Millä korvata kohautukset ja kulmasoutu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kohautukset ja kulmasoutu tuntuu vähä vaikeilta tehdä niin millä ne kannattaa korvata? :rock:

En saa kulmasoudusta ku hauikset kipeäksi.

Oletko varma että teet kulmasoudun oikein?

Ok, en minä saa ainakaan siinä hauiksia kipeiksi :) Mutta eipä tuo liity asiaan. Olisiko "hyviä" korvaavia liikkeitä esim. alatalja? pystysoutu?

Liian usein näkee yli 180cm ja ~70kg treenareita jotka tekee kulmasoutua 90kg ja isommillakin raudoilla. Tekniikkaa ei ole ja pääasia että tanko nytkähtää, eli suoritus on jotain maasvavedon - tempauksen ja kyykyn välimaastosta :jahas:

Itse aloitin kulmasoudun tekemisen pelkällä tangolla ja sain silläkin (20kg) paikat kasvamaan. Varmaan saisin vieläkin selkään lihaa pelkällä tangolla, mutta tällä hetkellä tykkään käyttää isompaa kuormaa. Supista niitä selkälihoja, supista joka toistolla sekuntti tai kaksi ja tee aina selkä kaarella eikä kumarassa.

Itse aloitin kulmasoudun tekemisen pelkällä tangolla ja sain silläkin (20kg) paikat kasvamaan. Varmaan saisin vieläkin selkään lihaa pelkällä tangolla, mutta tällä hetkellä tykkään käyttää isompaa kuormaa.

kannattaa vielä suositella tätä pelkällä tangolla tekemistä kaikille, sekä todeta että se on turvallista. lisäksihän pelkkä tanko on pitkän iän ja helvetin ison selän salaisuus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raaka rive ilman kyykkyä. Ottaa tosi hyvin epäkkäisiin ja latseihin. Mave tietty mukaan ohjelmaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom