millainen palautusjuoma???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gude
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
elikkäs. käyn salilla 3-4 kertaa viikossa ja lätkätreenit päälle. tuntuu että lihakset ei oikein ehdi palautumaan. otin pari viikkoa sitten palautusjuomat mukaan. noin 1dl maltoa ja saman verran nutriplussan best 3 proteinia sekoitettuna puoleen litraan vettä. miltä kuullostaa? Olisiko jotain korjattavaa???

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lasket sen suurinpiirtein niin, että hiilihydraattia 0.8 grammaa per painokilo ja protskua 0.4 x painokilo. Eli jos painat 75kg, niin 60g hiilaria ja protskua 30g.

Jokaisella on varmaan omat mielipiteet tästäkin asiasta, mutta noin se suurinpiirtein menee sinne "keskikastiin". :)

Ja tosiaankin, proteiiniksi jotain nopeammin imeytyvää (hera) protskua.
Toi Best3 soveltuu hyvin esim. ennen nukkumaan menoa iltapalaksi.

pistän tän nyt sit tänne.

Oon käynyt aktiivisesti salilla nyt tommoset 4 kertaa viikossa ja sen lisäksi pelailen pallopelejä 5 kertaa viikko. Nyt on ollut käytössä FASTin Reco2:sta palautusjuomana ja se tuntuu auttavan.

Ongelmana onkin kun voima tartuu vain jalkoihin. Missä on vika? Tassaisesti olen tehnyt käsiä ja jalkoja. Jalkoihin voimaa tulee ja tulokset paranee tasaisesti, mutta kädet onkin sitten aivan toista maata! Niihin ei tuu voimaa eikä tulokset muutu suntaan eikä toiseen...

Mitäs voin tehdä asialle? Pitäiskö ottaa jotain muutakin kuin Reco2:sta?
Onko jollekkin toiselle käynyt samalla tavalla??

Et^ sanoi:
Ongelmana onkin kun voima tartuu vain jalkoihin. Missä on vika?

kovempaa treenii vaa yläkropalle, kyll se siitä lähtee

Et^ sanoi:
Ongelmana onkin kun voima tartuu vain jalkoihin. Missä on vika? Tassaisesti olen tehnyt käsiä ja jalkoja. Jalkoihin voimaa tulee ja tulokset paranee tasaisesti, mutta kädet onkin sitten aivan toista maata! Niihin ei tuu voimaa eikä tulokset muutu suntaan eikä toiseen...

Treeniohjelma mahdollisimman tarkkaan tännne vaan, muuten paha mennä senomaan mitään.

Pistän tähän nyt sit liikkeet mitä oon käsille tehnyt:

ranskalainen punnerrus
dippi
penkkipunnerrus käsipainoilla
vipunosto maaten
vipunosto seisten käsipainoilla
pystysoutu seisten tangolla

ylätalja
kulmasoutu
kulmasoutu käsipainoilla
hauiskääntö käsipainoilla
hauiskääntö istuen peukalot ylöspäin
pystypunnerrus käsipainoilla

olisko paljon muutettavaa?

Zone-sarja -42%
Et^ laitappa koko ohjelmasi siinä tänne ja siinä järjestyksessä misä teet sen ja sarja määrät,koska tuosta on vaikea mennä sanomaan mitään.

näinpä...

Maanantaina

ranskalainen punnerrus
dippi
penkkipunnerrus käsipainoilla
vipunosto maaten
vipunosto seisten käsipainoilla
pystysoutu seisten tangolla

Tiistaina

kyykky
rinnalleveto
maastaveto suorin jaloin
takareisi
pohkeet tangolla

Perjantai

ylätalja
kulmasoutu
kulmasoutu käsipainoilla
hauiskääntö käsipainoilla
hauiskääntö istuen peukalot ylöspäin
pystypunnerrus käsipainoilla

siis 3 kertaa viikossa teen punttia (aikasemmassa laitettu 4 mutta se on moka). Kaikkia oon tehnyt 4 x 8 ja tuossa järjestyksessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perjantailta pystypunnerrus pois,koska se on kokonaan olkapääliike.Tiistaina on rinnalleveto?Tämä on loistava liike,mutta se rasittaa melkein koko kroppaa jonku verraan,se onkin hyvä yleisliike esim.urheilijoille.Tottakai sitä kannattaa tehä,mutta se ei sovi tuohon,koska se rasittaa muutakin.Ainiin,mutta perhana säähän pelaatkin lätkää..Joku vois antaa vinkin mihin laittaa tuon rinnallevejon?

Suositut

Back
Ylös Bottom