Millaista oli 1980-luvulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja duaali
  • Aloitettu Aloitettu
- Born in the USA
- Runaway
- Still Loving You "limu"diskossa

Hullut hajuaistitakaumat tulee näistä kasaridiskobiiseistä. Jostain syystä paikallisessa nuorisotalon diskossa lauloi aina savukoneet ylivaihteella koko illan ja toi tuoksu on pahasti syöpynyt takaraivoon. Savusta juuri erottuvilla mimmeillä vielä farkunkauluksiin tungetut college-paidat, kreppitukat ja neonvihreät henkselit niin aijaijai, voi pojat. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
80-luku taisi mennä kalastellessa, ammuskellen ilmakiväärillä (nolottaa, että olen ampunut pikkulintujakin, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi), pelaten pesäpalloa sekä jäkistä ja vuonna 1987 sitten pukki toi taloon Commodore 64:n. Maailma muuttui kertalaakista. 80-luvulla mulla oli, 12-vuotiaana koltiaisena, blondattu pitkähkö takatukkalaite ja tytöt tykkäs... :face:

Edellä onkin mainittu lähes kaikki mitä kasarista on jäänyt mieleen. Mutta heitetään tähän nyt vielä yksi "supersankari" siltä ajalta. :P
Steven Seagal oli aloittelemassa uraansa, eikä ollut hoikkana poikana vielä tykästynyt pullaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sledge Hammer a.k.a. Moukarimies. Oli lemppariohjelma pentuna silloin kun tämä Suomessa pyöri luultavasti 80-luvun lopulla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
-The Great Giana Sisters ja pari muuta kuusnepapeliä, joiden nimiä en enää muista
-Tohtori Sykerö, Maija Mehiläinen, Tao Tao. Dallas ja Dynastia. McGyver ja Ritari Ässä (mä pääsin istuun lapsena Kittissä!!). Levyraati.
-Karsee muoti: permikset, takatukat, neonväriset tuulipuvut, oksennuksen väriset salihousut, porkkanamalliset farkut.

Henk.koht 80-luku oli sellaista melko huoletonta lapsuusaikaa, jolloin tuli kiipeiltyä ja pyöräiltyä ja (sen jälkeen kun opin lukemaan) luettua kaikkea, mikä käteen osui. Naapurin ajokoiran ja meidän perheen englannin springerspanielin muistan myös. Miinuspuolella sitten 80-luvun lopulla alkanut koulukiusaaminen.

Synnyin vuonna -87 ja ensimmäiset muistikuvat löytyy siitä 89-90 vuosien taitteesta.. Oli sillon kasarilla varmaan ihan mukavaa.:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom