edit. kun se iskee --> parasetamolia/muuta + juotavaa + kofeiinia (pari panacodia vielä huuleen niin ollaan itselääkinnän huipulla ;) )
Mikä virka kofeiinilla on tuossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
edit. kun se iskee --> parasetamolia/muuta + juotavaa + kofeiinia (pari panacodia vielä huuleen niin ollaan itselääkinnän huipulla ;) )
Taas ihmiset eivät näe metsää puilta. Eli sitä miten ne pöpöt pääsevät ylähengitysteille ja limakalvoille. Vastaus on helppo: omien käsien kautta. Paras ja vaivattomin tapa on huolehtia käsihygieniastaan. Apteekista saa käsihuuhteita joilla voi desinfioida kätensä aina tarvittaessa. Eivätkä ne tarvitse vettä. Myös pienempiä purkkeja mukana pidettäväksi löytyy tarjonnasta.
Aamen!mulla toimii ainakin.joka aamu 40 tippaa ja c-vitamiinit perään.kun flunssa oireet alkaa 3-4 kertaa päivässä se 30-40 tippaa echinaa ja 2g ceetä.joskun joku kansanparantaja sanonut et kun flunssa tulolillaa niin "tankkaa"c-vitamiiniä niin kauan kun menee pakki ruikulle ja sit 1-2g päivässä...tiedä häntä mutta..Echinaforce - the greatest force! Ei vaan, en tiedä auttaako flunssaan mutta tuntunut ainakin vilustumisoireita vähän helpottavan. Lepoa, nestettä, ja kaloreita.
Mikä virka kofeiinilla on tuossa?
Taas ihmiset eivät näe metsää puilta. Eli sitä miten ne pöpöt pääsevät ylähengitysteille ja limakalvoille. Vastaus on helppo: omien käsien kautta. Paras ja vaivattomin tapa on huolehtia käsihygieniastaan. Apteekista saa käsihuuhteita joilla voi desinfioida kätensä aina tarvittaessa. Eivätkä ne tarvitse vettä. Myös pienempiä purkkeja mukana pidettäväksi löytyy tarjonnasta.
Onkos kellään muuten neuvoa siihen, miten kuumetta saa nostettua? Itsellä aina taudin tarttuessa tulee alilämpöä reilusti --> bakteerit eivät kuole --> Necro on kolme viikkoa pipi. Onko kohtalotovereita? En muista koska olisi viimeksi ollut kuumetta, varmaan jonkin angiinan yhteydessä, mutta flunssat tulevat aina alilämmöllä. Todella rasittavaa, ei parane millään.
Eipä niitä pöpöjä tarvitse lämmöllä tappaa, kunhan estetään vain lisääntyminen...näin päästään taudin niskanpäälle.Lämpötilan nostamisella keinotekoisesti ei ole mitään vaikutusta bakteerien tai virusten kuolemiseen. Kuumeessakaan se lämpö on vain sekundäärinen ilmiö immuunijärjestelmän toiminnasta ei primääri tavoite millä pöpöt kuolevat. Jos lämmöllä haluat pöpöjä tuhota pitäisi olla yli 80 asteen lämpötiloja...;)
Aamen!mulla toimii ainakin.joka aamu 40 tippaa ja c-vitamiinit perään.kun flunssa oireet alkaa 3-4 kertaa päivässä se 30-40 tippaa echinaa ja 2g ceetä.joskun joku kansanparantaja sanonut et kun flunssa tulolillaa niin "tankkaa"c-vitamiiniä niin kauan kun menee pakki ruikulle ja sit 1-2g päivässä...tiedä häntä mutta..
Mikä lie veriryhmien vaikutus? Itse olen kerran/2vuotta kipeä kunnolla. Jotain heinänuhaa nyt tietysti silloin tällöin. Olen AB.