Millanen päivä sul on huomen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pringlw
  • Aloitettu Aloitettu
:urjo: , :wall: , :zzzz: , :kippis1: , :david: ,
ma olen lomalla, mita muuta voi odottaa. Jos viela ois jotain purjehdusaiheisia yrjohymioita, niin johan hyva tulis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulossa upea päivä. Helle-raja mennee rikki ja saa viettää koko päivän merellä hyvässä seurassa. Hyvän päivän kruunaa loistava illallinen, jonka kokki duunaa físuista, joita, toivottavasti saadaan.

Tulossa upea päivä. Helle-raja mennee rikki ja saa viettää koko päivän merellä hyvässä seurassa. Hyvän päivän kruunaa loistava illallinen, jonka kokki duunaa físuista, joita, toivottavasti saadaan.

Oli upea työpäivä, lisää samanlaisia :D

Toiseksi viimeinen lomapäivä!!! YÄÄH!!!! No ei vaiskaan, oikeastaan olen jo ihan mielelläni menossa kouluun.

krapulainen ja aurinkoinen, kavereiden kanssa veneilyä ;) hyvä yhdistelmä...

Huominen päivä alkaa tien ali menevän rumpuputken korjauksella ja ku se on tukevasti paikoillaan, niin sitten lyön levyt vessan seinään ja alan värkkäämään tasotteitten ja eristeitten kanssa...

Intistä lomilla, varmaan herään ennen kymmentä aamulla, makoilen ja kattelen kisoja telkasta Sitte vois vähän käydä olkapäitä tekeen salilla ja sitte hmm, ehkä karkkia tai herkkuja, oon ihan hillitön herkuttelija, hihi. Ja sitte vois ehkä syödä jotaki roskaruokaa ja tiedä vaikka kävis skeittilaudan päälläki seisoon jossaki välissä. Hmm, tarkkoja suunitelmia ei oo kuiteskaan.

Työpäivä, tosin viimeinen 8 päivän putkesta ja pääsen 4 päivän vapaalle:)

Duunissa hirvee hässäkkä pääl, työnjohtaja kyttäilee tuleeko hommista mitää ja huohottaa niskaa ja käy välil huutamassa! Mut minkäs voi, kun on niin "Kauhea" KIIRE!!!

Koulu alkaa huomenna eikä haittaa ollenkaan kun tietää ettei siellä kuitenkaa tarvi ekoina päivinä mitään tehdä ja sitten salille jumppailemaan :)

viimeinen lomapäivä, ja se on pyhä penkki päivä.:kippis1: (tosin 2 sarjaa niin ei siinä koko päivää kestä..):kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom