Millä palkalla singahtelisit 24/7?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä kaikki jotain kuukausi palkkalaisia kun kuukausi palkkoja heittelevät? Minä sanon että sopiva liksa olis 20-30e/h + ylityö/sunnuntai/ilta/yö lisät ja korvaukset. ELi johonkin 3360-5040e/kk tuo olisi jos ei tekisi yhtään tuntia ylitöitä. Ylityöthän tuota nostaisi aika reilusti.


20e/h
Jos tekisi tiettynä kuukautena vain normaalit tunnit ja yhden viikonlopun ylitöitä(la+su molempina 8h) olisi palkka 4240e/kk. Uskon että aika moni tähän lähtisi.

Edit: ELi yhdestä viikonlopusta saisi 920 euroa extraa..käypä korvaus sanoisin
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllahan tuo kuulostaa aika lailla yrittajan arjelta, ja ymmarran etta monet sanoo etta "en ma tollasta alkais tekemaan". Mutta yrittajana olossa on monia helvetin hyvia puolia, esim

- jos tarttee vapaata, ei tartte menna pyytelemaan lupaa keneltakaan niinkun pikkupentu, kuhan hommat on vaan kondiksessa
- ei tartte ottaa vastaan komentoja miltaan v**un aalioilta
- jos asiakas ei miellyta, vaannetaan hintaruuvvi niin korkealla etta se joko lahtee litomaan, tai maksaa itsensa kipeeks ja itse saa helvetin hyvan korvauksen siita etta joutuu tekemaan toita aalion kanssa. Joo, ja silti sille aaliolle voi antaa kenkaa jos sita ei jaksa kuunnella
 
Eräs tuttava keneen viittasin toisessa aiheessa tulee tienaamaan tänä vuonna ~350 000€ toisena vuonna valmstumisen jälkeen. Työ on tietty stressaavaa ja "normaalin pituisia" työpäiviä mahtuu viikkoon yksi...sunnuntai. Eli duunia tyyppi painaa käytännössä jatkuvasti yli 70 tuntia viikossa.

Tommonen yli 350 000€/vuosi,eli joku ~30 000€/kk, niin mä olisin valmis uhraamaan elämästäni 1-3 vuotta työlle. Tosin jos noita ehtoja vähän lieventää, niin sitten voisin painaa hommia jollain ~8000€/kk liksalla vaikka vähän pidempäänkin.

Suomessa hyviin liksoihin ei oikein pääse, mutta jos on valmis muuttamaan ulkomaille, niin tulotasoa saa hilattua ylemmäs.
 
Mä olen tainnut aikanani tehdäkin tollasta hommaa. Palkka oli muistaakseni jotain 2000-3000€/kk bruttona. Jaksoin 2 viikkoa.

-edit. 2000€ oli peruspalkka ja provisioista tuli loput.
 
Back
Ylös Bottom