Millainen on pumppi/kevyt viikkosi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heippa hei, ajattelin että tehdään tällekin oma threadi :D .

Miten motivoitte itteenne ja pidätte itsenne erossa isommista painoista?

Pumppi/kevyen viikon hyödyt?

Mikä muuttuu kevyellä viikollasi? Kuinka usein pidät?

Kuinka pitkiä sarjoja?

eli keskustelua ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Heippis. Itse olen tajunnut ruveta kevyitä viikkoja vasta pari kuukautta sitten ja nekin pari kertaa ovat menneet aika eri tavoin.

-Pystyn motivoimaan itseni hyvinkin pitämään kevyen viikon. Ajattelen, että kroppa saa totaalilepoa ja erilaista ärsykettä, jolloin seuraava kunnon rypistysviikko on sitäkin parempi :evil: .

-Viime kevyt viikko meni oikeastaan aika pitkälti vain lööbatessa: yritin käydä kävelyllä paljon (pääsiäisenä jopa HIIHDIN kahdeksan vuoden tauon jälkeen :D ). Pysyin siis kaukana salista. Mutta nyt pyrin kevyillä viikoilla käymään salilla tekemässä samoja liikkeitä, mutta noin 60-70% niistä painoista kuin normaalisti työstäisin. Sarjoja saattaa myös olla vähemmän. Eli ihan pientä jumppailua pidemmillä sarjoilla. Nyt ajattelin ottaa kevyille viikoille myös spinningiä ja kiertoharjoittelua. Kevyt viikko mulla on joka kuudes viikko.

Zone-sarja -42%
Faidra sanoi:
Tälle aiheelle on jo aika montakin threadia. :)

uups, niinpäs olikin :D KIITOS!

Mulla on nytte menoillaa tälläte kevyempi viikko ja siks lähin aiheesta sitte kyseleenki! Luin noi kaikki 3 threadia ja sain paljon uusia vinkkejä kyllä taas. Huomaa et tälläi kevyemmällä on jotenki aikaa suunnitella reenejä ja sillai poimia uusia ideioita jne..

Ajattelin nyt sitten ottaa käyttöön sellaisen jaon viikkoihin että kova, pumppi, kova ja sitten kevyt. Jollain tuolla sellainen näky olevan ja vaikutti mielenkiintoisalta, ja kokeilemalla sen sitten näkee :rolleyes: .

Treenaatkos Faidra itse vielä tuolla pumppi,pumppi,kova,kova,kevyt jaottelulla?

Latest posts

Back
Ylös Bottom