Millaisila aikaväleillä olette saaneet tuloksia?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mulla on aina kehitys jotenkin älyttömän sykäyksellistä: nyt tuli just joku parikyt kiloo penkkimaksimia lisää valeehtelematta parissa kuukaudessa (ja en ollut aloittelija) ja se nousu on vieläkin päällä, mutta varudun siihen että kohta taas tulee taantumus. :( massaa tuli nyt mulla 15 kg vuoden aikana.

mulla on itse asiassa tullut tosi hyvin kehitystä viimeisen vuoden aikana , esim penkkipunnerrus 1RM on noussu viime toukokuusta viime viikon perjantaihin 85 kg -110kg,
ja tumppukin pullottaa tosi kivasti.

Kaivoimpa tuossa vanhan kaavion omasta kehityksestä... tuohonpa se sitten jäikin.. en tiiä saako tuosta kukaan mitään irti mutta siinä on: http://www.websaitti.com/treeni/kehitys.html

Tuommonen lineaarinen taulukko ois kyllä hyvä tapa seurata kehitystä. Mukava katsoa tuosta kun paino pikkuhiljaa nousee ja äijä paisuu:rock:. Todella lyhyellä aikavälillä kyllä tullut tuo kehitys sulla!

Itse olen nyt 1v ja 4 kk käynyt salilla. Vuoden sisällä paino nousi 60 kg -> 80 kg ja penkkitulos nousi 50kg -> 90 kg ja nyt 4 kk sisällä -> 97,5 kg

Kyykyn tekemisen aloitin keväällä ja se nousi puolessa vuodessa 50 kg -> 100 kg.

Ekana vuonna paino nousi ~12kg. Kohta toinen vuosi lopuillaan ja pari kg enemmän mitä vuosi sitten. Penkki nousi ekana vuonna 85kg -> 105kg. Tänä vuonna on tullut 10kg lisää. Kyykyssä alun 130kg puolikyykky on vaihtunut 180kg voimanosto syvyseksi.

Ei mitään kovin ihme kehitystä, mutta edes jotakin.

Aloittelin 14kk sitten treenailemaan ja tavoitteena on ollut lähinnä läskin kuoriminen vyötäröltä. Alkuvaiheessa treeni oli aika paljon yläkroppapainotteista, onneksi tulin sitten järkiini ja otin myös kyykyn ja maastavedon mukaan kuvioihin.
Tuloksia:
penkki 8x60 -> 7x110
kyylly 10x60 -> 7x120(vyö)
mave 10x90 -> 5x150(remmeillä)

Itseäni vaan ei tuo tulosten paraneminen juuri lämmitä kun silavaa löytyy vielä kymmenisen kiloa ylimääräistä. Toisaalta lihastasapainokin on aika vituroillaan, jalat ovat säälittävät tikut, joten tuskin sieltä ihran alta ihmeitä edes paljastuisi.

itse käynyt noin vuoden - 1,5 vuotta ja tuloksia ei omasta mielestä ole tullut yhtään, mutta ei se menoa haittaa tykkään vaa käydä nostelee ilman mitään ohjelmia ja niin edelleen :)

mulla on nyt yli kolmen vuoden treenitauon jälkeen aloitettu uudestaan salihommat. oon aika tarkkaan seuraillut massan kasvua, ja se on ollut 73kg ->78kg nyt tämän 2½ kuukauden treenikauden aikana.

Penkkitulos on samassa ajassa noussut jostain reilusta 70 kg:sta eilisen 100:n ykköseen. Maksimi on penkissä noussut nyt todella nopeasti, ja selän kasvu on ollut melkein räjähtävää.

Jännä, kun juuri samanlainen nousu penkkituloksessa tapahtui kutakuinkin samassa ajassa tuolloin 16-vuotiaana, kun edellisen kerran sain tuon 100 kg punnerrettua. Massaa oli silloin melkein 10 kg enemmän, voimaa ei juurikaan enempää.

Näitä tuloksia kun selailee niin tuntuu että itse on joko lusmu tai täysin sopimaton tähän touhuun.

Tässä on nyt pari vuotta käyty puntilla ja tilastot näyttää about tältä:

Paino 78 -> 89 (kynäniska)
Pena 60 -> 95
Mave 6x70 -> 6x100
Kyykky 6x55 -> 6x85

Taustalla yli 10v fudista ja pari vuotta lätkää + muita random lajeja koko elämä. Silti vartalo muistuttaa lähemmäs löysää kampelaa kuin ihmistä ja jaloista saisi mainiot hammastikut.

Sen verran vielä sanottakoon, että jalkoja tuli alussa välteltyä viimeseen asti..

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kuukauden päästä tulee vuosi täyteen siitä kun ensimmäisen kerran kävin rautaa nostelemassa....Kehitykseen oon ite ollu tyytyväinen.
Pena 80-->115
Kyykky 160
Mave 205

Ja maksimeja en oo hetkeen koittanu....kai joka liikkeeseen on tullu muutama kilo lisää:thumbs:

Back
Ylös Bottom