Millainen treenijako?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
....ilman jalkoja. Eli on polvi on huonossa kunnossa, joten jalat ei kuulu ohjelmaan.

Tällä hetkellä käyn kolmesti viikossa, kierto siis 7 päivää (parasta viihdettä).

Jako on tämän näköinen:

1. päivä: RINTA

2. päivä: SELKÄ & OLKAPÄÄT (epäkkäät)

3. päivä: HAUIS & OJENTAJA

Ja kaikkia treenatessa rasittuu ojentajat :curs: .

Eli mitä vois muuttaa jotta tulisi mahdollisimman vähän epäsuoraa treeniä?

Pitäiskö käydä vaan kahdesti viikossa? Vai treenata (ylä)kroppa 2xviikossa eli kävis neljästi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1.Rinta+olkapäät+ojentajat
2.Selkä+hauis

1. Rinta + Olkapäät
2. Selkä
3. Hauis + Ojentajat

tai

1. Rinta + ojentajat
2. Selkä
3. Hauis + Olkapäät

1 suora, 1 epäsuora, ei varmaan pitäisi hirveästi aiheuttaa ongelmia.

Niin tai sitten:

1. olkapäät, ojentajat
2. selkä
3. rinta, hauis

Tolla mä lähtisin tekemään, mulla ei tuu mitään olkapäiden treenauksesta rinnan jälkeen.

Zone-sarja -42%
Lihatiski sanoi:
....ilman jalkoja. Eli on polvi on huonossa kunnossa, joten jalat ei kuulu ohjelmaan.

Millä tavalla polvi on huonossa kunnossa? Jos se on oikeasti rikki, niin sitten jalkatreenit vähemmälle. Kuitenkin jalkojen kuntoutukseenkin käytetään kuntosaliharjoittelua, et ei pidä vaipua synkkyyteen jos ei juuri nyt kärsi esimerkiksi mennä kyykkyyn.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvägeeni sanoi:
Millä tavalla polvi on huonossa kunnossa? Jos se on oikeasti rikki, niin sitten jalkatreenit vähemmälle. Kuitenkin jalkojen kuntoutukseenkin käytetään kuntosaliharjoittelua, et ei pidä vaipua synkkyyteen jos ei juuri nyt kärsi esimerkiksi mennä kyykkyyn.

Itseasiassa molemmissa polvissa on osgood schlatterin (en oo varma kirjoitusasusta) tauti, joka on ilmeisesti aika yleinen ongelma nuorilla. Mulla se on vaan helvetin herkkä ja kivulias tossa vasemmassa polvessa, ollu jo 1½ vuotta. Sitte kesäinen kevari kaatuminen (olin kyydissä) vasemmalle puolelle ei varmasti tehnyt polvelle hyvää. Tuo vika polvessa taitaa kulkea myös nimellä rasitusvamma. Kirurgi määräs liikuntakiellon jouluun asti. Kun pituuskasvu loppuu, saatetaan polveen tehdä vielä joku pieni operaatio.

Tattis vastauksista, eiköhän noista jo sopiva jako löydy!!!

Lihatiski sanoi:
Kirurgi määräs liikuntakiellon jouluun asti. Kun pituuskasvu loppuu, saatetaan polveen tehdä vielä joku pieni operaatio.

Onpas hassu tapa menetellä. Tässä vähän aikaa sitten todettiin kaverilla juuri tuo osgood schlautteri, ja siitä meni kuukausi, niin jätkä oli leikkauksessa. Nykyisin riehuu kepeillä jonkun aikaa. Ikää oli samanverran ku sinulla ja miulla, eli tuo 15v.

KäveleväRuumis sanoi:
Onpas hassu tapa menetellä. Tässä vähän aikaa sitten todettiin kaverilla juuri tuo osgood schlautteri, ja siitä meni kuukausi, niin jätkä oli leikkauksessa. Nykyisin riehuu kepeillä jonkun aikaa. Ikää oli samanverran ku sinulla ja miulla, eli tuo 15v.

Ehkä kasvu oli jo loppunut? Kirurgi näytti minulle luusta kuvaa ja näytti miten "kasvukohta" on vielä auki, eli polven leikkaaminen olisi saattanut jättää jalan lyhyemmäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom