Gillyanne sanoi:
....
Itseäkin kyllä kiinnostaisi kuulla Mansen mimmien salikokemuksista...
Wolf on kehuttu moneen kertaan maasta taivaaseen, mutta myös muista saleista olisin kiinnostunut, esim. Powerhouse, Steel Body, GoGo, Fressi, Atletico ja onkos niitä vielä muitakin...?
No tuossa mun linkittämässä mielestäni kuvailin aika hyvin Wolfin. Omasta mielestäni Tampereen paras sali...
Sitten noita muista saleista.
Powerhousella en ole kuin häthätäseen käynyt kurkkaamassa että millanen sali ja mikä meininki. Salilla treenaa paljon voimanostajia ja semmoisen kuvan sain ainakin minä että sali olisikin enemmän "erikoistunut" voimanostajien treenauspaikaksi. Eli paljon rautaa, kyykkypaikkoja yms. voimanostajien juttuja. Sali on "bunkkerimainen" eli kellarissa, maan alla. Tämä piirre ei mua miellyttänyt, kalliota seinänä paikoittain.... HC-meininki tuntui salilla kuitenkin olevan.
Sanotaan että Tampereen parhaan salin paikasta taistelevat juuri Wolf ja Powerhouse. Wolfilla on enemmän Suomen huippuja kehonrakentajia ja Powerilla vastaavia voimanoston saralla... Molemmat varmasti hyviä saleja! Mutta IMO tyystin erilaisia.
Tsekatkaa
salin nettisivu
Steel body on melkein täysi arvoitus mulle. Joskus saliharrastuksen alkuaikoina kävin kääntymässä ja nopeasti katsomassa. Vaikutti ihan OK treenauspaikalta. Näyttäisi olevan ihan perusvarustetaso. Steel bodya puolustaa sen halpa hinta. Paikan päällä katsomassa kun käy niin parhaan käsityksen saa.
GoGo:sta ei myöskään henk.koht. kokemusta mutta miinuspuolena on ehdottomasti mielestäni salin jäsenyys. Eli oot sidottu sitten siihen saliin etkä ilmeisesti hevillä pääse pois (mitä olen kuullut näistä jäsenyyssaleista). No tsekatkaa paikan nettisivut, siellä on kasa tietoa..
GoGon nettisivut
GoGo Cityn sivut
Fressi on naisten liikuntakeskus. Tiskin takaa voi bongata mm. Mäkisen Anun ;). Fressillä on naisten salin puolella kaksi salia, jossa on kyllä laitetta jos minkämoista, vapaita painojakin jonkin verran. Mutta taitaa tuo Fressi olla enemmän näille "kiinteytyjille", jotka käyvät salilla Fressin lukuisten jumppien kylkiäisenä. Eivät siis väännä rautaa tosimielessä, niinkuin suurinosa meistä punttimimmeistä. Fressi Clubin puolella on pääsy molemmille sukupuolille. Kovin streriilin tuntuinen sali. Painoja löytyy enemmän ja hakkaa naisten puolen kyllä. Mutta aika laitepainotteinen tämäkin sali on.... Ei HC-meiningistä tietoakaan.
Fressin nettisivut
Atletico on GoGo:n tapaan jäsenyyssali. Tästä ei rispektiä multa tipu. Mutta muuten kuulemma oikein hyvä ja kattava sali.... Tosta mun linkittämästä threadista voi lukea esim. Lilithin postin Atleticosta. Itse olen kerran käynyt treenaamassa ja oli ihan jees paikka. Atleticolta voi bongata mm. Zeitlinin Nupun ;).
Atleticon nettisivut
Mä suosittelen silti koko sydämestäni kaikista näistä saleista Wolfia :thumbs:.
Toki parhaan kuvan saa käymällä paikan päällä, tervetuloa tutustumaan vaan. Jos mimmit kaipaavat jollekin tamperelaiselle salille (etenkin Wolfille, omalle vakisalilleni :haart: ) "opastajaa" tai muuten vaan katsastuskamua niin yhteyttä meikäläiseen päin vaan rohkeasti ;). I'm happy to help.