millä pidän itteni hereillä :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
erkjetter sanoi:
kattele tätä muutama minuutti pimeessä niin ei enään väsytä :hyper:

edit: tai tätä

Mulla ei näköjään todettu epilepsiaa :D:D:D:D

Nuku 5 tuntia juo 5kahvia , Vatsa vähän sekaisin kenties mutta Who Cares :david: ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nco sanoi:
..Nukkumisesta on hyötyä. Tokkuraisen olon saa pois esim. lenkillä ja suihkulla.

Vaikka tredi jo "vanhentui" niin jatketaan silti. Tuokin tokkuraisen olon poisto aika yksilöllistä. Joskus ennen aamuvuoroja vedin aamulenkkejä(keveydellä ei ollut väliä) ja sen jälkeen viileään suihkuun -> vajaan puolen tunnin päästä nukutti enemmän kuin silloin herätessä :D

Kunnon mättömusa seiniä tärisyttävällä volyymilla ja siinä samalla fiilistellen toimii aika hyvänä herättelynä aamulla :thumbs:

Leelucky sanoi:
Mun kokemuksen mukaan ainakin töitä pystyy tekemään yhteen putkeen 52tuntia nukahtamatta,ei sulla hätää oo jos yhden päivän valvot ;)
tuo on jo kova sana valvoa noin kauan "naturaalina" eli ilman kunnon piristeitä. alkaa olemaan jo vähän erillainen olo noin yleisesti ottaen ku tuon verran valvoo:D.

24tunnin yhtäjaksoinen valvominen muuten vastaa keskimäärin 1promillen humalaa :). itellä yleensä alkaa riittään sellanen 40tunnin valvominen, ei oo häävi olo enään silloin.

Ehkä Matti tuli, ehkä ei? ;)

Ja aiheeseen eli stressaamalla saa pidettyä itsensä hyvin hereillä jos muuten ei. JOs ei löydy aihetta omasta elämästä niin kannattaa vaikka ajatella lintuinfluenssaa ja mitä se voi aiheuttaa lihaskasvulle :eek:

siis matti oli aivan liekeissä lavalla, hillitön lavashow :D nous pöydälle ja veti mäkihypyn laskuasennon ja heilutti hartoioita silleen niinku ne rentouttaa niitä siinä laskuvaiheessa :D häijyn näköstä, oli sillä varmaan 2 promillea

"kotona on kaikki hyvin ja matilla on hyvin kaikki asiat ja mervillä menee hyvin ja mulla ja mervillä menee hyvin"

"Lahti on mesta paikka mutta tää on vitusti parempi" :D

Juzzi87 sanoi:
siis matti oli aivan liekeissä lavalla, hillitön lavashow :D nous pöydälle ja veti mäkihypyn laskuasennon ja heilutti hartoioita silleen niinku ne rentouttaa niitä siinä laskuvaiheessa :D häijyn näköstä, oli sillä varmaan 2 promillea

"kotona on kaikki hyvin ja matilla on hyvin kaikki asiat ja mervillä menee hyvin ja mulla ja mervillä menee hyvin"

"Lahti on mesta paikka mutta tää on vitusti parempi" :D

Kuulostaa asialliselta! Oliko paljon porukkaa?

Matti alistaa.

Edit. Miten bändi? Vetikö kitaristi polvillaan?

Siis oli aika vitusti porukkaa, tosin sitä porukkaa alko sitte hajaantua joka puolelle baaria kun matti oli jotain 45min kiljunu.

Joo kitaristi veti siistejä sooloja ja polvillaan tietenki, sekä matin kanssa kaulakkain, vetivät moottitie on kuuma :D
ja jonkun toisen tunnetun biisin mutta nyt en muista biisin nimeä.

ja alku oli hurjaa, meininki oli katossa :D taustamusana tuli se, mikähän se on, sellanen synkkä veisu, just sellanen tuomipäivä pimputus, kyllä kaikki sen tietää mutta nimeä en tiedä, siis siinä vaan jollain syntikalla taijtn soitetaan se ja basari hakkaa, sekä joku "kuoro" hoilaa.

niin sen soidessa matti asteli lavalle, näky vain tumma, iso varjo, kun valot tuli päälle ja matti nousi polviltaan ylös, "mestari on täällä!!" "kiva että on porukkaa näin paljon" ja tän biisin nimi on Ehkä otin, ehkä en !

meikä oli fiilareissa :D

Juzzi87 sanoi:
Siis oli aika vitusti porukkaa, tosin sitä porukkaa alko sitte hajaantua joka puolelle baaria kun matti oli jotain 45min kiljunu.

Joo kitaristi veti siistejä sooloja ja polvillaan tietenki, sekä matin kanssa kaulakkain, vetivät moottitie on kuuma :D
ja jonkun toisen tunnetun biisin mutta nyt en muista biisin nimeä.

ja alku oli hurjaa, meininki oli katossa :D taustamusana tuli se, mikähän se on, sellanen synkkä veisu, just sellanen tuomipäivä pimputus, kyllä kaikki sen tietää mutta nimeä en tiedä, siis siinä vaan jollain syntikalla taijtn soitetaan se ja basari hakkaa, sekä joku "kuoro" hoilaa.

niin sen soidessa matti asteli lavalle, näky vain tumma, iso varjo, kun valot tuli päälle ja matti nousi polviltaan ylös, "mestari on täällä!!" "kiva että on porukkaa näin paljon" ja tän biisin nimi on Ehkä otin, ehkä en !

meikä oli fiilareissa :D

Voi saatana, siellähän on ollut otetta! Se "tuomiopäivän pimputus" oli varmaan "maan korvessa" - biisi, mikä löytyy Masan uudelta kiekolta.

Moottoritie on aina kuuma :hyper:

Toivottavasti on huomenna Kalajoella yhtä hyvä meininki.

Nimim. "Sovitaanko, että sinä olet vahtimestari, ja minä olen maailmanmestari".

eikä kun se on siis joku kansainvälinen setti, siis ollu jossain leffassa varmaan, vittukun ei saa päähän.

sanokaa nyt joku perkele :D se ei niinku oo mikään biisi sinäänsä kait

"ho ho ho ho, ho ho ho ho, ho ho ho ho´hooooo hooohoo , alkaa alusta taas "ho ho ho ho"

noni tosta nyt jotain irti :D

noin se siis hoilataan siinä vittu et on sekavaa :D

Juzzi87 sanoi:
eikä kun se on siis joku kansainvälinen setti, siis ollu jossain leffassa varmaan, vittukun ei saa päähän.

"ho ho ho ho, ho ho ho ho, ho ho ho ho´hooooo hooohoo , alkaa alusta taas "ho ho ho ho"

noni tosta nyt jotain irti :D

noin se siis hoilataan siinä vittu et on sekavaa :D

oisko se biisi sellanen ku Conquest of Paradise tjsp.

Juzzi87 sanoi:

Carl Orff: Carmina Burana; tuo puolikuolleiden kehäraakkien tunnari?

Tai väsyneiden hevipumppujen introsuosikki: Ennio Morricone, Ecstacy of Gold?

mho sanoi:
Ihan tosissaan käytte katsomassa matti nykästä? :)

Aikamme legenda. Eihän sitä nyt aivan läpällä lähdetä tsekkaamaan. Mä olen jo viikon valmistautunut, "elämä on laifii" - paitaa silitellen.

IronMind sanoi:
Carl Orff: Carmina Burana; tuo puolikuolleiden kehäraakkien tunnari?

Mä veikkaan tätä vaikka en edes tiedä mistä puhutaan... :)

Ton hohotuksen perusteella se Carmina Burana 'O Fortune'... Ainakin selkeä sävel löytyi kuin luki tahdissa ton ho-ho-ho-ho... :D

Siis onhan tuo aivan pakko nähdä ainakin kerran, on se niin legenda :D

Jep se olis just tämä Carmina Burana o fortune. Vittu mitkä fiilikset oli kun toi soi ja masa asteli lavalle :D Nous lavalle ja levitti kätensä , nahkatakki päällä ja farkut aivan vitun ylhäällä.

ahahahee:D

eiku vittu, olisko se kumminki ollu toi conquest of paradise, sekottaa aika pahasti noi biisit toisiinsa, vittu :D jompa kumpa kumminki

jep se oli tämä alempi, mut silti ton hohotuksen muistelin tosta toisesta biisistä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom