jo siedettävän näköisen hienoilla vanteilla. vanteet tekevät aika paljon näköä autoon.BlingBling:5:
Mazda_Wheel.jpg

Omassa masukassani on tämmöset kesällä alla. paitsi TSW merkkiset.

Joze86 sanoi:
Meikäläinen on kyllä vähän erimieltä, minusta 1200 ladastakin saa jo siedettävän näköisen hienoilla vanteilla. vanteet tekevät aika paljon näköä autoon.BlingBling:5:

Uskon. Mun mielestä on järkyttävää laittaa kalliit vanteet johonkin romuautoon. Se auto näyttää vielä paskemmalta siinä kiiltävien vanteiden päällä. :lol2: Sit vielä joku hervoton pakoputki ääntä antamaan. :hyper:

HC76 sanoi:
Uskon. Mun mielestä on järkyttävää laittaa kalliit vanteet johonkin romuautoon. Se auto näyttää vielä paskemmalta siinä kiiltävien vanteiden päällä. :lol2: Sit vielä joku hervoton pakoputki ääntä antamaan. :hyper:

Se nyt on vaan sun pienen ihmisen mielipide. :)
Ei luulis hirveenä haittaavan jos siitä jollekkin elämän iloa irtoo.

HC76 sanoi:
ai jos autoa ei ole muuten mitenkään tuunattu niin ei ne vanteet tee siitä autosta sen hienompaa. :D

Olen eri mieltä. Kyllä minusta vähäänkään uudemman tuunaamattoman autonkin saa paljon paremman näköiseksi kun pistää edes vähän perusvanteita hienommat vanteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom