Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cassyput sanoi:Sports Clubilla Vaasassa.
-pipsa- sanoi:Onko kellään kokemusta CMS-ketjun saleista? Ajattelin käydä tutustumassa... Mies vaan sano että se on aika kallis paikka ja mua ei ihan kauheesti huvittais maksaa sellasesta mistä voin maksaa vähän vähemmänkin. Tosin siellä olis spinningiä ja sellasta mitä nykyisellä salilla ei oo...
Cirppu sanoi:Itse treenailen siis Pitäjänmäen Finnbodylla Hesassa, joka os CMS-ketjua ja olen töissä yhdellä CMS-ketjun saleilla. Hinnat vaihtelee salikohtaisesti, mutta itse olen vain ja ainoastaan viihtynyt. CMS-ketjulla on käsittääkseni jotkut vaatimukset salien suhteen (laitteisto, viihtyvyys..?), joten ei siellä mitään ihan hirveitä pommisuojia voi olla. Lisäksi plussana CMS Travel Pass, jos sattuu matkustelemaan paljon. Eli sillä kortilla pääsee sit muiden kaupunkien ja maiden CMS-saleille (joita on jo tosi paljon). Tulipas taas mainostettua
-pipsa- sanoi:Onko kellään kokemusta CMS-ketjun saleista? Ajattelin käydä tutustumassa... Mies vaan sano että se on aika kallis paikka ja mua ei ihan kauheesti huvittais maksaa sellasesta mistä voin maksaa vähän vähemmänkin. Tosin siellä olis spinningiä ja sellasta mitä nykyisellä salilla ei oo...
Pia-Maria H sanoi:tää on tällanen peruspunttis, ei siis ole ryhmäliikuntaa eli jumppia ym. kooltaan ei kovin suuri, siisti ja perusmukavalla meiningillä varustettu kuntosali. Normania suurin osa laitteista ja vähän järeämpi kyykky ja toinen penkkipunnerruspenkki. Vedolle on oma paikkansa ja käsipainoja tonne 50kilon paikkeille. Aerobista kalustoa on tulossa ihan piakkoin lisää ja laitevalikoimaan tulee kevennetty leuanvetokone...tutustumallahan nämä jutut selviää..