Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Onepack
Onko tuote laktoositon,vähälaktoosinen vai ihan normaali?
Ei varmasti ole vähälaktoosinen tuote. Mikään halpa ei voi olla hyla, koska sillon mä en joutuisikaan enää maksamaan esim. rahkasta ~3x enemmän kuin markkinoiden halvin on. :rolleyes:

Originally posted by jpm
Ei varmasti ole vähälaktoosinen tuote. Mikään halpa ei voi olla hyla, koska sillon mä en joutuisikaan enää maksamaan esim. rahkasta ~3x enemmän kuin markkinoiden halvin on. :rolleyes:

Se on valmisettu pastöroidusta maidosta, että eiköhän siinä laktoositkin ole, mitään mainintaa ei purkin kyljessä asiasta ole!!

Ja tossa aiemmin oli kysymys siitä paksuudesta...ja on se paksumpaa kun mitä Ehrman, mutta kuten msj81 jo mainitsikin, kummasti auttaa kun lisää vettä, itse laitan useesti tilkan maitoa ja se ohentaa jo kummasti...

Joo, kyllä siinä purkissa varmasti lukisi mikäli se olisi vähälaktoosinen..Harmillista sinänsä, kun nuo suomalaiset rahkat tuntuu olevan aikamoista "töhnää" ja niitä pahkuroita ei saa millään norkeiksi ellei vedä tehosekoittimella. :)

Halpa proteiininlähde, tulee minulle mieleen tämä. 30% proteiinia ja 2 kilon pussi maksaa 12 euroa. Suuremmissa pusseissa hinta tulee edukkaammaksi. Maku ei välttämättä ole paras mahdollinen mutta onpahan ainakin tiukkaa tavaraa.

Originally posted by Kabul
Halpa proteiininlähde, tulee minulle mieleen tämä. 30% proteiinia ja 2 kilon pussi maksaa 12 euroa. Suuremmissa pusseissa hinta tulee edukkaammaksi. Maku ei välttämättä ole paras mahdollinen mutta onpahan ainakin tiukkaa tavaraa.

Eikös tuosta tule kuitenkin 2c/1g joten ei ihan halvinta kuitenkaan ole.

Originally posted by Phat
Mistä tuota saa 9€/pussi?

Palstalla ei saa mainostaa muita lisäravinnepuljuja, mutta sanotaan nyt, että eräästä Trelaisesta pienestä firmasta, jonka myymälä on Pispalassa. Nyt oli tarjouksessa 9.90/900g. Itse ostin tolla 9 eurolla.

:offtopic: Mitäs muuta body safkaa tuolta Lidlistä kannattais rahkan hakumatkalla ostaa? Raejuustoa? Tonnikalaa? Lidli ei taida olla sunnuntaina auki vai kuinka?

Kävin ensimmäistä kertaa Lidlissä torstaina kun sellainenkin on nyt Pasilaan ilmestynyt. Tuo 0,99€ 500 gramman rahkapurkista pisti silmään ja hyvää oli, kannattaa ainakin kokeilla. Toinen mikä kiinnitti erityisesti huomiota oli 400 grammaa sikanauta jauhelihaa samaan hintaan, eli 0,99€. Viimeinen myyntipäivä oli seuraavana päivänä, eli pakkaseen en ehkä ostaisi, mutta jos asuu lähellä ja pääsee käymään niin suosittelen.
Muita halvempia tuotteita olivat ainakin kananmunat, niitä en ostanut joten en mene sanomaan tarkkaa hintaa. Myös kanasuikaleet olivat normaalia kaupaa halvempia, sanoisin n.30%. Ruukkusalaattia tulee kulutettua myös aika runsaasti, se maksoi 0,66€ mutta oli ehkä aavistuksen normaalia pienempi.
Joka tapauksessa, tästä lähtien käyn aina ensin Lidlissä ja vasta sitten jatkan kauppareissua muualle. Tuoretavaraa on vähän heikommin, mutta pakattut ovat järjestään huomattavasti halvempia.

Edit:Raejuustoa en kovasti itse kuluta, mutta kaikki muut juustot ainakin olivat halpoja.

Originally posted by Kiipijä
:offtopic: Mitäs muuta body safkaa tuolta Lidlistä kannattais rahkan hakumatkalla ostaa? Raejuustoa? Tonnikalaa? Lidli ei taida olla sunnuntaina auki vai kuinka?

Raejuusta on helvempaa kun muualla ja ihan yhtä hyvää, sitä siis ostan ja sitten on se loistava Kanian salsakastike...suosittelen kokeilemaan!! Banaanit on siellä halpoja ja kurkkua ja tomaattiakin saa yleensä mukavaan hintaan...ja ne päiväystuotteet on kyllä todella halpoja jos osuu kohdalle ja joskus niissä on vielä monta päivää jäljellä siihen viimeseen myyntipäivään! ei lidlistä läheskään kaikkea saa, mutta siellä on todellakin hyvä käydä ensin ja sitten vaikka sinne Prismaan...tai mihin meneekään...

Originally posted by timba79
Raejuusta on helvempaa kun muualla ja ihan yhtä hyvää, sitä siis ostan ja sitten on se loistava Kanian salsakastike...suosittelen kokeilemaan!! Banaanit on siellä halpoja ja kurkkua ja tomaattiakin saa yleensä mukavaan hintaan...ja ne päiväystuotteet on kyllä todella halpoja jos osuu kohdalle ja joskus niissä on vielä monta päivää jäljellä siihen viimeseen myyntipäivään! ei lidlistä läheskään kaikkea saa, mutta siellä on todellakin hyvä käydä ensin ja sitten vaikka sinne Prismaan...tai mihin meneekään...

Kania Salsa lihapullia oon tehny moneen otteeseen ja hyviä ovat:

2dl ruokacremeä
1dl korppujauhoja
1tl maustepippuria
1tl suolaa
1tl paprikajauhetta
1dl kania salsaa (miksei enemmänkin jos haluaa)
1 iso kananmuna

Sekoita yllä olevat tasaiseksi velliksi ja lisää tämän jälkeen 800 grammaa paistijauhelihaa. Sekoita tasaiseksi, muotoile kauniita, pyöreitä palleroja ja pistä uunipellille ja uuniin 200astetta, noin 20 minuuttia. Ylimääräinen rasvakin valuu palleroista pois, joten suht terveellistä ja hyvää.

Re: Re: Re: Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

Originally posted by Ravn
Maistamatta ja näkemättä veikkaisin Valiota.. Eikös Milbona ole juuri Valion valmisteita? Parempaa tukea ei googlella löytynyt http://www.helsinki-hs.net/news.asp?id=20030818IE2
Kaarinan Lidlistä sitä saa nykyään kans.
Ei ole samaa kuin valion maitorahka....purkin kyljessä lukee että valmistettu saksassa ja ravintoarvot ovat erisuuruiset.
Lidlin raejuusto on valion tekemää. Sitä saa 400gr pakkauksissa ja hintaa 1.59 euroa.

Kävin ensimmäistä kertaa Lidlistä ostamassa Milbonaa töihin evääksi ja voi perkele miten kuivaa laastia! :curs: Vieläkin on työn alla tuo purkki jonka puolilta päivin avasin. Pitäisi vissiin blandata johonkin mehuun tjms mutta kun ei jaksa poistua täältä omasta kopista...

Njoo, tänkin olis varmaan voinut laittaa tuonne vitutusosioon... :jahas: Pienet on murheet...

Kävin tossa pari päivää sitten ostamassa ensimmäistä kertaa pari purkkia Milbonan rahkaa ja 3 purkkia raejuustoa.IMO maussa ja hinnassa hakkaa muiden kauppojen kyseiset tuotteet. Lidlin rahkaa ananasta ja mustikoita :kuola:
Edit: Olipas wanha threadi muuten.

Jasba sanoi:
Kävin ensimmäistä kertaa Lidlistä ostamassa Milbonaa töihin evääksi ja voi perkele miten kuivaa laastia! :curs: Vieläkin on työn alla tuo purkki jonka puolilta päivin avasin. Pitäisi vissiin blandata johonkin mehuun tjms mutta kun ei jaksa poistua täältä omasta kopista...
Teet sen jo tässä threadissäkin mainitun taikatempun, eli laitat sekaan vähän vettä.

IMO ehrmann hakkaa lidlin rahkan maussa 100-0.
Pakkauskokokin on parempi erhmanissa.

Lidlin raejuusto onkin sitten taas :kuola: x10

Arvaa kuka asuu ihan lidlin vieressä ja on vakio asiakas :D :D niin ja tosta laktoosista niin mäkin oon laktoosi intorelanci ja arvaa kuinka vedän tota rahkaa aina naamaan aamulla ei oo mitenkään tuplantuneet vessan käyntiä, no en tiedä miten se teihin vaikuttaa Mutta lidl rox :D!

Suositut

Back
Ylös Bottom