Millä tavalla haluaisit kuolla (lue aloitusviesti)?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vanhana äijänä olisin helvetin rikas. Lapseni kiistelisivät perinnöstäni ja kukaan heistä ei olisi väleissä keskenään. Yhtään senttiäkään en ole heille antanut sen jälkeen kun muuttivat pois kotoa. Tästä ne eivät ole kovin iloisia olleet.

Lääkäri kertoo että minulla ei ole paljoa elinaikaa. Päätän ottaa kaiken ilon lopusta irti. Nuoria naisia, viinaa, muita aineita ja nopeita autoja. Kaikista nauttien täysin rinnoin, kuitenkin niin että jää hiukan rahaa vielä.

Loppu rahoilla kutsun lapseni minun luokse kylään keskustelemaan perinnöstä, heidän huonoista väleistään yms. Illallisen syötyämme sanoisin meneväni vessaan. Vessassa maalaan kasvoilleni corpse paint:in ja kiipeän ikkunasta ulos.

Samalla lapseni miettivät miksen puhunut perinnöstä ollenkaan. Pientä riitaakin syntyy kun osa haluaa enemmän kuin toiset.

Kiipeän katolle ja riisun itseni alasti, jonka jälkeen teippaan rintaani lapun. Laitan kaulani ympärille köyden jonka laitoin valmiiksi aamulla. Hyppään kattoikkunasta sisälle, samalla painan kädessäni olevasta kaukosäätimestä play:tä ja "Cannibal Corpsen Hammer smashed face" lähtee soimaan.

Köysi kiristyy juuri niin etten aivan romahda ruokapöydälle jonka ääressä lapseni ovat. Kuolema on nopea, koska tipustusta kuitenkin on sen verran että niska napsahtaa poikki heti. Lapseni pelästyvät ja lopettavat riitelynsä. Osa huutaa ja joutuu shokkiin. Ne jotka pysyvät jotenkin järjissään pystyvät lukemaan rinnassani olevasta lapusta "HAISTAKAA VITTU! TUHLASIN KAIKKI RAHAT. ETTE SAA MITÄÄN"

nosto

Haluaisin muuttua strutsiksi ja työntää pääni multaiseen kukkaruukkuun.

":D"

Tähän on tullut unissa kuoltua niin monta kertaa että kelpaa minulle: ajan hayabusalla >300km/h hyppyriin, lento alkaa.... hitaasti moottoripyörä erkanee etuviistoon altani ja itse jatkan ilmalentoa kaukana puiden ja talojen yläpuolella vielä hetken... ennen mahanpohjasta sieppaavan putoamisen alkua joka päättyy *naps* täydelliseen pimeyteen.

Ja ikää tuossa vaiheessa tietysti semmoinen 65v. Eli kaikki eläkerahat eukolle ja lapsille.

Oon itseasiassa miettiny tän valmiiks jo vuosia sitten. Ei kuitenkaan tarvii soittaa viranomaisille, suunnitelman toteutus ei oo ajankohtanen, mut jos luette uutisista, ni tiedätte kenestä on kyse.

Eli tarvitaan korkea kerrostalo mieluusti mahdollisimman näkyvältä paikalta, vahva köysi tai valjaat, jonkinlainen naruista tehty pussi päälle, naru sille sekä ohutta, mutta vahvaa teräsvaieria. Köysi tulee sitoa tukevasti torson ympärille, joskin valjaat olisivat varmasti ylivertaiset tähän tarkoitukseen, köydelle pituutta 15 metriä, tai noin 5 metriä lyhyempi, kuin matka katolta maahan. Pää tulisi laittaa naruista tms valmistetun pussin/kehikon sisään niin, ettei pussi vaikeuta pään näkyvyyttä, tämä viritelmä reilun metrin lyhyempään naruun, kuin torson köysi. Viimeistelyksi tehdään hirttosilmukka ohuesta, mutta vahvasta teräsvaijerista. On ensisijaisen tärkeää, ettei tämä vaijeri katkea ihmisen painosta. Vaijeri kaulan ympäri ja pituutta vaijerille puolisen metriä vähemmän kuin pää-viritelmälle. Lopuksi toteutus olisi yksinkertainen vauhditon tai vauhdillinen pituushyppysuorite talon katolta kaikki tarvittavat narut, vaijerit ja köydet tukevasti kiinnitettynä esim. savupiippuun. Lopputuloksen luulisi olevan spektaakkelimainen ja vuosikymmeniä piinaavien painajaisten aikaansaava.

Mikähän ois mieluisin tapa heittää lusikka nurkkaan? Ei ainakaan mikään hivuttava pitkäaikainen sairaus, joka pakottaisi vuodepotilaaksi toisten ihmisten passattavaksi. Ei myöskään itsemurha, mutta mieluiten varmaankin filmi kerrasta poikki esim. upean vapaapudotuksen päätteeksi, sodassa kranaatti niskaan, imeytyminen jumbojetin moottoriin tms. nopea ja varma tapa lähteä. :thumbs:

No ei tosi. Jäis muille liikaa siivottavaa. Haluan elää monivaiheisen ja hyvän elämän ja kuolla terveenä, hyväkuntoisena ja onnellisena vanhuksena kotona. Joko yöllä omaan sänkyyn tai päivällä ns. saappaat jalassa kesken arkiaskareiden.

Moottoripyöräonnettomuus vois olla aika mieluinen, se hetki ku lentäis ilmassa ja miettis että kai tää nyt oli tässä, ainakin oli kivaa. Jos siinä ehtis edes mitään tajuta, ei voi tietää. :rolleyes:

Moottoripyöräonnettomuus vois olla aika mieluinen, se hetki ku lentäis ilmassa ja miettis että kai tää nyt oli tässä, ainakin oli kivaa. Jos siinä ehtis edes mitään tajuta, ei voi tietää. :rolleyes:

Tätä vois ehkä komppailla.

Rakastamani nainen pitäisi minua sylissään ja sanoisi: "En olisi voinut toivoa elämältäni mitään enempää kuin matkan sinun kanssasi."
Ainoa ajatus tai tunne minkä enää havaitsisin olisi tuon naisen ikuinen rakkaus nyt ja seuraavassa elämässä.

E. Olisin tietysti juuri pelastanut universumin ja olisin siinä viimeisillä voimillani kun olin uhrannut kroppani kaiken puolesta.

Periaatteessa nopeista ja kivuttomista tavoista ihan sama mikä, kunhan kuolen siten että olen valmis siihen. Tarkotan siis sitä, että vanhana tuntuu siltä, että joutaisi jo kuolla ja tuntuu että on tehnyt/nähnyt about kaiken mitä omalla elämällä oli tarjottavaa.

Näitä teidän vinkkejä ovat varmaankin itsemurhakanditaatit jo käyttäneet. Lehdestä aina saanut lukea, "hyppäsi sillata alas kolmella voltilla batman-asussa"
Harmi kun kukaan ei tule kiittämään hyvästä vinkistä.

Itsehän kuolisin mieluiten vaikka palamalla, eli ihan sillein ettei muiden tarvitsisi siivota jälkiä, wink wink

jaa-a, onhan sitä leiketelty ajatuksella että miten olis paras laittaa itsensä kylmäksi joka on johtanu siihen että oon keksinyt ainakin itselleni mieluisimman tavan. mennä rauhalliseen syrjäiseen paikkaan, kitata päkki kaljaa ja viskiä kaikessa rauhassa ja kuunnella mp3 soittimesta mukavaa musaa, ehkä napata vähä subua nokkaan ja pari bentzoa lärviin. ja ku alkaa olemaan sillä fiiliksellä että ilta alkaa olla ohi niin eipä muutaku teipata yksi tai parikin dynamiittia päähänsä kiinni ja ei muutaku sikari palamaan jonka päällä sitten sytyttää sytytyslanka.

saletisti ei tunne mitään ja viimeiset hetketki olis hyvin mukavia.

älkää kokeilko tätä kotona, homma voi kusta jos ei pää ole tottunu suuriin määriin viinaa ja bentzoi kerralla.

Tällä koktailillahan voi unohtaa hengittämisen ihan ilman mitään dynamiitteja, yms...

5183669_700b_v3.jpg

Vaihtoehtoisesti toteuttaisin sotaelokuvien liikakulutuksesta päähäni iskostuneen idean uhrata henkeni tovereiden puolesta. Pelastamani kaveri voisi sitten vuosikymmenien päästä antaa jotakuinkin näin koskettavan kommentin suursuosioon nousseen tv-minisarjan kommenttiraidalla.

Haluaisin kuolla koko maailman jumaloimana, esimerkiksi ilmaista energiaa tuottavan koneen juuri keksittyäni ja sen koneen vanhaa prototyyppiä vittuillessaan kokeillessani se räjähtäisi ja olisin kappaleina ympäri laboratoriota, niin ja tietysti vanhana kuin helevetti.

Voisin kuolla seuraavasti, kiitos:
Ollessani 75-vuotias olen yhä jumalaisen vahvassa kunnossa. Täten eräänä päivänä kävellessäni orpokodin ohitse huomaan sen palavan, ja se on täynnä lapsia hakkaamassa kalteroituja ikkunoita. Potkaisen oven sisään ja pidättelen murenevaa kattoa verisuonten sykkiessä tykinkuulamaisissa olkapäissäni. Lapset pääsevät pakoon viime tingassa ja häkämyrkytyksen heikentämänä luhistun sortuvan talon keskelle. Selässäni ollut fosforitankki ja orpokodin lattialla lojunut napalmitankki vauhdittavat palamisreaktiota ja ruumiistani ei jää jäljelle kuin muisto. Tässä iässä minulla ei myöskään ole enää jäljellä ketään joka minua surisi, joten katoamiseni ja identiteettini jäisi täydeksi mysteeriksi kaikille. Saavutuksestani ja uhrauksestani motivoitunut orpolapsi siirtyy politiikkaan ja palauttaa Suomen maahanmuuttopolitiikan oikeille urilleen, vaikka on itse mulatti.

Tänään onkin sitten olkapäiden vuoro salilla, tässä on enää 46 vuotta aikaa kunnes pitää pystyä pelastamaan ihmishenkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom