Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

1.8 muutto lyhyen kävelymatkan päähän lidlistä. Milbona rahkaa. :kuola:

Ja lidlhän ei siis vaikuttanut muuttoon mitenkään.... :zzzz:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites riittääkö tälläselle 76-80kg sällille 1x250g ehrmann aamulla, päivällä Milbona puoliks 250g ja toinen illemmalla 250g + ruuasta sitten loput prodet vai pitääkö vetää enemmän? Fastin Hera80 kyllä ollu käytössä ja Malto kanssa, mutta tuntuu että paino ei perkele meinaa nousta, syön omasta mielestä suht säännöllisesti, hyvää ja terveellistä hiilaripitosta ruokaako kaivataan lisää vai mikä mättää?

Aktiivisena Lidlistinä voin vinkittää pienen muistilistan:
Kananmunat 0,65e
lyömätön hinta

Nixe Tuna Steak in Brine 0,69e
Hintaluokassaan täysin ylittämätön tonnikala, joka maistuu hyvältä. Bonuksena Vielä isompi purkki kuin joillain muilla halpamerkeillä.

Milbona rahkaa 0,99e
Light Appelsiini 1,15e
Mehu + Milbona = toimii. Mehua riittää pariinkymmeneen purkilliseen rahkaa.

Yllätysbonuksena rasvaa pelkäämättömät poimivat messiin sen 200g purkin raejuustoa, jossa on 6% rasvaa. On aivan uskomattomasti paremman makuista kuin rasvaton raippa.

+ vielä hedelmäosastolta mukaan viikon tarjoukset. Sieltä löytyy aina välillä kaikennäköstä jännää aprikooseista ananaksiin reilun euron kilohintaan - ja joskus vielä halvemmalla. Omenat ovat 2kg pussissa euron/kilo ympäri vuoden.

Miinusosastolle Lidlissä menevät oliiviöljy ja tuota Nixeä halvemmat tonnikalat. Kummatkaan tuskin ovat tarkoitettu ihmisravinnoksi. Aivan hirveitä tököttejä.

Itse olen tuota myös ostellut ja mansikanmakuisella Fun Lightilla saanut siitä hyvänmakuistakin. Ainoa ongelma rahkan syömisessä on se että se on sellaista helvetin tahmaista joka paikkaan kiinni jäävää sotkua. Se on hidas ja epämiellyttävä syödä ja kiireisellä ihmisellä ei aina oikein riitä innostus tuollaisen 500 gramman purkin mussuttamiseen.

Jotenkin mulla vaan pökkii tuo milbonan rahka kurkussa vastaan :urjo: Erhmannissa on jotenkin sellainen pehmeä hiukan takapyöreä maku :thumbs:

Tommy.. sanoi:
Jotenkin mulla vaan pökkii tuo milbonan rahka kurkussa vastaan

Laita vettä sekaan ja sekoita

Sheikkeriin vaan ja vettä perään niin menee kuin maitoa joisi. Normaalilla tavalla ei rahkaa ole tullut syötyä vuosikausiin.

Tässä vähän aikaa sitten oli jotain 60 snt toi Milbonan rahka, harmi ettei tullut käytyä. Kaks lavaa ois lähtenyt ainaskin mukaan. Säilyy varmaan pakastimessakin jos meinaa mennä vanhaksi? Oli mulla kerran kaks kuukautta sitten parasta ennen päivämäärä vanhaksi mennyt purkki eikä tuolle vielä näyttänyt mitään tapahtuneen. Ei tullut kuiteskaan syötyä.

pilteri sanoi:
Sheikkeriin vaan ja vettä perään niin menee kuin maitoa joisi. Normaalilla tavalla ei rahkaa ole tullut syötyä vuosikausiin.
Toimii!!1 Tuon kun olisi tajunnut jo paaaaljon aikaisemmin. :worship: :5:

onkos kukaan huomannut lidlissä kanaa pakastealtaassa?
kattokaa ihmeessä kun käytte, kananrintapaloja esipaistettuja pakasteena. eikä pahat ravintoarvot ollenkaan protskuja 21gr, rasvaa 5gr, ne on vielä ihan syötäviä niissä on kevyt marinointi pinnassa. helppoa ja mukavaa vaihtelua. :thumbs:

PekkaPouta sanoi:
onkos kukaan huomannut lidlissä kanaa pakastealtaassa?
kattokaa ihmeessä kun käytte, kananrintapaloja esipaistettuja pakasteena. eikä pahat ravintoarvot ollenkaan protskuja 21gr, rasvaa 5gr, ne on vielä ihan syötäviä niissä on kevyt marinointi pinnassa. helppoa ja mukavaa vaihtelua. :thumbs:

Suosittelen vilpittömästi myös :)

Kävin äken Lidlissä ostoksilla ja ihmettelin kassalla miten perussetti niin paljon tuli maksamaan. Totesin vaan että onhan siinä tavaraa. Kotona katoin sit kuittia ja rasvattoman maitorahkan kohdalla oli hinta 1.29! Siis Milbonan!

En ees kattonu rahkahyllyn kohdalla hintaa, eli en tiedä sattuko kassalle virhe vai mitä. Tosin koneeltahan ne hinnat tulee. Tietääkö joku asiasta mitään? Asia on vakava jos Milbona-purkin hinta on noussu 30 senttiä. Se tekee jotain 3000000 euroa vuodessa lisää ruokalaskuun!

Itse en ainakaan ole mitää erityistä eroavaisuutta huomannut kyseisten rahkojen välillä, Ehram on ehkä hieman "makeampaa"... Mutta kun siien ananasta (tms) nakkaa molempiin niin sekin pieni eroavaisuus katoaa!

Ylivieskan lidlissä milbonan rahka on 1,19 e / 500 g.

Eilen tuli ostettua taas 3 kiloa sitä. ;) Halpaa se on.

Yhtä halpaa kuin ehrmann. 0,59 senttiä/250 g.
Taisi olla liikaa kysyntää kun hintoja nostivat. Vaan kohtahan ne kaikki maitotuotteet nousee, ainakin kotimaiset.

Suositut

Back
Ylös Bottom