Millaisila aikaväleillä olette saaneet tuloksia?

Eli olisi mukava kuulla eritasoisten salireenaajien tuloksista eri aikaväleillä: mitä olette saaneet parhaimmillanne aikaan vaikkapa puolessa vuodessa esim. penkkitulosten tai kehonpainon osalta? Millaisia kauhutarinoita on pitkistä hiljaisista kausista? Millaisista kehtyskausista olette ylpeitä? Sellaisia kokemuksia. :)

Kun kuulee juttuja muiden menestyksestä niin se inspiroi itseäkin asettamaan tavoitteita koviksi, mutta saavutettaviksi. Silloin ainakin mun treenaaminen on paljon tehokkaampaa ja maistuukin paremmalta.

Onhan näitä juttuja jokapuolella pitkin foorumia mutta olisi kiva lukea koontaa tästä aiheesta.

(sori jos vastaava threadi on jossain jo olemssa.. :D)

Eli olisi mukava kuulla eritasoisten salireenaajien tuloksista eri aikaväleillä: mitä olette saaneet parhaimmillanne aikaan vaikkapa puolessa vuodessa esim. penkkitulosten tai kehonpainon osalta?
Penkkitulos aloittelijana 80kg=>100kg, aikaa meni 2kk. Kehonpaino samassa ajassa 70kg=>80kg, joten eipä tuo kehitys niin ihmeellinen ollut.
Millaisia kauhutarinoita on pitkistä hiljaisista kausista?
Edellisen jälkeen tulikin sitten vuosi hiljaiseloa, kehonpaino laski erilaisten lihasmassan kasvatukseen liittymättömien projektien takia ja sarjapainot pysyivät suunnilleen samoina tai jopa tippuivat hiukan.
Millaisista kehtyskausista olette ylpeitä? Sellaisia kokemuksia. :)
No nyt on menossa hyvä kehityskausi, saanut taas yli 10 kg massaa muutamassa kuukaudessa ja sarjapainot kasvaneet reilusti entisten yli. Lihasmuisti on hyvä juttu!
Kun kuulee juttuja muiden menestyksestä niin se inspiroi itseäkin asettamaan tavoitteita koviksi, mutta saavutettaviksi. Silloin ainakin mun treenaaminen on paljon tehokkaampaa ja maistuukin paremmalta.
Mua ainakin vaan kismittää kun Pakkiksella kaikki kehittyy niin nopeasti, dieetin aikana tulee sarjapainoihin 10 kg lisää per treenikerta liikkeessä kuin liikkeessä, jne.. Mulla taas tulee todella pitkiä aikoja, kun kehitystä ei tule millään. Mutta jos muiden tulokset sua inspiroi, niin se on tosi hyvä!

Tsemppiä treeneihin :thumbs:

2v reenattu ja maksimit ei siis ole paljoaakaan kasvaneet, en siis ole edes yrittänytkään mitään ykkösiä varmaan 1,5 vuoteen. Sarjapainot nousseet tässä reenit aikana penkissä jotain 50 kilosta tuonne 80kiloon, kyykyssä 60 kilosta 100-120 kilon pintaan ja mavessa 80 kilosta 110-130 kiloon. Alusas tietysti painojen kanssa heiluttiin ku pahaiset apinat, mutta nyt tärkeimpänä on liikkeitten puhdas suoritus.

Ihan bodytyylillä mennään eikä voimankasvatus ole siellä tärkeimmässä päässä. Paino nousi ekana vuonna reippaat 15 kiloa. Ja sitten ekalla dieetillä lähti reippaat 10 kiloa. Nyt se heiluu siinä 90 paremmalla puolella.

Aika epäsäännöllistä treeniä on ollut, useita pitkiä (jopa kuukauden kestäviä) taukoja ollut tuossa välissä eikä aina ole jaksanut panostaa useista eri syistä treenaamiseen. Mutta silti on pattia tullut ja siitä saa olla ylpeä.

Tokkopa kukaan saa inspistä tuosta omasta kehityksestä, mutta toivoa saa :)

Ite alotin tos elokuun puolessa välissä Arskan kultaisella kuusikolla. Maksimeja en oo ikinä kokeillu. Aluksi tein penkkiä 30kg 3x10 ja kyykky sama :D nyt teen 60kg penkkiä 5x5 ja kyykkyä 95kg 6x4. Aiva tyytyväinen oon tuloksiin ku ei oo reenannu ku vajaa 4kk vasta...

Ensimmäisenä treenivuotena paino nousi 65-->110

Lemme give you a piece of advice: Ei kannata KOSKAAN ottaa tollasta JÄRJETÖNTÄ sikabulkkia! Allekirjoittaneella oli ainakin niin vittumaista dietata tuosta tilanteesta edes siedettävään kuntoon! :rolleyes:

Ehkä ainoa asia treeneissä, minkä peruisin, jos voisin! ;)

Ekan 2kk aikana himatreeniä tuli painoa noin 5 kg lisää. Penkki nousi 40kg-->60kg 2kk salitreeniä, ja eri liikkeissä sarja painot tuplaantuivat tuossa ajassa.

Mutta se kertoo vain ja ainoastaan siitä, että lähtötaso oli paska...

vuodessa tuli penkkii lisää 55kg ja painoo varmaa 10-15kg. sen jälkee tahti onki ollu hidasta. HYVIN hidasta. tosin johtunee siittä et oli päälle 2kk tauko

Moro,

Hauska lukea, että kehitystä tapahtuu :D Joskus kävin nuorempana ahkerastikin salilla (4-5 krt/vk), painoa oli tuolloin 85kg ja penkistä sain punnerrettua 130kg. Nyt muutama vuosi myöhemmin painoa on tullu melkein 25 kg lisää puhdasta läskiä. Tulokset toki notkahti kun olin 1½ vuotta ilman, että koskinkaan rautaan. Todella nopeasti ne kuitenkin palas takasin "normaaliin", ihan ittekin yllätyin.

Nyt kokeilin huvikseni 2-jakoista ohjelmaa ja joka treenin jälkeen 30-40 min. kuntopyörällä päästelyä sykkeellä 130-150 iskua/min. Tuloksena, että vettä ja läsöä on lähteny 4kg kuukaudessa.

Tosin kasvaneen kulutuksen myötä on tuo ruokahalukin kasvanu ja kun en diettaa niin tulos on plusmiinusaikahuono (eli viikossa on noin 4-5 cheatti päivää :D).

Hävisin "kesäksi kuntoon 2007" -kisan kaverille (piti painaa 85kg viime heinäkuussa) ja nyt on uusi veto päällä.

Kyllähän tässä 5 vuoden salitreeniuran aikana jo jotain kehitystä huomaa. Toki alussa kehittyy nopeasti, mutta näillä vuosilla ei puolessa vuodessa huomaa peilistä mitään eroa jos ei vedä kunnon dieettiä. ;)

Kohta 3kk vedetty ja Penkki 80kg-110kg, kyykky 80-120, Mavea koitin tänään ja 150kg meni. ikää 17 painoa 88kg(nousi 7kg 2kkssa) ja pituutta 191cm.

Tolla tahdilla ainakin motivaation luulis säilyvän :)

Itellä kyykky 60->90, penkki 60->85, mave 60->100. Nämä siis sarjapainoja. Ja tähän on tuhrattu aikaa kohta puolitoista vuotta :wtf:

Tolla tahdilla ainakin motivaation luulis säilyvän :)

Itellä kyykky 60->90, penkki 60->85, mave 60->100. Nämä siis sarjapainoja. Ja tähän on tuhrattu aikaa kohta puolitoista vuotta :wtf:
Hmm kohtuu pitkä aika nuin pienille nousuille. millä treenisysteemillä vedät?

Hmm kohtuu pitkä aika nuin pienille nousuille
Itse varmasti luulen, että tekniikka parantanut huomattavasti aloitushetkestä, joten sitä heilumista/heijaria/pomputtamista ei varmasti ole yhtä paljon. Tietysti tätä kautta sitten ei oteta liikaa rautaa siihen tankoon jos halutaan puhtaat sarjat. Maksimitulokset voi olla sitten vaikka mitä.

Itseäni ihmetyttää suuresti nämä "6kk treenattu haistapaska-jakoosella, sarjapainot kyykky 60 => 160, penkki 70 => 120 ja mave 90 => 170" (en siis tarkoita ketään tähän threadiin vastannutta, mutta yleensä). Kuvittelisi näitten henkilöiden nostelevan maailmanluokan tuloksia bodytyylisellä treenillä muutamissa vuosissa tai sitten oon vaan niin maan kateellinen kun muut rankaasee rautaa pienellä vaivalla :eek:

"Itseäni ihmetyttää suuresti nämä "6kk treenattu haistapaska-jakoosella, sarjapainot kyykky 60 => 160, penkki 70 => 120 ja mave 90 => 170" (en siis tarkoita ketään tähän threadiin vastannutta, mutta yleensä). Kuvittelisi näitten henkilöiden nostelevan maailmanluokan tuloksia bodytyylisellä treenillä muutamissa vuosissa tai sitten oon vaan niin maan kateellinen kun muut rankaasee rautaa pienellä vaivalla"

Riippuu tietysti aika paljon henkilöstä ja fysiikasta tuo kehittyminen. Joillakin on vaan sitä "lahjakkuutta" enemmän. Ja tunnetusti aika kultaa muistot esim. "joo nousi tulokset 60-140kg 3 kk." vaikka todellisuudessa aikaa meni vähintään tuplaten kauemmin.

Henkilökohtaisesti en itse esim voi/uskalla tehdä esim. maastavetoa/sjmv kovinkaan suurilla painoilla, sillä mulla on helvetin pitkä selkä ja vatsa huonossa kunnossa -> alaselkä ongelmia (nim. 2 viikkoa ei voinu muutakun maata.) :rock:

Ja vielä joku huomautti salilla että "sulla on ojentajat kunnos kun nostat noin kapealla otteella". Sillon tajusin, että pena nosto tekniikassa on bugi.... :hyvä: ollu siis jo monta vuotta.

Nykyisinpä ei niin hirveästi tuu maksimia kokeiltua, joskus on tietysti kiva pitää sellanen "missämennäänpäivä" ja rääkätä kroppaa :urjo:

Korjataan nyt noita vähän, ettei ihan kauheelta näytä :D

Eli esim. kyykky 2x6x60kg -> 3x8x90kg (oon toki ottanu esim 100kg:lla myös jotain 3-5 toistoa) Maksimia ei oo ikinä koitettu.

Penkissä kehitys samansuuntaista, kun tuossa kyykyssä.

Mavessa tuo 2x6x60kg -> 6x6x100kg, ja ykkönen meni ainakin 1x150kg, se tuli koitettua tossa hetki sitten.

Voimatreeniä ei oo siis tehty käytännössä lainkaan. :arvi:

Vähän yli vuosi sitten,sain nostettua sarjoissa yhden kerran 85kg,sen jälkeen treenannut kunnolla ja nytten sarjapainot tuolla 115kg tuntumassa.Maksimi 125kg tällä hetkellä.
Itse olen huomannut,että kun maksimia lähden kokeilemaan niin saan laittaa 15kg lisää sarjapainoihin,ainakin tuolla tavalla ollut keväästä lähtien.Ja itsellä penkki kehittynyt mukavasti viimeisen 6kk aikana,3 kk välein parantunut maksimi suunnilleen 7,5kg ja tarkoitus olisi tuossa kuukauden parin sisällä mennä paiskomaan tuo 130 ylös

4kk oon treenaillu ja pena on noussu 50kg->75kg, painoa ei oo jostain syystä tullut kuin 6 kg, varsinkin yläkropan lihaksia on moni nyt jo kehunut, käsivarsia ja olkapäitä. Niin! Ja vatsalihakset on tullu jostain :D Nyt käynnissä selkä&jalka painotteinen treeniohjelma kesään asti, sitten taas käsiä ja vatsoja (kesäkuntoon 2008) :-)

Back
Ylös Bottom