Millä salilla treenaatte?

Keravan Naisten Liikuntaklubilla treenailen..:)

Mukava kuulla ihmisten kokemuksia eri saleista. :) Itse olen käynyt tuolla Tampereen Atleticolla jo useamman vuoden ja olen ollut palveluihin pääsääntöisesti erittäin tyytyväinen. Pukuhuoneissa ja saleilla on tarpeeksi tilaa ja paikat on siistinä. Jumpat on myös OK. Saunat tarjolla ja jos on perheessä pikkuväkeä, lastenhoitokin löytyy iltapäivisin.Muitakin palveluita löytynee lähettyviltä esim.hierontaa, jos on jumittuneet lihakset.
Treenien jälkeen on mukava aina joskus istahtaa sitten kahvilaan vaikkapa
Banaani-Vanilja pirtelölle :rolleyes: ja nautiskella olostaan. Suosittelen!

Vaihdoin juuri keskustan Esport Fitnessistä Sellon Elixiaan. Mä viihdyn kyllä ihan hyvin noilla "trendisaleilla". Viihtyisiä ja siistejä, tosin kalliita. Tietysti treeni-ilmapiiri voisi olla erilainen, mutta mitä enemmän salilla on näitä kiinteyttäjä-naisia, sitä vähemmän jonoa "oikeisiin" laitteisiin :thumbs:.

CMS-ketju

Onko kellään kokemusta CMS-ketjun saleista? Ajattelin käydä tutustumassa... Mies vaan sano että se on aika kallis paikka ja mua ei ihan kauheesti huvittais maksaa sellasesta mistä voin maksaa vähän vähemmänkin. Tosin siellä olis spinningiä ja sellasta mitä nykyisellä salilla ei oo...

-pipsa- sanoi:
Onko kellään kokemusta CMS-ketjun saleista? Ajattelin käydä tutustumassa... Mies vaan sano että se on aika kallis paikka ja mua ei ihan kauheesti huvittais maksaa sellasesta mistä voin maksaa vähän vähemmänkin. Tosin siellä olis spinningiä ja sellasta mitä nykyisellä salilla ei oo...

Itse treenailen siis Pitäjänmäen Finnbodylla Hesassa, joka os CMS-ketjua ja olen töissä yhdellä CMS-ketjun saleilla. Hinnat vaihtelee salikohtaisesti, mutta itse olen vain ja ainoastaan viihtynyt. CMS-ketjulla on käsittääkseni jotkut vaatimukset salien suhteen (laitteisto, viihtyvyys..?), joten ei siellä mitään ihan hirveitä pommisuojia voi olla. Lisäksi plussana CMS Travel Pass, jos sattuu matkustelemaan paljon. Eli sillä kortilla pääsee sit muiden kaupunkien ja maiden CMS-saleille (joita on jo tosi paljon). Tulipas taas mainostettua :)

Cirppu sanoi:
Itse treenailen siis Pitäjänmäen Finnbodylla Hesassa, joka os CMS-ketjua ja olen töissä yhdellä CMS-ketjun saleilla. Hinnat vaihtelee salikohtaisesti, mutta itse olen vain ja ainoastaan viihtynyt. CMS-ketjulla on käsittääkseni jotkut vaatimukset salien suhteen (laitteisto, viihtyvyys..?), joten ei siellä mitään ihan hirveitä pommisuojia voi olla. Lisäksi plussana CMS Travel Pass, jos sattuu matkustelemaan paljon. Eli sillä kortilla pääsee sit muiden kaupunkien ja maiden CMS-saleille (joita on jo tosi paljon). Tulipas taas mainostettua :)

Juu kävin vähän katteleen ketjun sivuja ja paikkakunnan salin sivuja... ihan positiivisen kuvan sain koko hässäkästä mut sit taas jos se on kovin kallista niin pitäis melkeen alkaa käymään jossain jumpassa tai vastaavassa että se raha tulis ihan kokonaan käytettyä... tosin olis kiva ku olis joku kaveri aina mukana jumpassa ku yksin on vähän kurjaa mennä varsinki ku en oo hetkeen käynyt... ja täältä en vielä oikeen tunne ketään...

-pipsa- sanoi:

Niin tosiaan...Tampereella tuo Atletico kuuluu myös CMS-ketjuun. Kuten jo edellä kerrottiinkin Travelpass kuuluu myös kauppaan mukaan, joten kun matkaa maailmalla, kannattaa tosiaan katsoa löytyykö kohdemaasta tuohon ketjuun kuuluvia saleja. Hyviä treenejä vaan ja toivottavasti löydät itsellesi mukavan salin!:)

Olen yliopistoliikunnan vannoutunut kannattaja. Ei edes tarvitse maksaa mitään, kun viime vuosina työnantaja on kustantanut vuosimaksun. Käyn sekä hallinnon että Kumpulan saleilla. Kumpulasta tykkään enemmän, se on avarampi ja muutenkin väljempi, harvemmin siellä joutuu jonottamaan.

Yleensä muuten olen ainoa nainen 'miesten'puolella, siis siellä missä on penkki- ja kyykkytelineet. Viime viikolla bongasin naisen, joka kyykkäsi isoilla painoilla niin täydellisellä tekniikalla, että ei voinut muuta kuin tuijottaa mykkänä ihailusta. Liekö ollut joku teistä..?

Liikkamylly Helsingin Myllypurossa. Ei valittamista, paitti että ne juoksuradat usein seurojen käytössä. Halpa paikka ja kaikki tarvittava löytyy.

Jokohan mä vastasin tähän... SATS Megahertsi, välillä mietityttää, että kannattaako maksaa jäsenyydestä, kun käyn melkein vaan salilla.
Toisaalta on kiva, kun halutessaan voi mennä jumppaan tai bodypumpiin.

Mäkin käyn Yliopistoliikunnalla ja tykkään kyllä kovasti. Kumpula on kivempi ja lähempänä kotia, mutta hallinnolla tulee käytyä kun on koululla. Inhoan salilla jonottamista ja pyrin käymään silloin kun muut ei käy. :) Toiveajattelua...

Myös minä käyn YO-liikunnan salilla, pääosin hallintorakennuksessa.

Vuosimaksu on naurettavan alhainen, varsinkin jos käyttää monipuolisesti myös ohjattuja tunteja, pallopelivuoroja ja kursseja. Laitevalikoima on ihan ok, mutta vapaiden painojen alue on melko ahdas. Ehdottomana miinuksena ruuhka, jonka toki voi välttää treenaamalla klo 16-19 ulkopuolella. Esim. pe-ilta klo 21 on aika hiljasta :hyper:

Kinnari Gym

Käykö kukaan Kinnari Gymillä Jäkessä? ajattelin vain kysäistä ku satuin vilkaiseen tuolta vip-osuudesta salin sivuja ja kiinnostuin... että minkähänlainen se mahtaa olla?

tää on tällanen peruspunttis, ei siis ole ryhmäliikuntaa eli jumppia ym. kooltaan ei kovin suuri, siisti ja perusmukavalla meiningillä varustettu kuntosali. Normania suurin osa laitteista ja vähän järeämpi kyykky ja toinen penkkipunnerruspenkki. Vedolle on oma paikkansa ja käsipainoja tonne 50kilon paikkeille. Aerobista kalustoa on tulossa ihan piakkoin lisää ja laitevalikoimaan tulee kevennetty leuanvetokone...tutustumallahan nämä jutut selviää..

Pia-Maria H sanoi:
tää on tällanen peruspunttis, ei siis ole ryhmäliikuntaa eli jumppia ym. kooltaan ei kovin suuri, siisti ja perusmukavalla meiningillä varustettu kuntosali. Normania suurin osa laitteista ja vähän järeämpi kyykky ja toinen penkkipunnerruspenkki. Vedolle on oma paikkansa ja käsipainoja tonne 50kilon paikkeille. Aerobista kalustoa on tulossa ihan piakkoin lisää ja laitevalikoimaan tulee kevennetty leuanvetokone...tutustumallahan nämä jutut selviää..

siis kinnari gym?

Tanskulla Mayor´s aina treenarin kuukausina, muuten koto salilla Vuosaaren Baraksella:rock: Mukava pikkusali, arvostan kodikkuutta.

Koh. Taidankin olla ainut joka treenaa Helsingin Iron Gym:llä Pikkuroballa. :jahas:
Heh.
Sanoisinko että ekaksi heti tulee miinuksena mieleen:
- järjettömän epämukavat ja kovat kuntopyörien penkit jotka tekee istumisesta aika fakiirien hommaa -> mahdotonta.
- Ainoot hyvät aerobiset laitteet mitä on juoksumatto ja soutulaite joita kumpaakin on yks.
- Ei oo cross traineriä (3 stepperiä kyllä löytyy)
- suihkujen päät on jotenkin ihan ihmeelliset ja vesi tulee niin pirun kovissa yksittäisissä kaarissa sieltä että siinä kun koittaa pestää naamaa niin rupee silmät vuotaa verta :itku:

Plussana sitten:
- Eri hyvät Davidin laitteet
- Eipä joudu paljon laitteisiin jonottelee
- Asiakaspalvelu on ollut eri mukavaa
- Halpa
- Ei vaadi mitään vuoden jäseneksi kirjautumista ja suoramaksusopimuksia. Vaan voit ostella mieles mukaan kerta/kuukausi kortin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom